Het staat achterop de afstandsbediening en op de adapter als het de tweede is. Bij de eerste straat er niks vermeld.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Misschien een idee om met productcodes te werken, weet je zeker dat je de juiste hebt
Geen idee, maar ik heb twee lampen van de tweede editie thuis, die ik gelijktijdig kan bedienen met 1 afstandsbediening. Dan hebben ze allemaal dezelfde kleur.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:10 schreef Wiebelkont het volgende:
sorry voor de off-topic post, maar je hebt mijn interesse:
wat is het verschil?
Haarlem. Zal even een foto maken.quote:
Misschien ook een idee. Welke kleur zijn die?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:55 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik heb wel 2 1e generatie lampen.. Ruilen voor jou 2 2e generatie lampen. Dan heb je ze lekker allemaal op 1 afstandbediening!
Wit, alleen woon ik wel in de buurt van Arnhem en moet ik het ff kortsluiten met vriendlief.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Misschien ook een idee. Welke kleur zijn die?
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wit, alleen woon ik wel in de buurt van Arnhem en moet ik het ff kortsluiten met vriendlief.
Ik denk dat ik het toch bij mijn eigen lampen hou, het blijkt dat een ander type er ook nog aan te linken is.quote:Op donderdag 7 november 2013 08:59 schreef Skv het volgende:
ZOMG.
http://www.knutsel.org/20(...)colors-product-line/
http://www.knutsel.org/20(...)ingcolors-smartlink/
Fucking hell. Ik kan dus ook gewoon een tweede generatie met een ronde afstandsbediening gebruiken blijkbaarTerwijl in de manual staat dat het níet kan:
[ afbeelding ]
Philips.
Goed, dit maakt het wel wat makkelijker.
Wat?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:39 schreef Skv het volgende:
Mijn vriendin denkt dat ik later lampenfabriek wil worden.
Is dit dan niets voor je..? kun je zoveel je wilt met 1 AB bedienen..quote:Op donderdag 7 november 2013 11:18 schreef Skv het volgende:
gaat om de lamp zelf ipv de kleuren licht die er uit komen
Nee, dank voor het meedenken maar die lampjes moet je in een fitting draaien en het ziet er bijzonder shit uit. Plus dat ik al twee LC's heb staan. Ik ben simpelweg op zoek naar een derde. Niks meer en niks minder.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:37 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Is dit dan niets voor je..? kun je zoveel je wilt met 1 AB bedienen..
http://www.banggood.com/buy/rgb-remote.html
En ja die winkel is te vertrouwen en nee terugsturen is erg duur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop