Ik heb gisteren m'n 6-garage ingeruild voor een 10-garage.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Thizzlor het volgende:
Eindelijk, de stimulus is binnen! Straks maar even mij weer online wagen en lekker alles uitgeven. Ik neem aan dat het verstandiger is om zo'n 200K appartement te kopen met een 10-car garage en dan van de rest nog een leuk autotje of twee te halen?
Haha zie nu pas dat plaatje in de OP, wanneer gaan we weer een FOK-session houden? Regel ik voor die tijd even een nieuwe mic.
Bij mij wordt het denk ik de coupe.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:13 schreef Royco1 het volgende:
Wat voor auto zal ik eens gaan kopen?
Denk dat ik voor een 9f cabrio ga
alle appartementen met 10-car-garages erbij, het uitzicht althans.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Thizzlor het volgende:
[..]
Thanks! Ga zo wel even wat vergelijkend waren onderzoek uitvoeren ingameKan niet wachten om eindelijk ook in een fatsoenlijke wagen te rijden.
Leuk auto'tje trouwens, welke is dat?
Inderdaad, nog geen keuze gemaakt wat er uiteindelijk op komt..quote:
Stinger GTquote:Op donderdag 7 november 2013 13:19 schreef Thizzlor het volgende:
[..]
Thanks! Ga zo wel even wat vergelijkend waren onderzoek uitvoeren ingameKan niet wachten om eindelijk ook in een fatsoenlijke wagen te rijden.
Leuk auto'tje trouwens, welke is dat?
Geinig, ik heb die van 205k gekocht volgens mij. Vond het een beetje zonde om er veel geld aan uit te geven, al vind ik die van 235k toch een iets leuker uitzicht hebben voor niet al te veel extra.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef Cryothic het volgende:
[..]
alle appartementen met 10-car-garages erbij, het uitzicht althans.
Ik wilde Richards Majestic 51 kopen. $250,000, geweldig uitzicht (strand, stad, golfbaan enzo). En toen bedacht ik me wat het nut van het appartement was, en of me dat 100.000 waard was.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:28 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Geinig, ik heb die van 205k gekocht volgens mij. Vond het een beetje zonde om er veel geld aan uit te geven, al vind ik die van 235k toch een iets leuker uitzicht hebben voor niet al te veel extra.
Dan helemaal... ik spawn al meteen in m'n garagequote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef rival het volgende:
Ik kijk dus nooit uit het raam van mijn app. he
Ik spawn daar en loop meteen naar de garage
Ik ook nietquote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef rival het volgende:
Ik kijk dus nooit uit het raam van mijn app. he
Ik spawn daar en loop meteen naar de garage
Tja, wat is nou 100k, dat is 30-60 minuten gamen. Ik doe niet zo moeilijk over geld, net al 200k van mijn stimulus pack uitgegeven aan verf en velgen. Maar ik zal ook niet zo snel dat appartement van 400k, al is leuk uitzicht wel geinig... je hebt er inderdaad bijzonder weinig aan.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik wilde Richards Majestic 51 kopen. $250,000, geweldig uitzicht (strand, stad, golfbaan enzo). En toen bedacht ik me wat het nut van het appartement was, en of me dat 100.000 waard was.
En dat was het niet. In een losse 10-car-garage heb je ook een tv. En ruimte voor je auto's. Zo heel veel tijd heb ik niet om online te spelen, dus met vrienden op de bank gaan zitten in een appartement vind ik zonde van de tijd. Dan ga ik liever bij ze irl op de bank zitten. En een heist plannen... tja, heists zijn er voorlopig niet, en er zijn zoveel mensen met een appartement dat er altijd wel iemand in je crew/groepje zit die zo'n planningsruimte heeft.
100K is voor mij best veel. Eigenlijk. Ik ben niet zo van het grinden, en vind freeroamen en aanklooien ook leuk. Dus ik ben best lang bezig om 100K bij elkaar te sparen.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja, wat is nou 100k, dat is 30-60 minuten gamen. Ik doe niet zo moeilijk over geld, net al 200k van mijn stimulus pack uitgegeven aan verf en velgen. Maar ik zal ook niet zo snel dat appartement van 400k, al is leuk uitzicht wel geinig... je hebt er inderdaad bijzonder weinig aan.
Ik vind racen wel leuk dus voor mij is het geen grinden. 10 races van anderhalve minuut en dan zit je al vaak aan de ton.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
100K is voor mij best veel. Eigenlijk. Ik ben niet zo van het grinden, en vind freeroamen en aanklooien ook leuk. Dus ik ben best lang bezig om 100K bij elkaar te sparen.
Doe je netjes. Ik ben nog amper races tegen gekomen die (zelfs als je wint) meer dan 10K opleveren. Meestal is het 4 of 5 ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vind racen wel leuk dus voor mij is het geen grinden. 10 races van anderhalve minuut en dan zit je al vaak aan de ton.
