Dank jequote:Op maandag 11 november 2013 20:03 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hail Bos, als je niks gezegd had had ik dat meisje gemist dat met dr kop in de stront viel, eeuwige dank daarvoor
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oehquote:Op dinsdag 12 november 2013 09:03 schreef oh-oh het volgende:
Wij gingen even helemaal los op vistaprint gisteravond. Er is een code voor gratis verzending.
Je moet dan 1 betaald produkt nemen en dan kun je er 3 gratis produkten bij proppen en betaal je geen upload kosten en geen verzendkosten
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
Anders gewoon last-minute afzeggen als er echt een datum komt
quote:Op dinsdag 12 november 2013 09:44 schreef Pisces29 het volgende:
Gewoon niet op de mail reageren zou genoeg zeggen.
Of zou je zus in de bres springen?
quote:
Joah!quote:
Whehe.quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie klaar over Keane? Kan ik weer komen?
Ja ze hebben helaas niet het hert dat ik laatst zag. Ik zoek een licht dekbed.quote:
Ik was net begonnen!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Zijn jullie klaar over Keane? Kan ik weer komen?
Ik zoek peuterdekbedden, waar hebben ze die fijn?quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ze hebben helaas niet het hert dat ik laatst zag. Ik zoek een licht dekbed.
Ik heb een mega awesome ding van Ikea (wit met getekende konijntjes en bos) , maar we zijn over op een lange deken.
Zie wel een andere in de sale, die mik ik er wel als reserve bij!
Ik heb maar twee peuterdekbedden (van Ikea en eentje uit mijn kindertijd), ik ben dus ook niet op de hoogte!quote:Op dinsdag 12 november 2013 10:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zoek peuterdekbedden, waar hebben ze die fijn?
Ik heb zo een dekbed voor Chico maar alleen babydekbedovertrekken. Ik heb ook een babydekbed voor ze haha.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |