SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen even winnen in milaanquote:zo goed is milan niet de laatste tijd
![]()
zie milan zomaar gelijk spelen daar bij die gekke schotten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie Celtic thuis in die heksenketel wel winnen van dit faalmilan eigenlijk...zolang Milan niet wint is het in ieder geval nog spannend tot de laatste wedstrijd. Kan Ajax mooi winnen in San Siro en zijn ze door #durftedromen #bohhh #schitterendquote:Op woensdag 6 november 2013 22:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ajax gaat natuurlijk gewoon doorAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
dan had je arsenal zeker gepakt en had je dus gewonnenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit geldt al helemaal voor Ajaxquote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen even winnen in milaanzo goed is milan niet de laatste tijd
![]()
zie milan zomaar gelijk spelen daar bij die gekke schotten.Milan heeft thuis gelijk gespeeld tegen Barca en dat gaat Ajax nooit lukken en dan moet je uit in Milaan winnen.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
jij hoort daar niet. Jouw fifa level is te laag.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme reemi pazzel word ik weer constant uit wefut getrapt![]()
Vorig jaar toch paar keer B team? Ik herinner me nog gasten als Engelaar en Van Ooijen in ieder geval..quote:Op woensdag 6 november 2013 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij PSV niet anders.
Kansloos falen tegen die Zweden met een neger die de goal van zijn leven maakte, simpelweg overklast worden door die Oekrainers en gewoon winnen van die Italianen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
okquote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jij hoort daar niet. Jouw fifa level is te laag.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gewoon een kut kindquote:Op woensdag 6 november 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is niet zo snugger hè
Teveel met Bieber omgegaan. Al tweet hij ook een beetje als Kanye
Heb je eredivisie al bekeken (odds)?![]()
Ja, dan heb ik nog wat leuks om te zien. Als Ajax speelt heb ik liever dat ze met 5-0 van de mat worden getikt dan dat ze met 1-0 winnen en ik 90 minuten naar pure aids heb zitten kijken. Dat heeft verder niks te maken met het feit dat ik het leuk vind als Ajax verliest, maar dat ik een leuke wedstrijd zie.quote:Nee, maar ik volg ook Expeditie Robinson, dus ik kijk het ook niet echt. Ook omdat PSV in Europa ook gewoon zaad is om naar te kijken, dat geef ik ook gewoon toe. Er zijn sowieso bar weinig wedstrijden in de EL die leuk zijn om naar te kijken. Het niveau van Nederlandse clubs is gewoon om te janken.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
DuTank wat is deze..Donderdag maar niet naar PSV kijken want dat is ook 25x niks
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nope, komt na mijn tentamens wel. Morgen ook jarig, maar daar ga ik ook geen plezier aan beleven met een tentamen op die dag en de dag ernaquote:Op woensdag 6 november 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
gewoon een kut kind
Heb je eredivisie al bekeken (odds)?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
denk ook niet dat het makkelijk gaat worden. maar onmogelijk is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit geldt al helemaal voor AjaxMilan heeft thuis gelijk gespeeld tegen Barca en dat gaat Ajax nooit lukken en dan moet je uit in Milaan winnen.
als je bedenkt dat ajax thuis tegen milan gewoon 2 punten weg heeft gegeven. onnodig verlies bij celtic.
had je zomaar op 9 punten gestaanen dan te bedenken dat een gemiddelde eredivisie pot van ajax niet om aan te gluren is.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ER is niet om 19:00quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik nog wat leuks om te zien. Als Ajax speelt heb ik liever dat ze met 5-0 van de mat worden getikt dan dat ze met 1-0 winnen en ik 90 minuten naar pure aids heb zitten kijken. Dat heeft verder niks te maken met het feit dat ik het leuk vind als Ajax verliest, maar dat ik een leuke wedstrijd zie.
[..]
Nee, maar ik volg ook Expeditie Robinson, dus ik kijk het ook niet echt. Ook omdat PSV in Europa ook gewoon zaad is om naar te kijken, dat geef ik ook gewoon toe. Er zijn sowieso bar weinig wedstrijden in de EL die leuk zijn om naar te kijken. Het niveau van Nederlandse clubs is gewoon om te janken.Tot wanneer tentamens dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, komt na mijn tentamens wel. Morgen ook jarig, maar daar ga ik ook geen plezier aan beleven met een tentamen op die dag en de dag erna
Het wordt hier btw meer een 'wed en livevoetbal' topic dan FUT. De enige fut berichten waren van rollsreus haha![]()
vrijdag de laatstequote:Op woensdag 6 november 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ER is niet om 19:00
[..]
Tot wanneer tentamens dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Men heeft het wed-virus hier wel goed te pakken ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De laatste keer dat PSV om 19.00 moest spelen heb ik ook moet huilen van het niveau.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ER is niet om 19:00
[..]
Tot wanneer tentamens dan?
Het wordt hier btw meer een 'wed en livevoetbal' topic dan FUT. De enige fut berichten waren van rollsreus hahaHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
gouden tijden voor de bookies.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Men heeft het wed-virus hier wel goed te pakken ja![]()
![]()
?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef Thorb het volgende:
Beetje laat maar ingame stats staan op wefut (van de golds, silver over paar minuten)Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
doet lassie likken jaquote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef wonton het volgende:
Waarom likt Schone steeds aan zijn lippen?![]()
zwaar aan de pillen die manquote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef wonton het volgende:
Waarom likt Schone steeds aan zijn lippen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Van Bommel en Strootman hadden lichte blessures en werd geen risico mee genomen, maar als je dan gelijk een B team hebt terwijl bv. Depay geen kansen kreeg omdat Lens/Mertens wel telkens basis speelden en zelfs Tyton geen wedstrijdje mocht keepen, tja dat is inderdaad wat de media er van maakte.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vorig jaar toch paar keer B team? Ik herinner me nog gasten als Engelaar en Van Ooijen in ieder geval..
Overigens won PSV met van Ooijen en Engelaar tegen Napoli (die namen het echt niet serieus) en verloor het met van Bommel en Strootman van die Oekraïners.![]()
lees het zelf maar terugquote:Hala Madrid !
van die mensen die nu denken dat Ajax een kans maakt tegen Barca omdat ze niet met de sterkste 11 gaan komen![]()
![]()
Die reservekeeper van Napoli was zo episch slecht toenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Van Bommel en Strootman hadden lichte blessures en werd geen risico mee genomen, maar als je dan gelijk een B team hebt terwijl bv. Depay geen kansen kreeg omdat Lens/Mertens wel telkens basis speelden en zelfs Tyton geen wedstrijdje mocht keepen, tja dat is inderdaad wat de media er van maakte.
Overigens won PSV met van Ooijen en Engelaar tegen Napoli (die namen het echt niet serieus) en verloor het met van Bommel en Strootman van die Oekraïners.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is geen mooie zin, maar wat is er onduidelijk aan dan?quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nu serieus mijn deur dicht en nog wordt er geklaagd over mijn Doritos Jacked. Dit is dus echt de laatste zak die ik op ga eten.Dan moet Ajax wel beter gaan spelen. Eerst maar eens in Nijmegen winnen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
van die mensen die nu denken dat Ajax een kans maakt tegen Barca omdat ze niet met de sterkste 11 gaan komen![]()
Dat valt me een beetje tegen van Thorbquote:Op woensdag 6 november 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is geen mooie zin, maar wat is er onduidelijk aan dan?
Hala Madrid !
Oh was dat allesquote:Op woensdag 6 november 2013 23:06 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat valt me een beetje tegen van Thorb
Dat zie ik zelf ook wel maar geen zin om het fatsoenlijk neer te zetten.Eet jij nou elke dag een zak chipsquote:Op woensdag 6 november 2013 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu serieus mijn deur dicht en nog wordt er geklaagd over mijn Doritos Jacked. Dit is dus echt de laatste zak die ik op ga eten.
[..]
Dan moet Ajax wel beter gaan spelen. Eerst maar eens in Nijmegen winnen.?
![]()
Dit.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef Dudeweiser het volgende:
van die mensen die nu denken dat Ajax een kans maakt tegen Barca omdat ze niet met de sterkste 11 gaan komenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu serieus mijn deur dicht en nog wordt er geklaagd over mijn Doritos Jacked. Dit is dus echt de laatste zak die ik op ga eten.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Laat je niet zo kennen man. Koop 20 zakken, maak ze open en verstop ze door het hele huis.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan moet Ajax wel beter gaan spelen. Eerst maar eens in Nijmegen winnen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ds2 jij bent echt een rare hahahahahha. Elke dag aan de chips. Vind je het gek dat je ouders het verbieden.Young bloods everywhere....![]()
Nee.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eet jij nou elke dag een zak chips?
![]()
Ik ga op RKC inzettenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:57 schreef ThadCastle het volgende:
AZ, NAC, GAE en RKC hebben wel redelijk hoge odds lijkt mijBen ik mn geld kwijt
![]()
![]()
Goed idee.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Laat je niet zo kennen man. Koop 20 zakken, maak ze open en verstop ze door het hele huis.![]()
![]()
De IF naar SIF upgrade van Aguero is wel veel beter zeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
EA denkt dat BPL staat voor Billen en Piemels Likken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De IF naar SIF upgrade van Aguero is wel veel beter zeg.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom heb je mij van je vriendenlijst verwijderd?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef wonton het volgende:
ds2 jij bent echt een rare hahahahahha. Elke dag aan de chips. Vind je het gek dat je ouders het verbieden.![]()
Benzema heeft ook wel aardige statsquote:Op woensdag 6 november 2013 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De IF naar SIF upgrade van Aguero is wel veel beter zeg.
Lewan en Aguero allebei 94 in game![]()
Benz 97 finishing..schandalig gewoonquote:Op woensdag 6 november 2013 23:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Benzema heeft ook wel aardige stats
Lewan en Aguero allebei 94 in game![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oh ik was een keer mijn vriendenlijst aan het opschonen. Ik weet jouw GT niet meer dus ik heb je dan wrs per ongeluk verwijderd. Ik voeg je wel een andere x toe. Wil dit jaar ook nog wel een paar potjes tegen jou spelenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Waarom heb je mij van je vriendenlijst verwijderd?
Young bloods everywhere....![]()
Ik was bij een vriend in de straat jaquote:Op woensdag 6 november 2013 23:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
jaja als de stats zijn ingevoerd ben je ineens thuis achter de tv
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hee reemi ik word weer constant uitgelogd bij wefut wtf manquote:Op woensdag 6 november 2013 23:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik was bij een vriend in de straat ja![]()
Ik had de bovenste 2 samen. En Zenit DNB met Celtic +2quote:Op woensdag 6 november 2013 23:19 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende keer maar gewoon wat dingetjes los spelen ipv euroknaller![]()
Ja ik weet niet wat pascal allemaal gedaan heeft, vanmiddag laadde de site bij mij niet meer door een bug in het onthoudsysteemquote:Op woensdag 6 november 2013 23:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hee reemi ik word weer constant uitgelogd bij wefut wtf manNog even volhouden dus..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
sjongejonge lekker jezusquote:Op woensdag 6 november 2013 23:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat pascal allemaal gedaan heeft, vanmiddag laadde de site bij mij niet meer door een bug in het onthoudsysteemNog even volhouden dus..
![]()
Sio
Hala Madrid !
Dinamo Zagreb supporters hoofd onderwerp nieuwsWat is er mis met deze mensen.
Hala Madrid !
ze zijn kroatisch en slopen allesquote:Op woensdag 6 november 2013 23:36 schreef BDIL het volgende:
2 dingen dus![]()
Als je hier op de frontpage kijkt, dan zie je waaormquote:Op woensdag 6 november 2013 23:36 schreef BDIL het volgende:
. Ze hebben gewoon niks beters. Maar die Bad Blue Boys zijn wel leip, veel ervan hebben gevochten in die burgeroorlog, maar dat hoef ik jou volgens mij niet uit te leggen.
En PSV heeft oude vadsige stewards. 3 dus.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
ze zijn kroatisch en slopen alles
2 dingen dus![]()
Tijd voor jou om te shinen lijkt me.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als je hier op de frontpage kijkt, dan zie je waaorm. Ze hebben gewoon niks beters. Maar die Bad Blue Boys zijn wel leip, veel ervan hebben gevochten in die burgeroorlog, maar dat hoef ik jou volgens mij niet uit te leggen.
![]()
lat ze maar kome ik neuk ze allemaal de moeder en ze gaan huilent trug naar de balkan met hun kapot geslage ogenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tijd voor jou om te shinen lijkt me.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
lat ze maar kome ik neuk ze allemaal de moeder en ze gaan huilent trug naar de balkan met hun kapot geslage ogen![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
lat ze maar kome ik neuk ze allemaal de moeder en ze gaan huilent trug naar de balkan met hun kapot geslage ogen![]()
![]()
Veltman vandaag![]()
Toby wie?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Heerlijke sfeer in het stadion![]()
![]()
Zie nu dat Arsenal 0-1 heeft gewonnen. In het stadion zeiden ze nog dat Dortmund 1-0 voorstond door blaszcinogwat![]()
![]()
Komen ze met beelden uit 1990
Hala Madrid !
Wat volledig te maken had met spanningen binnen Yugoslavie ipv het rellen voor plezier.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Van stoeltjes die gesloopt worden iddHala Madrid !
Die stond een meter buitenspel en werd dus afgekeurd. Terechte overwinning wel, Arsenal had 1 schot op doelquote:Op woensdag 6 november 2013 23:45 schreef wieisboos het volgende:
Heerlijke sfeer in het stadion![]()
![]()
Zie nu dat Arsenal 0-1 heeft gewonnen. In het stadion zeiden ze nog dat Dortmund 1-0 voorstond door blaszcinogwat![]()
![]()
twitter:VI_nl twitterde op woensdag 06-11-2013 om 23:12:10Matchwinnaar Schöne #ajacel http://t.co/WrdBMnQGOZ reageer retweet
haha er zijn dus echt mensen die zo praten![]()
![]()
Ja zij is nieuwquote:Op woensdag 6 november 2013 23:52 schreef Zhano het volgende:
Wie is dat vrouwke van de NOS eigenlijk?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die film met zijn vaderquote:Op woensdag 6 november 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is niet zo snugger hè
Teveel met Bieber omgegaan. Al tweet hij ook een beetje als Kanye![]()
Die was zo saaai.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Trouwens een jongen uit de harde kern van Fulham die zichzelf Memphis noemt.. I smell onraad
Dit is gewoon een jaloerse depayquote:Op woensdag 6 november 2013 23:57 schreef dion_v_k het volgende:
Trouwens een jongen uit de harde kern van Fulham die zichzelf Memphis noemt.. I smell onraad![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dit is gewoon een jaloerse depay
Hij wil idd graag naar Engeland
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door BDIL op 07-11-2013 00:01:05 ]Hala Madrid !
Die poster?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Mis ik iets hier? Is er iets grappig of raar?![]()
grats Tim87!'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
1 knotsknie?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Mis ik iets hier? Is er iets grappig of raar?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dat is een kerel.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Mis ik iets hier? Is er iets grappig of raar?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gefeliciteerd Timothy!
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Proficiat Tim
Serero en Boilesen waren wel te slecht vandaag. Zeker die laatste speelt zelfs te weinig om uit vorm te raken. Zou zo'n blunder tegen Vitesse nou echt zijn wedstrijd voor vandaag beinvloeden?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nee, ik wacht gewoon tot de prijzen omhoog gaan dus ik maak er maar iets geks van.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:11 schreef Zhano het volgende:
DSL, zit er nog een tactiek achter je Parolo listings?![]()
Hij heeft in verschillende wedstrijden wel laten zien dat hij talent heeft maar de laatste wedstrijden speelt hij zwaar rukquote:Op donderdag 7 november 2013 00:07 schreef Zhano het volgende:
Die Boilesen is niks idd, in de winterstop ff ruilen voor Dijks?
Thanks boys
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah ok, ik had 1 van de mijne vanmiddag ook maar ff gelist want hij staat op mn TP. Dan liever perongeluk voor 180k listen dan voor 150spquote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik wacht gewoon tot de prijzen omhoog gaan dus ik maak er maar iets geks van.![]()
![]()
quote:Hala Madrid !
ze kunnen minder slim zijn, psychiatrische voorgeschiedenis hebben, een kleiner sociaal netwerk hebben of simpelweg vrouw zijn.
top samenvatting, zeker 6 euro waard.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik kreeg me toch weer een konko goal van Cameron Jerome tegen, niet normaal. Lange bal, mijn verdediger wilt hem controleren terwijl ik hem wil weg rammen. Een andere verdediger krijgt hem tegen zich aan, een aanvaller frommelt zich er tussen maar gaat op zijn bek, tijdens het vallen krijgt hij de goal bal echter al liggend tegen zijn hoofd. De keeper wilt hem wegrossen, maar schiet tegen een verdediger aan. De verdediger heeft hem niet onder controle, Jerome krijgt hem voor zijn voeten, schiet tegen mijn keeper aan, de bal stuitert weer terug tegen Jerome aan, rolt tergend langzaam de goal in terwijl mijn beide verdedigers over mijn keeper struikelen.
Dit alles in een fractie van een seconde![]()
Wel 4-2 gewonnen.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik kreeg me toch weer een konko goal van Cameron Jerome tegen, niet normaal. Lange bal, mijn verdediger wilt hem controleren terwijl ik hem wil weg rammen. Een andere verdediger krijgt hem tegen zich aan, een aanvaller frommelt zich er tussen maar gaat op zijn bek, tijdens het vallen krijgt hij de goal echter al liggend tegen zijn hoofd. De keeper wilt hem wegrossen, maar schiet tegen een verdediger aan. De verdediger heeft hem niet onder controle, Jerome krijgt hem voor zijn voeten, schiet tegen mijn keeper aan, de bal stuitert weer terug tegen Jerome aan, rolt tergend langzaam de goal in terwijl mijn beide verdedigers over mijn keeper struikelen.
Dit alles in een fractie van een seconde![]()
Wel 4-2 gewonnen.![]()
![]()
Don't like it don't play itquote:Op donderdag 7 november 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
2 potjes fifa en meteen al gefrustreerd. Echt een kk spel is het ook![]()
Nee daarom had ik deze week nog niet gespeeldquote:Op donderdag 7 november 2013 00:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Don't like it don't play it![]()
![]()
Hahaha herkenbaar en toch gewoon weer spelen na een paar dagen.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:23 schreef ThadCastle het volgende:
2 potjes fifa en meteen al gefrustreerd. Echt een kk spel is het ook![]()
Althans met de game an sic weinig moeite, alleen met FUT.![]()
![]()
Ik gisteren nog een paar potjes gedaan maar er ook al snel weer mee gestopt. Wil gewoon BF4 op mijn xbox one spelenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee daarom had ik deze week nog niet gespeeld![]()
![]()
Morgen maar eens FM 2014 halen![]()
Al zullen de bugs het spel wel weel onspeelbaar maken tot begin volgend jaar, zoals elk jaar![]()
Mensen hier toevallig al AC Black Flag gespeeld?
Dat is me nog niet echt duidelijk..de markten zijn in ieder geval niet gescheiden, maar als de gameplay daadwerkelijk anders is op de nieuwe console dan moet dat deel toch gescheiden zijn lijkt me.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:38 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe zit dat nou met nieuwe consoles en fut? Dat is gescheiden of wat?
Genieten straks met silver cups
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja precies daarom. Want bij next gen kun je met meerder tegelijk een header aangaan..quote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is me nog niet echt duidelijk..de markten zijn in ieder geval niet gescheiden, maar als de gameplay daadwerkelijk anders is op de nieuwe console dan moet dat deel toch gescheiden zijn lijkt me.
Genieten straks met silver cups![]()
![]()
obv nietquote:Op donderdag 7 november 2013 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
Gefeliciteerd ouwe database
Mag ik hier BB spoilers posten zonder spoilertag? Betreft season 2
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik vrees het ergste, toen ik erop mocht spelen was de gameplay op wat andere animaties na identiek aan de PS3/360 versie van vóor de update. Ben dan ook bang dat er echt niets veranderd is op een grafisch sausje na.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maar als de gameplay daadwerkelijk anders is op de nieuwe console![]()
![]()
Grootste gekanker met FUT dit jaar zijn de minimale verschillen tussen budget en dure spelers. Dan besteed je veel tijd en aandacht om een mooi team te maken met toppers die in bepaalde onderdelen de beste van het spel zijn, maar in de praktijk zijn die verschillen zo minimaal dat je altijd de grootste moeite hebt tegen budget teams.
Pace was vorig jaar OP, maar het was wel een stuk leuker en je kon op puur kwaliteit van spelers en eigen inzicht het verschil maken. Dit jaar is het maar afwachten of een speler de bal in eerste instantie goed kan meenemen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nog geen gekke dingen tegen gekomen waar ik me aan heb geërgerd.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
Morgen maar eens FM 2014 halen![]()
Al zullen de bugs het spel wel weel onspeelbaar maken tot begin volgend jaar, zoals elk jaar![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:56 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb het echt gehad met fifa
Even alles verkopen
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Wie coins kopen? 100K á 15¤ voor de PS3.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |