Met spuiten ja, ik gebruik het in de winter voor sloten en rubbers van deuren. Geen klachten gehad, de afgelopen 10 jaarquote:Op maandag 27 januari 2014 22:57 schreef blup het volgende:
Siliconen-houdend materiaal liever vermijden eigenlijk op de buitenkant van je auto.
Omdat je nooit van te voren weet wanneer er gespoten moet worden..quote:Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Met spuiten ja, ik gebruik het in de winter voor sloten en rubbers van deuren. Geen klachten gehad, de afgelopen 10 jaar
Een fatsoenlijk bedrijf ontvet goed en heeft de rest goed afgeplakt. ..quote:Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef blup het volgende:
[..]
Omdat je nooit van te voren weet wanneer er gespoten moet worden..
Jou probleem toch niet is het niet goed breng je hem terug simpelquote:Op maandag 27 januari 2014 23:06 schreef blup het volgende:
[..]
Omdat je nooit van te voren weet wanneer er gespoten moet worden..
Wellicht wel jou geld.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:11 schreef klawie het volgende:
[..]
Jou probleem toch niet is het niet goed breng je hem terug simpel
Je ziet het gelijk als er niet goed ontvet is dan krijg je iets wat lijkt op sinasappelschil en ik betaal pas als het goed is en geen seconde eerderquote:
Makkelijk he als je als monteur ook een keer de schuld bij een ander kan leggen hequote:Op maandag 27 januari 2014 23:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat bedrijf die de auto heeft gespoten levert een wan prestatie. Hun probleem
Ditquote:Op maandag 27 januari 2014 23:17 schreef klawie het volgende:
[..]
Je ziet het gelijk als er niet goed ontvet is dan krijg je iets dat lijkt op een sinaasappelschil
Zeldzaam momentquote:Op maandag 27 januari 2014 23:18 schreef klawie het volgende:
[..]
Makkelijk he als je als monteur ook een keer de schuld bij een ander kan leggen he
Je maakt nou de probleem van andere jou probleem ik snap jou ook maar jij spuit toch niet dan is het toch ook niet jou probleemquote:Op maandag 27 januari 2014 23:22 schreef blup het volgende:
Je snapt heus wat ik bedoel, de uren gaan tikken voor het ontvetten van je voertuig.
http://www.autoschadeforum.nl/pbb/viewtopic.php?f=7&t=59
Lees ff hoe funest het is als er binnen de garage per ongeluk bij een andere auto siliconen gebruikt word, een week later hebben 'ze' er nog last van.
Jaja, de spuiter gaat het schoonmaken, maar wat snap je niet aan het feit dat hij met siliconen gelijk 3 keer zo lang bezig is, waar je gewoon voor gaat betalen? (even ervanuitgaand dat je zelf de betalende partij bent)quote:Op maandag 27 januari 2014 23:28 schreef klawie het volgende:
[..]
Je maakt nou de probleem van andere jou probleem ik snap jou ook maar jij spuit toch niet dan is het toch ook niet jou probleem
Ik weet niet hoe jij dat doet maar ik maak vooraf prijsafspraken en hoe hij het doet doet hij het het is gewoon niet mij probleemquote:Op maandag 27 januari 2014 23:51 schreef blup het volgende:
[..]
Jaja, de spuiter gaat het schoonmaken, maar wat snap je niet aan het feit dat hij met siliconen gelijk 3 keer zo lang bezig is, waar je gewoon voor gaat betalen? (even ervanuitgaand dat je zelf de betalende partij bent)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |