JOEHOE.
Je koopt een eerste generatie witte living colors lamp met stroomkabel en afstandsbediening met batterijen. Als je één lamp hebt maakt het niet uit welke generatie je hebt afaik. Feit is alleen dat Philips op een helder moment besloot een nieuwe generatie lampen te maken (die er exact hetzelfde uitzien), maar dan met een ander communicatiesysteem tussen afstandsbediening en lamp.
Je kan de lampen aan elkaar linken, waardoor je met 1 afstandsbediening al je lampen in 1 keer op een kleur in kan stellen. Maar omdat 1 en 2 niet compatibel zijn zou ik nu met 2 afstandsbedieningen de kleur van verschillende lampen in gaan stellen. Daar heb ik geen zin in.
Wat betreft de gebruikssporen: er zitten geen barsten in, maar die joker waar ik 'm van heb gekocht heeft hem nou ook weer niet met fluwelen handschoenen behandeld. Over de hele behuizing zitten krasjes. Nou heb ik die dingen zelf in de hoek of op een kast staan, dus ik zou er niet over vallen, maar als het je specifiek gaat om de lamp zelf ipv de kleuren licht die er uit komen dan moet je hier wel even rekening mee houden.
Ik wil er graag 50E inclusief verzenden voor hebben (zelfde bedrag waar ik al tweemaal zo'n lamp voor heb gekocht en 1x heb verkocht). Ik word nog eens arm aan de verzendkosten door dit heen en weer gestuur

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.