abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 20 november 2013 @ 19:41:36 #151
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133458413
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Jammer dat je zo denigrerend moet doen over Bruma. Ik ben juist wel gecharmeerd van hem. Hij is opbouwend niet de beste maar hij staat er wel. Ik vind Veltman echt zo'n knullie, lief ventje maar veel te licht voor de top, denk ik.

Daarnaast vind ik het ook oprecht jammer dat Oranje zo'n makkelijk iets is geworden. Eerder moest je gewoon 1 of 2 seizoenen goed spelen om in aanmerking te komen, tegenwoordig zit je na 1 goed schot (pröpper) of 1 goede wedstrijd (Veltman) al bij de selectie.
Waarom ben je gecharmeerd van Bruma? Vanwege zijn blunders of matige spel? Als je met goede argumenten komt dan overtuig je me :). Veltman is inderdaad fysiek niet de sterkste maar dat compenseert hij door goede tackles en inzicht.

Dat hele selectiebeleid van Van Gaal is lachwekkend die man kan ik niet serieus nemen in ieder geval.
  Forum Admin woensdag 20 november 2013 @ 19:47:08 #152
35723 crew  GGMM
pi_133458719
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:38 schreef nickhguitar het volgende:
maar hij staat er wel
Hoe bedoel je? Hij maakt fout na fout.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133458825
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:47 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Hij maakt fout na fout.
Overdrijven is ook een vak. Je hebt in Nederland altijd 2 groepen mensen; mensen die opgehemeld worden en mensen die eerder opgehemeld werden en nu afgebrand worden. Veltman zit nu bij de eerste groep en Bruma bij de 2de. Over 4 wedstrijden kan dit al weer omgedraaid zijn. Zelfde gebeurde bij Denswil, ook gewoon een prima verdediger. Maar die wordt door veel mensen nu belachelijk gemaakt terwijl hij 3 weken geleden nog top was.
  woensdag 20 november 2013 @ 19:51:15 #154
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133458937
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Je hebt in Nederland altijd 2 groepen mensen; mensen die opgehemeld worden en mensen die eerder opgehemeld werden en nu afgebrand worden. Veltman zit nu bij de eerste groep en Bruma bij de 2de. Over 4 wedstrijden kan dit al weer omgedraaid zijn. Zelfde gebeurde bij Denswil, ook gewoon een prima verdediger. Maar die wordt door veel mensen nu belachelijk gemaakt terwijl hij 3 weken geleden nog top was.
Nee hoor Denswil is nog steeds een heel groot talent een veel groter talent dan Bruma ooit is geweest zelfs.

Maar waarom ben jij nou gecharmeerd van Bruma en kom eens met wat feiten
  Forum Admin woensdag 20 november 2013 @ 19:51:43 #155
35723 crew  GGMM
pi_133458968
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Je hebt in Nederland altijd 2 groepen mensen; mensen die opgehemeld worden en mensen die eerder opgehemeld werden en nu afgebrand worden. Veltman zit nu bij de eerste groep en Bruma bij de 2de. Over 4 wedstrijden kan dit al weer omgedraaid zijn. Zelfde gebeurde bij Denswil, ook gewoon een prima verdediger. Maar die wordt door veel mensen nu belachelijk gemaakt terwijl hij 3 weken geleden nog top was.
Ja, alleen ben ik niet één van die mensen.

Bruma is overal mislukt waar hij heeft "gespeeld" en weet zich nu bij PSV niet te onderscheiden. Maakt flink wat foutjes en doet niets bijzonders.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133459131
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee hoor Denswil is nog steeds een heel groot talent een veel groter talent dan Bruma ooit is geweest zelfs.

Maar waarom ben jij nou gecharmeerd van Bruma en kom eens met wat feiten
Omdat ik Bruma goed en overtuigend in zijn meeste duels vind, daarnaast heeft hij een uitstraling wat ik mis bij veel verdedigers. Dat hij de laatste tijd niet goed speelt dat ziet iedereen, maar die jongen is ook nog maar 21, heeft ook nog veel ruimte voor verbetering over.
  woensdag 20 november 2013 @ 19:57:29 #157
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133459246
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:54 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Omdat ik Bruma goed en overtuigend in zijn meeste duels vind, daarnaast heeft hij een uitstraling wat ik mis bij veel verdedigers. Dat hij de laatste tijd niet goed speelt dat ziet iedereen, maar die jongen is ook nog maar 21, heeft ook nog veel ruimte voor verbetering over.
Bruma is inderdaad goed en overtuigend in de duels alleen verliest hij ze vaker dan de fysiek minder sterke Veltman. Dijks heeft ook uitstraling maar die kan er ook werkelijk geen hout van dus ook dat zegt wederom helemaal niets.
pi_133459474
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Bruma is inderdaad goed en overtuigend in de duels alleen verliest hij ze vaker dan de fysiek minder sterke Veltman. Dijks heeft ook uitstraling maar die kan er ook werkelijk geen hout van dus ook dat zegt wederom helemaal niets.
Dat is wederom onzin, ik vind dat Bruma onder een vergrootglas komt te liggen nu. Elke fout wordt 10x afgespeeld. Maar dat maakt niet uit, Veltman komt ook nog in die Fase en dan zal blijken hoe goed hij is. Ik vind dat van Gaal niet goed bezig is, maar ik ben er sowieso heilig van overtuigd dat we meteen na de groepsronde naar huis kunnen, wat hij ook kiest en wie er ook speelt.
pi_133459591
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:14 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Ja, want ajacieden kunnen voetballen en de rest niet :'). Simpel zieltje.
Ajacieden leren opbouwen. Het verschil niet zien tussen de opbouw van Ajax (Cillessen/Veltman/Denswil) en feyenoord (De Vrij/BMI) :') Simpel kneusje.
pi_133459815
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:02 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat is wederom onzin, ik vind dat Bruma onder een vergrootglas komt te liggen nu. Elke fout wordt 10x afgespeeld. Maar dat maakt niet uit, Veltman komt ook nog in die Fase en dan zal blijken hoe goed hij is. Ik vind dat van Gaal niet goed bezig is, maar ik ben er sowieso heilig van overtuigd dat we meteen na de groepsronde naar huis kunnen, wat hij ook kiest en wie er ook speelt.
Eens Veltman speelde prima gister, maar maakte een blunder van jawelste. Had geluk dat hij buitenspel staat. Had het een (ex)-feyenoorder of psver diezelfde fout gemaakt, dan waren de "die kan er niets van" opmerkingen veel meer geweest dan nu. Veltman laat een goede eerste indruk achter, maar dit moet hij langer dan 1 maand volhouden.
  Forum Admin woensdag 20 november 2013 @ 20:12:48 #161
35723 crew  GGMM
pi_133460039
Laten we het een beetje inhoudelijk houden aub.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133460254
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
Laten we het een beetje inhoudelijk houden aub.
Tof dat je net mijn reactie dan verwijdert en de zijne laat staan, verder prima.
pi_133460316
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
Laten we het een beetje inhoudelijk houden aub.
Veltman. _O_ Wat een pot gisteren. Je kunt zien dat hij wordt getraind door Frank en Jaap.
  Forum Admin woensdag 20 november 2013 @ 20:18:30 #164
35723 crew  GGMM
pi_133460349
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:16 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tof dat je net mijn reactie dan verwijdert en de zijne laat staan, verder prima.
Jouw scheldberichtje en zijn redelijk inhoudelijke reactie heb ik laten staan ja. Voel je vrij om er inhoudelijk op in te gaan dit keer.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133460444
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Jouw scheldberichtje en zijn redelijk inhoudelijke reactie heb ik laten staan ja. Voel je vrij om er inhoudelijk op in te gaan dit keer.
Haha Ajacieden onder elkaar zeker? Zijn 'zielig kneusje' negeer je dan maar even zie ik. Ik vind het prima.
  Forum Admin woensdag 20 november 2013 @ 20:21:22 #166
35723 crew  GGMM
pi_133460509
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Haha Ajacieden onder elkaar zeker? Zijn 'zielig kneusje' negeer je dan maar even zie ik. Ik vind het prima.
Dat was een reactie op jouw 'simpele ziel', welke ik ook heb laten staan.

En verdere opmerking over de moderatie kunnen in het daarvoor bestemde topic. Hier weer ontopic :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133460642
Veltman, de zoveelste hype. Zal over een paar weekjes ook wel weer voorbij zijn.
pi_133460706
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 19:13 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

het is gewoon belachelijk hoe van Gaal met z'n selectie omgaat. Ik wil niet de calimero muts opzetten, maar hoe kan het in godsnaam dat Cillessen keept, terwijl je ook krul kunt kiezen. En hoe kan het dat Veltman speelt na een paar goede wedstrijden, terwijl Douglas en van Dijk nog niet eens een kans hebben gekregen? Kan ik niet anders dan concluderen dat van Gaal een zwak heeft voor Ajax. Niks mis mee, maar dan moet je natuurlijk geen bondscoach worden.
Is niet helemaal waar want op een gegeven moment riep hij BMI op na 1 goede wedstrijd tegen Kiev en na een tijdje zaten er zelfs 5 Feyenoorders bij de selectie.
pi_133460851
quote:
14s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
Laten we het een beetje inhoudelijk houden aub.
Laten we dat doen. Na die enorme fout die hij gister maakte, kun je natuurlijk niet meer spreken over een goede wedstrijd. Nu had hij het geluk dat het net buitenspel was, maar het was een blunder van jewelste.
  Forum Admin woensdag 20 november 2013 @ 20:30:20 #170
35723 crew  GGMM
pi_133460928
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:28 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Laten we dat doen. Na die enorme fout die hij gister maakte, kun je natuurlijk niet meer spreken over een goede wedstrijd. Nu had hij het geluk dat het net buitenspel was, maar het was een blunder van jewelste.
Hij speelde op één fout na een uitstekende wedstrijd, maar als jij vindt dat je bij één fout niet meer mag spreken van een goede wedstrijd dan speelde hij waardeloos inderdaad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133460989
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hij speelde op één fout na een uitstekende wedstrijd, maar als jij vindt dat je bij één fout niet meer mag spreken van een goede wedstrijd dan speelde hij waardeloos inderdaad.
Dat is beetje het hele verhaal. Bij een fout van Vlaar had je dat wel gezegd. Die speelde gister ook prima overigens, maar daar hoor je niemand over. Objectiviteit is niet je sterkste punt GGMM, daar moet ik sommige gelijk in geven.
pi_133461014
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hij speelde op één fout na een uitstekende wedstrijd, maar als jij vindt dat je bij één fout niet meer mag spreken van een goede wedstrijd dan speelde hij waardeloos inderdaad.
Het was niet zomaar een foutje natuurlijk. Normaal sta je dan met 0-1 achter en wordt hij compleet afgemaakt.
  Forum Admin woensdag 20 november 2013 @ 20:34:29 #173
35723 crew  GGMM
pi_133461157
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat is beetje het hele verhaal. Bij een fout van Vlaar had je dat wel gezegd. Die speelde gister ook prima overigens, maar daar hoor je niemand over. Objectiviteit is niet je sterkste punt GGMM, daar moet ik sommige gelijk in geven.
Dit topic gaat niet over Vlaar en de situatie die je schetst is hypothetisch en onjuist.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:31 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Het was niet zomaar een foutje natuurlijk. Normaal sta je dan met 0-1 achter en wordt hij compleet afgemaakt.
Normaal? De buitenspelregel werd gewoon correct toegepast hoor.

Domme fout, maar hij herpakte zich uitstekend, dat is behoorlijk knap.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_133461321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:34 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over Vlaar en de situatie die je schetst is hypothetisch en onjuist.

[..]

Normaal? De buitenspelregel werd gewoon correct toegepast hoor.

Domme fout, maar hij herpakte zich uitstekend, dat is behoorlijk knap.
Het loopt vaker verkeerd dan goed af. Nu was het net buitenspel. Bij spelers die het iets slimmer uitspelen sta je dan achter.

Daarna herpakte hij zich inderdaad goed, maar na zo'n blunder speel je mijn inziens nooit een goede wedstrijd meer. Eerder een redelijke wedstrijd.
  Forum Admin woensdag 20 november 2013 @ 20:38:53 #175
35723 crew  GGMM
pi_133461400
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
Bij spelers die het iets slimmer uitspelen sta je dan achter.
De bal belandde na het afpakken direct in de voeten van een medespeler die buitenspel stond, dus nee.

Maar het was een domme fout ja, dat klopt.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:37 schreef tompsv18 het volgende:
Daarna herpakte hij zich inderdaad goed, maar na zo'n blunder speel je mijn inziens nooit een goede wedstrijd meer. Eerder een redelijke wedstrijd.
Dan verschillen we van mening. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')