Down the drain, winnaar krijgt 13.6k als je met 4+ man bent. Zelf hosten, motorcycles, custom vehicles on, catch-up uit. Easy money!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe je netjes. Ik ben nog amper races tegen gekomen die (zelfs als je wint) meer dan 10K opleveren. Meestal is het 4 of 5 ofzo.
Ah, zit in een crew waarvan we eigenlijk meestal met z'n 3en zijnquote:Op donderdag 7 november 2013 13:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Down the drain, winnaar krijgt 13.6k als je met 4+ man bent. Zelf hosten, motorcycles, custom vehicles on, catch-up uit. Easy money!
Ik doe dit bijna nooit met mijn crew, gewoon met random tegenstanders. Er kan immers maar 1 iemand de hoofdprijs pakken. Met de crew ga ik lekker kloten, beetje missies doen en ruzie zoeken etc..quote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ah, zit in een crew waarvan we eigenlijk meestal met z'n 3en zijn
Ik ben tot nu toe een paar keer in een gunstige groep beland om te racen. Maar ik join dan ook eigenlijk altijd ipv host.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik doe dit bijna nooit met mijn crew, gewoon met random tegenstanders. Er kan immers maar 1 iemand de hoofdprijs pakken. Met de crew ga ik lekker kloten, beetje missies doen en ruzie zoeken etc..
Daarom race ik bijna alleen met motoren. Bij auto's is het inderdaad bijna altijd chaos, met een beetje geluk kom je ongeschonden de 1e bocht door maar als catch-up aan staat dan ben je alsnog fucked. Ook zijn motoren niet zo duur (Akuma kost 9k ofzo) en het tunen is ook niet al te duur.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:07 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe een paar keer in een gunstige groep beland om te racen. Maar ik join dan ook eigenlijk altijd ipv host.
Gisteren toevallig nog The Comute gedaan, met 15 supercars. Wat een ellende. Er wordt zoveel gelagd dat alleen die laatste 2 bruggen normaal te rijden zijn
ik heb een Western Bagger. Die vind ik tof. Maar dan moet ik er voor die races dus eerst een racemotor bij kopen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:14 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Daarom race ik bijna alleen met motoren. Bij auto's is het inderdaad bijna altijd chaos, met een beetje geluk kom je ongeschonden de 1e bocht door maar als catch-up aan staat dan ben je alsnog fucked. Ook zijn motoren niet zo duur (Akuma kost 9k ofzo) en het tunen is ook niet al te duur.
Vind motoren sowieso leuker dan auto's, alleen is de kans dat je jezelf doodrijdt op weg naar een missie toch iets te groot.
Waarom voelt men zich altijd verplicht je eigen auto bij races te gebruiken?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb een Western Bagger. Die vind ik tof. Maar dan moet ik er voor die races dus eerst een racemotor bij kopen.
Nice! Heb ook de Western Bagger, zonder zakjes en voorkant is het echt een mooie motor. Maar daar ga je geen races mee winnen. Volgens mij de traagste motor in het spelquote:Op donderdag 7 november 2013 14:17 schreef Cryothic het volgende:
[..]
ik heb een Western Bagger. Die vind ik tof. Maar dan moet ik er voor die races dus eerst een racemotor bij kopen.
Ik heb hem ook zonder die lompe voorkant, en zonder koffers. zit nog wel even te twijfelen over de leren tasjes achterop. Das wel tofquote:Op donderdag 7 november 2013 14:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Nice! Heb ook de Western Bagger, zonder zakjes en voorkant is het echt een mooie motor. Maar daar ga je geen races mee winnen. Volgens mij de traagste motor in het spel
Akuma of Bati zijn de snelste motoren. Je ziet de Akuma wel iets vaker.
Hoe heb je ze in die volgorde gekregen? Bij mij staat alles een beetje door elkaar...quote:Op donderdag 7 november 2013 14:30 schreef Racerblade het volgende:
Helemaal klaar met mijn garage.
Crew auto's:
[ afbeelding ]
Akuma (motorcycle)
Surano (sports)
Buccaneer (muscle)
Surfer (van)
Youga (van)
Auto's voor mezelf:
[ afbeelding ]
Exemplar (coupe)
Stinger GT (sports classic)
Vacca (super)
Rat-Loader (muscle)
Rebel (off-road)
Auto A eruit halen, bij de ingang van je garage zetten. Willekeurige auto jatten en dan vervangen voor Auto A. Auto A zal nog steeds bij de ingang van je garage staan, dus pak die auto weer. Dan zit je garage vol, dus moet je een auto vervangen. Dan zet je hem op de plaats van waar je de auto wil hebben. Rinse and repeat.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe heb je ze in die volgorde gekregen? Bij mij staat alles een beetje door elkaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |