SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
alleen even winnen in milaanquote:zo goed is milan niet de laatste tijd
![]()
zie milan zomaar gelijk spelen daar bij die gekke schotten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie Celtic thuis in die heksenketel wel winnen van dit faalmilan eigenlijk...zolang Milan niet wint is het in ieder geval nog spannend tot de laatste wedstrijd. Kan Ajax mooi winnen in San Siro en zijn ze door #durftedromen #bohhh #schitterendquote:Op woensdag 6 november 2013 22:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ajax gaat natuurlijk gewoon doorAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
dan had je arsenal zeker gepakt en had je dus gewonnenquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit geldt al helemaal voor Ajaxquote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alleen even winnen in milaanzo goed is milan niet de laatste tijd
![]()
zie milan zomaar gelijk spelen daar bij die gekke schotten.Milan heeft thuis gelijk gespeeld tegen Barca en dat gaat Ajax nooit lukken en dan moet je uit in Milaan winnen.
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
jij hoort daar niet. Jouw fifa level is te laag.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
godverdomme reemi pazzel word ik weer constant uit wefut getrapt![]()
Vorig jaar toch paar keer B team? Ik herinner me nog gasten als Engelaar en Van Ooijen in ieder geval..quote:Op woensdag 6 november 2013 22:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Bij PSV niet anders.
Kansloos falen tegen die Zweden met een neger die de goal van zijn leven maakte, simpelweg overklast worden door die Oekrainers en gewoon winnen van die Italianen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
okquote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jij hoort daar niet. Jouw fifa level is te laag.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
gewoon een kut kindquote:Op woensdag 6 november 2013 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij is niet zo snugger hè
Teveel met Bieber omgegaan. Al tweet hij ook een beetje als Kanye
Heb je eredivisie al bekeken (odds)?![]()
Ja, dan heb ik nog wat leuks om te zien. Als Ajax speelt heb ik liever dat ze met 5-0 van de mat worden getikt dan dat ze met 1-0 winnen en ik 90 minuten naar pure aids heb zitten kijken. Dat heeft verder niks te maken met het feit dat ik het leuk vind als Ajax verliest, maar dat ik een leuke wedstrijd zie.quote:Nee, maar ik volg ook Expeditie Robinson, dus ik kijk het ook niet echt. Ook omdat PSV in Europa ook gewoon zaad is om naar te kijken, dat geef ik ook gewoon toe. Er zijn sowieso bar weinig wedstrijden in de EL die leuk zijn om naar te kijken. Het niveau van Nederlandse clubs is gewoon om te janken.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef ThadCastle het volgende:
DuTank wat is deze..Donderdag maar niet naar PSV kijken want dat is ook 25x niks
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nope, komt na mijn tentamens wel. Morgen ook jarig, maar daar ga ik ook geen plezier aan beleven met een tentamen op die dag en de dag ernaquote:Op woensdag 6 november 2013 22:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
gewoon een kut kind
Heb je eredivisie al bekeken (odds)?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
denk ook niet dat het makkelijk gaat worden. maar onmogelijk is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dit geldt al helemaal voor AjaxMilan heeft thuis gelijk gespeeld tegen Barca en dat gaat Ajax nooit lukken en dan moet je uit in Milaan winnen.
als je bedenkt dat ajax thuis tegen milan gewoon 2 punten weg heeft gegeven. onnodig verlies bij celtic.
had je zomaar op 9 punten gestaanen dan te bedenken dat een gemiddelde eredivisie pot van ajax niet om aan te gluren is.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ER is niet om 19:00quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik nog wat leuks om te zien. Als Ajax speelt heb ik liever dat ze met 5-0 van de mat worden getikt dan dat ze met 1-0 winnen en ik 90 minuten naar pure aids heb zitten kijken. Dat heeft verder niks te maken met het feit dat ik het leuk vind als Ajax verliest, maar dat ik een leuke wedstrijd zie.
[..]
Nee, maar ik volg ook Expeditie Robinson, dus ik kijk het ook niet echt. Ook omdat PSV in Europa ook gewoon zaad is om naar te kijken, dat geef ik ook gewoon toe. Er zijn sowieso bar weinig wedstrijden in de EL die leuk zijn om naar te kijken. Het niveau van Nederlandse clubs is gewoon om te janken.Tot wanneer tentamens dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, komt na mijn tentamens wel. Morgen ook jarig, maar daar ga ik ook geen plezier aan beleven met een tentamen op die dag en de dag erna
Het wordt hier btw meer een 'wed en livevoetbal' topic dan FUT. De enige fut berichten waren van rollsreus haha![]()
vrijdag de laatstequote:Op woensdag 6 november 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ER is niet om 19:00
[..]
Tot wanneer tentamens dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Men heeft het wed-virus hier wel goed te pakken ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De laatste keer dat PSV om 19.00 moest spelen heb ik ook moet huilen van het niveau.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ER is niet om 19:00
[..]
Tot wanneer tentamens dan?
Het wordt hier btw meer een 'wed en livevoetbal' topic dan FUT. De enige fut berichten waren van rollsreus hahaHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
gouden tijden voor de bookies.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Men heeft het wed-virus hier wel goed te pakken ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |