Weet ik veel, voor mij issie niks waard, ik heb alleen weinig zin om me door zo'n figuur met het gezeik te laten zitten en voel er niet voor om ook dit ding weer te gaan verkopen (het is al twee keer eerder misgegaan dat ik de verkeerde lamp kreeg).quote:Op donderdag 7 november 2013 08:31 schreef Catch22- het volgende:
Wat is t ding waard? Dus over hoeveel verlies hebben we het?
Weinig. Of je moet een proces willen aanpassen voor 50 euroquote:Wat zijn mijn mogelijkheden?
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:30 schreef Skv het volgende:
'ik ga geen tijd meer besteden door je terug te mailen, want tijd is geld en ik ben heel druk'
Los hiervan, zou dit betekenen dat als ik een boek over astronomie op marktplaats zet voor 50 Euro, iemand koopt hem ik stuur een boek over het onderhoud van Shetlandpony's dat ook ongeveer 50 Euro waard is, dat ik hier dan mee weg kom?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:33 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Weinig. Of je moet een proces willen aanpassen voor 50 euro
Waar is het handig dit te doen? "ik zet je op het internet" is nou niet echt een argument waarvan ik zelf vind dat ik er mee aan kan komenquote:Op donderdag 7 november 2013 08:34 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zeggen dat je anders wel even een klacht op internet neerzet met zijn naam erbij vermeld, en hem succes wensen met het verkopen van spullen via MP in de toekomst.
Ik ben op zoek naar een behoorlijk specifiek product blijkbaar, want niemand heeft zo'n ding. En al helemaal niet in de buurt.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:34 schreef Trebo het volgende:
Als ik iets koop van Marktplaats, doe ik dat altijd in een straal van 15 km zodat ik het eerst met eigen ogen kan zien. Er zitten zoveel ongelofelijke paupers op die site.. niet te vertrouwen!
Ja. Als de persoon niet bereid is tot terug nemen heb je niet zoveel opties behalve een proces starten.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:34 schreef Skv het volgende:
[..]
Los hiervan, zou dit betekenen dat als ik een boek over astronomie op marktplaats zet voor 50 Euro, iemand koopt hem ik stuur een boek over het onderhoud van Shetlandpony's dat ook ongeveer 50 Euro waard is, dat ik hier dan mee weg kom?
Misschien is het dan handiger om het ding gewoon in de winkel te gaan halen.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:35 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een behoorlijk specifiek product blijkbaar, want niemand heeft zo'n ding. En al helemaal niet in de buurt.
Geloof me, als dat kon dan had ik dat echt wel gedaan. Philips heeft die dingen een paar jaar geleden uit de handel gehaald. Ze waren altijd 109 Euro. Er is nog één webshop die die krengen heeft en daar kosten ze 170 per stuk.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:36 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien is het dan handiger om het ding gewoon in de winkel te gaan halen.
precies.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:34 schreef Trebo het volgende:
Als ik iets koop van Marktplaats, doe ik dat altijd in een straal van 15 km zodat ik het eerst met eigen ogen kan zien. Er zitten zoveel ongelofelijke paupers op die site.. niet te vertrouwen!
Jopie goedkopie moet voor een duppie op de eerste rij zitten, maar verwacht wel alle service en nazorg van een winkel..?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Geloof me, als dat kon dan had ik dat echt wel gedaan. Philips heeft die dingen een paar jaar geleden uit de handel gehaald. Ze waren altijd 109 Euro. Er is nog één webshop die die krengen heeft en daar kosten ze 170 per stuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Tja, dan weet je in ieder geval wel dat je de goede hebt.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Geloof me, als dat kon dan had ik dat echt wel gedaan. Philips heeft die dingen een paar jaar geleden uit de handel gehaald. Ze waren altijd 109 Euro. Er is nog één webshop die die krengen heeft en daar kosten ze 170 per stuk.
http://www.meerdanlicht.nl/livingcolors-anthracite-6917193ph.htmlquote:Op donderdag 7 november 2013 08:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
http://www.meerdanlicht.nl/livingcolors-anthracite-6917193ph.html
??
Die?
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:40 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Jopie goedkopie moet voor een duppie op de eerste rij zitten, maar verwacht wel alle service en nazorg van een winkel..?
Bij mij kreeg je die....Dat is mijn hele punt niet, draak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat me er om dat een verkoper iets anders levert dan wat hij zegt. Niet om welke lamp ik waar en hoe had kunnen kopen en hoeveel onzekerheidspercentage ik moet calculeren en bla bla bla.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
http://leddream.nl/philip(...)-6917193ph-antracietquote:Op donderdag 7 november 2013 08:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee.
Deze: http://www.formidotros.nl(...)tm_content=discarded
Wie is hier nou een draak... met zn vlammetje..?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:45 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is mijn hele punt niet, draak.
Het gaat me er om dat een verkoper iets anders levert dan wat hij zegt. Niet om welke lamp ik waar en hoe had kunnen kopen en hoeveel onzekerheidspercentage ik moet calculeren en bla bla bla.
Hoe zie je dat voor je? Ik stuur hem een mail waarin ik vraag op de achterzijde van de afstandsbediening te kijken. Hier kan 'Gen2' staan, of cirkels in elkaar. Hij reageert met 'er staat 2 op, wat bied je?'. Dan lijkt het mij dat ik aan mijn onderzoeksplicht op afstand heb voldaan toch?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:49 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Wie is hier nou een draak... met zn vlammetje..?
De verkoper doet desgevraagd moeite voor je... wees blij...
Dat je zelf een onderzoeksplicht hebt, rep je met geen woord over...
Daarbij als je dit soort specifieke zaken zoekt, kun je op je vingers natellen, dat de meeste mensen geen flauw benul hebben waar ze naar moeten kijken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |