SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
Slechtste user ooit in de SC-
Ejfaar
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh - Vleuver - Appelen
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCBAM dit is 3KB
Soms captcha, soms komt er een veld in beeld met een klein gekleurd vierkantje waar je op moet klikkenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef Loll het volgende:
Wat zijn precies de controlles op boxen?
Als je lapohunt kan je geen box meer kopen. Nieuwste controle.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef Loll het volgende:
Wat zijn precies de controlles op boxen?
Kansloosquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Als je lapohunt kan je geen box meer kopen. Nieuwste controle.
Geen idee, kan vast wel met een script, maar ik zou niet weten hoequote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Geinig zeg. Kun je op die sites ook bepaalde alerts instellen dat ik een bericht krijg als het artikel dat ik zoek in de bieding is?
Ja, het heet heel de nacht opblijven en zelf kijken met je luie donder.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:38 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Geinig zeg. Kun je op die sites ook bepaalde alerts instellen dat ik een bericht krijg als het artikel dat ik zoek in de bieding is?
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef essnhills het volgende:
[..]Maar genoeg over het verleden en het heden: op naar de toekomst. Om je te helpen op het pad van het leven zal ik tarotkaarten leggen. De eerste kaart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer deze onzekerheid die je voelt ook te channelen zodat je meer energie overhoudt om de komende dagen zo goed mogelijk door te komen en zodat je je beter kunt focussen op de taak die in het verschiet ligt. Namelijk de deal sluiten waar we het al eerder over gehad. Volg je het nog? Het is veel informatie om te verwerken maar het hoort er allemaal bij.![]()
De keizer.
Waarschijnlijk krijg je komende maand een hogere baan aangeboden, een leidinggevende functie. Ik raad je aan om deze kans met beide handen aan te grijpen; De Keizer heeft namelijk ook de eigenschap om slechts een of twee keer te verschijnen.
Als je de functie krijgt, probeer dan niet je roots, je wortels, te vergeten. Probeer geen hooghartige manager te worden maar blijf je identificeren met je werknemers. Anders komt de keizer je opeten.
Cool scriptje wel, mag ik die ook gebruiken?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja, het heet heel de nacht opblijven en zelf kijken met je luie donder.
Dat is dan 1 Bitcoin alstublieftquote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cool scriptje wel, mag ik die ook gebruiken?
Cev, seriously, ik heb vanmiddag een sollicitatie de deur uit gedaanquote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maar genoeg over het verleden en het heden: op naar de toekomst. Om je te helpen op het pad van het leven zal ik tarotkaarten leggen. De eerste kaart:
[ afbeelding ]
De keizer.
Waarschijnlijk krijg je komende maand een hogere baan aangeboden, een leidinggevende functie. Ik raad je aan om deze kans met beide handen aan te grijpen; De Keizer heeft namelijk ook de eigenschap om slechts een of twee keer te verschijnen.
Als je de functie krijgt, probeer dan niet je roots, je wortels, te vergeten. Probeer geen hooghartige manager te worden maar blijf je identificeren met je werknemers. Anders komt de keizer je opeten.
quote:
Hoe laat komt die box dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoe laat komt die box dan?èèèèèèèn snotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
godver![]()
Ik wist stiekem dat je een baan aan het zoeken bentquote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Cev, seriously, ik heb vanmiddag een sollicitatie de deur uit gedaan
Na een korte periode van sterke focus en enthousiasme zal de snelheid wat temperen waardoor eventuele negatieve aspecten weer boven water kunnen komen drijvenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef tralalala het volgende:
Die achterlijke vrouwen sterrenbeeldbullshit houdt toch wel op na 0:00?
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hoe laat komt die box dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
toffe avaquote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik wist stiekem dat je een baan aan het zoeken bent
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Na een korte periode van sterke focus en enthousiasme zal de snelheid wat temperen waardoor eventuele negatieve aspecten weer boven water kunnen komen drijven
vergeet niet dat er na middernacht een nieuwe dag begint, in welke we deze onzin voort kunnen zetten.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef tralalala het volgende:
Die achterlijke vrouwen sterrenbeeldbullshit houdt toch wel op na 0:00?
Wat zit er in die box dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:43 schreef essnhills het volgende:
Oké, nog een domme vraag dan. Wat is er zo bijzonder aan die box dan?
Moeite enzulksquote:Op woensdag 6 november 2013 22:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dankjewel
Moest mijn paintskills uit de kast halen, alles.
Mooi. Er zijn hier vast FOK!kers die dat doen. Als er een setje Jamo 608 langs komt doe me een DM. Als ik het op tijd zie zul je rijkelijk beloont worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja, het heet heel de nacht opblijven en zelf kijken met je luie donder.
Ik zou zeggen: sluit achteraan de rij van twee maanden geleden.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
Verder heb ik me net voor het eerst aangemeld en heb ik nog geen gegevens ingevuld, dus als ik straks na het kijken van de prijs van die box toch maar besluit een gokje te wagen en bemerk dat hij al 2 uur uitverkocht is ik ga lopen zeiken op Ibood en vind dat iedereen een box hoort te kunnen kopen. Ik bedoel , willen ze nou spullen verkopen of niet? Ik ben klant af hoor. Echt
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Melleyn het volgende:
Hoe lang duurt die hunt nog eigenlijk?
IK BESTEL NOOIT MEER WAT STELLETJE OPLICHTERSSS!111quote:Op woensdag 6 november 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
Verder heb ik me net voor het eerst aangemeld en heb ik nog geen gegevens ingevuld, dus als ik straks na het kijken van de prijs van die box toch maar besluit een gokje te wagen en bemerk dat hij al 2 uur uitverkocht is ik ga lopen zeiken op Ibood en vind dat iedereen een box hoort te kunnen kopen. Ik bedoel , willen ze nou spullen verkopen of niet? Ik ben klant af hoor. Echt
Doe een herstartquote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb internetproblemendus ik denk niet dat ik zometeen kan meehunten. Het is TE traag allemaal hier.
Wat is een jamo dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Mooi. Er zijn hier vast FOK!kers die dat doen. Als er een setje Jamo 608 langs komt doe me een DM. Als ik het op tijd zie zul je rijkelijk beloont worden.
Sponge Bob Tosti IJzerquote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
Ik heb internetproblemendus ik denk niet dat ik zometeen kan meehunten. Het is TE traag allemaal hier.
Net al gedaan, maar als ik meer dan 1 tab open heb staan dan bevriest allesquote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe een herstartje hebt nog tijd
![]()
Of ehm delete files zodat je computer sneller wordt.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Doe een herstartje hebt nog tijd
![]()
Ach, die box is toch een hoax mensen. Denk nou eens na. Ik ken niemand die wel eens een box heeft kunnen kopen. Als je hier zo op het forum leest is het er maar een enkeling, vast medewerkers van ibood. het is gewoon een LOKKERTJE!quote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
IK BESTEL NOOIT MEER WAT STELLETJE OPLICHTERSSS!111
Mooie reacties altijd op het forum van Ibood
Heeft UPC ook niet dat Hotspot gedoe tegenwoordig?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Net al gedaan, maar als ik meer dan 1 tab open heb staan dan bevriest allesIk heb het wel vaker hier, vooral 's avonds. Morgen zal het wel weer opgelost zijn denk ik.
Ah dat is lief van jequote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als er een spongebob tosti-ijzer komt koop ik hem wel voor je goed?
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach, die box is toch een hoax mensen. Denk nou eens na. Ik ken niemand die wel eens een box heeft kunnen kopen. Als je hier zo op het forum leest is het er maar een enkeling, vast medewerkers van ibood. het is gewoon een LOKKERTJE!
Misschien moet je even windows verwijderen zodat je meer ruimte hebt op je computerquote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of ehm delete files zodat je computer sneller wordt.
de beloning is een spongebob-tostiijzer met gratis horoscoop.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Laten we het eerst eens over de beloning hebben..
Zijn van die enorme palen. Als je ze ziet denk je ooooooohquote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh ok.
Misschien wel zo handig om te weten
Ik heb weleens items verwijders uit de windowsmapquote:Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je even windows verwijderen zodat je meer ruimte hebt op je computer
Of even de snelkoppeling van de prullenbak
I knowquote:Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Op FOK! stikt het van mensen met een box
Gofferdommequote:Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Misschien moet je even windows verwijderen zodat je meer ruimte hebt op je computer
Of even de snelkoppeling van de prullenbak
Die is rijkelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Laten we het eerst eens over de beloning hebben..
That's what she said.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zijn van die enorme palen. Als je ze ziet denk je oooooooh
Zoveel FOK! in een postquote:Op woensdag 6 november 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
I knowIk heb er zelf 3 in 1 hunt gekocht
en mn vriend heeft er 1 gekocht
![]()
Die laatste was wel vet trouwens, er zat een mediaspeler ding oid in (geen idee precies wat het was) en die hebben we voor 540 (of was het 450? Fantastisch!) verkocht, de box was 100
Het is een kunstquote:
Valt mee hoor. Heb ze hier al staan. Het gaat me alleen om de andere 3 speakers.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:50 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zijn van die enorme palen. Als je ze ziet denk je oooooooh
Je krijgt het ook niet zomaar onder de kniequote:
Dat sobersoquote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je krijgt het ook niet zomaar onder de knie
Omdat moeilijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je krijgt het ook niet zomaar onder de knie
quote:
Ja alleen de afgelopen drieduuzend hunts al niet meerquote:Op woensdag 6 november 2013 22:53 schreef essnhills het volgende:
maar er zijn best veel fokkers die een of meerdere boxen hebben gehad ja![]()
Welles, laatste hunt m'n vriend nogquote:Op woensdag 6 november 2013 22:53 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja alleen de afgelopen drieduuzend hunts al niet meer
Nou snel danquote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
Weet je, ik denk dat ik nog even snel ga douchen en hier nog wat dingen ga fatsoeneren
Ja zeg, ik heb nog ruim een uur hoorquote:
Ja maar ik nietquote:Op woensdag 6 november 2013 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, ik heb nog ruim een uur hoor
Bij jou duurt het ook nog langer dan een uur voordat het begint hoorquote:
Sorryquote:Op woensdag 6 november 2013 22:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dankjewel
Moest mijn paintskills uit de kast halen, alles.
En niet meer lapohunten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BAM dit is 3KB
Oh gezellie komt ie meehunten?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij jou duurt het ook nog langer dan een uur voordat het begint hoor
En m'n vriend komt tussen 12 en 1 ook onlineDie zit in Taiwan en daar is het 7 uur later
Boksquote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef Ceviche het volgende:
Mezelf kennende ga ik de komende twee dagen hier spammen, en vervolgens nog twee dagen in grtd, en dan ben ik er weer klaar mee en post ik niet meer zoveel
HOLIEEE SODAAAAquote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef Melleyn het volgende:
Ik heb het Holy Soda liedje in m'n hoofd
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef Loll het volgende:
[..]
Sorry
Haten? Wanneer? En waar? Hier? En waarover?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
INFORMATION, I NEED INFORMATION!
quote:
Nah. Ik ben alleen echt actief met posten tijdens de hunts en ben wel ooit toen na een hunt een paar dagen meegegaan naar grtdojw (was geloof ik de eerste keer dat iedereen daar heen ging) maar was dat na een dag al zat. Tis toch niet hetzelfde als met een huntquote:Op woensdag 6 november 2013 22:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ken jou niet zo goed, maar volgens mij zat je vroeger in grtdojw en nu kom je daar nauwelijks, of niet?
Als ik daar geld voor had kocht ik wel een box vriendquote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Oh crap. Die hunt is vannacht? Dan doen we het zo: Koop die jamo 5.1 set voor me en ik koop hem van je over met 5% commissie.Ik ga nu pitten namelijk.
Ik raad je wel aan om op te letten of iemand ze al gekocht heeft voor me want ik ga geen 2 sets overnemen.
Hier precies hetzelfde, valt me mee dat de rest daar nog steeds zit.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nah. Ik ben alleen echt actief met posten tijdens de hunts en ben wel ooit toen na een hunt een paar dagen meegegaan naar grtdojw (was geloof ik de eerste keer dat iedereen daar heen ging) maar was dat na een dag al zat. Tis toch niet hetzelfde als met een hunt
Daar niet genoeg geld voor hebbenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Als ik daar geld voor had kocht ik wel een box vriend
Oh okee. Ik ben nog wel een tijdje blijven plakken maar zeker nu al die gasten van jng er zitten voel ik me er niet meer zo thuisquote:Op woensdag 6 november 2013 22:59 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Nah. Ik ben alleen echt actief met posten tijdens de hunts en ben wel ooit toen na een hunt een paar dagen meegegaan naar grtdojw (was geloof ik de eerste keer dat iedereen daar heen ging) maar was dat na een dag al zat. Tis toch niet hetzelfde als met een hunt
Ja eens in de zoveel tijd is wel gezelliequote:Op woensdag 6 november 2013 23:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh okee. Ik ben nog wel een tijdje blijven plakken maar zeker nu al die gasten van jng er zitten voel ik me er niet meer zo thuis![]()
Hier wel terwijl ik hier al twee maanden niet geweest ben. Omdat dezelfde users
Tettenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:04 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ja eens in de zoveel tijd is wel gezellie![]()
Iedere dag hoeft van mij niet zo. Wat heb jij net gegeten? Vies weer buiten hè?
Datquote:Op woensdag 6 november 2013 23:06 schreef tralalala het volgende:
TV SC is de enige bazige slowchatreeks op FOK!.
Oh dat vind ik wel leuk, ik ga daar eens kijken.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
DatKomt omdat het geen echte SC is. Maar lekker samen tv kijken.
Ja die kan ik me dan nog wel enigszins voorstellen. Is net zoiets als hunten eigenlijkquote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen op de zondagavond danquote:Op woensdag 6 november 2013 23:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel leuk, ik ga daar eens kijken.
Die grafieken blijven grappigquote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:01 schreef Melleyn het volgende:
[..]
* Melleyn schrapt Loll van PM-lijstje
Dat meen je niet! Ik heb wel een paar keer gezocht naar het zondagavond-sbs-avondtopic, maar die kon ik nooit vindenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen op de zondagavond danRest van de week is het stil. Maar op zondag kijken we SBS
Was eerst in KLB maar dat moest naar TV SCquote:Op woensdag 6 november 2013 23:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ik heb wel een paar keer gezocht naar het zondagavond-sbs-avondtopic, maar die kon ik nooit vinden
Maar nu snap ik het
Omdat Alberto en zijn disguises.
Vroeger de SBS avondquote:Op woensdag 6 november 2013 23:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat meen je niet! Ik heb wel een paar keer gezocht naar het zondagavond-sbs-avondtopic, maar die kon ik nooit vinden
Maar nu snap ik het
Omdat Alberto en zijn disguises.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag weerquote:Op woensdag 6 november 2013 23:12 schreef Loll het volgende:
Heeft niemand hier trouwens werk ofzo of heeft iedereen vrij gevraagd voor hunt?
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:12 schreef tralalala het volgende:
Er zit wel een heel streng modje in TV SC dus posten in gastenboeken en gekke paardenplaatjes posten zit er meestal niet in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nooit zo goed in ontopic blijven.
![]()
Als ik 's middags moet werken is het van 13:00 tot 22:00 en dat is echt een klote tijd.quote:
Oh ik dacht dat het zo'n kopieerapparaat was, zo'n multigevalquote:Op woensdag 6 november 2013 23:24 schreef tralalala het volgende:
Die ibood aanbieding van vandaag.
Wie gaat er nou als particulier zo'n megaprinter thuis neerzetten.
Ja wel zo'n multi-geval maar dan nog..quote:Op woensdag 6 november 2013 23:25 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het zo'n kopieerapparaat was, zo'n multigeval
Sowieso zijn printers echt achterhaald, belachelijk duur (cardridges dan) en tyfusgroot.
Nee, ik kijk eerst wat het is. behalve bij de box natuurlijk. direct klikkenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:25 schreef Vleuvert het volgende:
Kopen jullie gewoon meteen iets dat er goed uit ziet om daarna evt te cancelen?
quote:Op woensdag 6 november 2013 23:25 schreef Vleuvert het volgende:
Kopen jullie gewoon meteen iets dat er goed uit ziet om daarna evt te cancelen?
Ik snap het ook niet hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:26 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja wel zo'n multi-geval maar dan nog..
Minder dan een half uurtje nogquote:
Hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 23:38 schreef Ceviche het volgende:
[..]
eigenlijk bedtijd al
Maar nee, eerst jackass
Die niet al klaar hebben liggen...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:41 schreef essnhills het volgende:
oh shit, even m'n random reader zoeken
Ik heb nog een halve fles smirnoff melon staan, maar daar ga ik niet meer aan beginnenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik nog een fles
[ afbeelding ]
heb staan.
* Melleyn zet de kreukelglazen vast klaarquote:Op woensdag 6 november 2013 23:41 schreef tralalala het volgende:
Ik bedenk mij net dat ik nog een fles
[ afbeelding ]
heb staan.
Melon of lemon?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik heb nog een halve fles smirnoff melon staan, maar daar ga ik niet meer aan beginnen
Ahja dat weet ik nog, je biohazard nurse pakjequote:Op woensdag 6 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog rode wodka van de Lidl staan. Die heb ik ongeveer een jaar terug gekocht voor het huisfeest van m'n vriend.
Dat was ook tijdens een hunt trouwenstoen zat ik al huntend mijn outfit af te maken
![]()
Ik had toen een labjas gekocht op marktplaats en met rood lint de randen beplakt en ik had biohazard plaatjes op de mouwen en rug enzo gestrekenHet thema was einde van de wereld (eind 2012 hè?) en ik had van die spuiten gevuld met rode wodka om iedereen die binnen kwam te vaccineren
![]()
Ja die jaquote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Ahja dat weet ik nog, je biohazard nurse pakje
Dit is echt geniaal.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog rode wodka van de Lidl staan. Die heb ik ongeveer een jaar terug gekocht voor het huisfeest van m'n vriend.
Dat was ook tijdens een hunt trouwenstoen zat ik al huntend mijn outfit af te maken
![]()
Ik had toen een labjas gekocht op marktplaats en met rood lint de randen beplakt en ik had biohazard plaatjes op de mouwen en rug enzo gestrekenHet thema was einde van de wereld (eind 2012 hè?) en ik had van die spuiten gevuld met rode wodka om iedereen die binnen kwam te vaccineren
![]()
Wist niet eens dat het bestondquote:Op woensdag 6 november 2013 23:53 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Melon
Was niet heel lekke trouwens, lemon is beter.
Het was best wel geslaagd jaquote:
Ik ook niet, maar zocht wel naar andere smaken op internetquote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Wist niet eens dat het bestondMoet ik eens proberen
Hahaquote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef Melleyn het volgende:
Oh deze wil ik eigenlijk wel hebben.. ooit als ik geld heb dan
Ik zou stoppen, dit wordt niks meer deze huntquote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef Loll het volgende:
mm dat is niet echt iets waar ik op had gehoopt
Helaas, morgen beter.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef Loll het volgende:
mm dat is niet echt iets waar ik op had gehoopt
De pepernoten komen nogquote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Ceviche het volgende:
Gopro
Ik had wel gehoopt dat ze, met het oog op sinterklaas en kerst, wat mee verschillende aanbiedingen zouden hebben. Ik weet eigenlijk niet waarom
niks gemistquote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef tralalala het volgende:
Oh kut, nu heb ik de start gemist.
Lol, na 1 aanbieding al zeiken over het beperkte aanbodquote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Ceviche het volgende:
Gopro
Ik had wel gehoopt dat ze, met het oog op sinterklaas en kerst, wat mee verschillende aanbiedingen zouden hebben. Ik weet eigenlijk niet waarom
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef tralalala het volgende:
Oh kut, nu heb ik de start gemist.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef delano.888 het volgende:
Wat was die site met die ijscobel ookweer?
Thanks, gaan we weer belletjes luisterenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/
Ik dacht eigenlijk hetzelfde toen ik het schreefquote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lol, na 1 aanbieding al zeiken over het beperkte aanbod![]()
![]()
Sorry Cev![]()
![]()
Samen met een spongebob tostimakerquote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En die stomme sneeuwende kerstboom met die omgekeerde plu eronder
Ja, we waren in het P&W topic over mooie vrouwen aan het praten.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Je bent hier zowat de hele avond geweest
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk hetzelfde toen ik het schreef
Maar ja toch op verzenden geklikt
Explosies manquote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Thanks, gaan we weer belletjes luisteren
Moet ook gebeuren.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, we waren in het P&W topic over mooie vrouwen aan het praten.
Staat voor "Alle Overpriced Crap"quote:Op donderdag 7 november 2013 00:04 schreef tralalala het volgende:
Is AOC nieuw ofzo? Nooit van gehoord.
Nee, ze hebben de 50 smerigste uitgezochtquote:Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef delano.888 het volgende:
Zijn dit de HP jellybeans in alle smaken?
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef delano.888 het volgende:
Zijn dit de HP jellybeans in alle smaken?
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de 50 smerigste uitgezochtdie van kots en oorsmeer enzo
Wel een betrouwbaar merk hoop ikquote:
Samsung 830 geloof ik, werkt al 2 jaar prima.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:09 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Wel een betrouwbaar merk hoop ik!
Vertex is onbetrouwbaar gebleken (de 2 en 3 dacht ik) dus waarom je daar ooit een refurb van zou kopen mag joost wetenquote:Op donderdag 7 november 2013 00:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Samsung 830 geloof ik, werkt al 2 jaar prima.
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:10 schreef essnhills het volgende:
Heuj, deze zat een keer in mijn box, alleen zat de camera zelf er niet in
Lege doos?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:10 schreef essnhills het volgende:
Heuj, deze zat een keer in mijn box, alleen zat de camera zelf er niet in
Ik had wel alle accessoiresquote:
quote:
quote:
Iddquote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef tralalala het volgende:
[..]
Handig voor als je er ooit eentje krijgt zonder accessoires.
Same herequote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef tralalala het volgende:
MTV is wel grappig btw, nachtelijk vermaak.
Hij gaat alleen langzaamquote:
Hij mag alleen wel iets harderquote:Op donderdag 7 november 2013 00:12 schreef Lyza666 het volgende:
Die 'uitverkochtgong' blijft een topuitvinding trouwens.
Ach, is alsnog 100 euro goedkoper danquote:
Adviesprijzen van ibood zijn altijd waarquote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Eentje voor de categorie inkoppertjes.
Dat is zodat iedereen inkakt om vervolgens een box te doenquote:
no shitquote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Eentje voor de categorie inkoppertjes.
ok.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Adviesprijzen van ibood zijn altijd waar
Ja, maar, deze hè, deze zijn toevallig voor Heavy Utility!quote:
Voor tijdens het tankenquote:Je bent misschien geen Bob de Bouwer, maar er zijn zeker tijden wanneer je in bepaalde situaties werkhandschoenen nodig hebt. Al is het om iets vast te houden, voor in de kofferbak van je auto of tijdens het tanken. Ze komen altijd van pas!
En ze zijn gemaakt van ironclad.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar, deze hè, deze zijn toevallig voor Heavy Utility!
En je kunt ze gebruiken om iets vast te houden!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:16 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En ze zijn gemaakt van ironclad.
Ja voor kleine producten. Maar deze handschoenen zijn XL, dus..quote:Op donderdag 7 november 2013 00:17 schreef Renn het volgende:
Die verzendkosten zijn nogsteeds killing.. Ik dacht dat ze die gingen drukken?
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja voor kleine producten. Maar deze handschoenen zijn XL, dus..
Ze zijn ideaal voor in de kofferbakquote:Op donderdag 7 november 2013 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
En je kunt ze gebruiken om iets vast te houden!
Ja nou, stel je voor een kofferbak zónder deze handschoenen!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ze zijn ideaal voor in de kofferbak
Misschien heeft Ikea ook wel werkhandschoenenquote:
Het is nog te vroeg voor zulke opmerkingen zeker?quote:
Drinkenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou, stel je voor een kofferbak zónder deze handschoenen!
Zou praktisch zijn voor enkele mensen hier op FOK!quote:
Hij gaat vast uit als je met je benen op het buro hangt of erger nog pop-upsquote:Op donderdag 7 november 2013 00:19 schreef Melleyn het volgende:
De innovatieve ErgoSensor-monitor van Philips is de eerste intelligente monitor ter wereld die u advies geeft over hoe u in een ergonomisch correcte houding achter uw beeldscherm kunt zitten.
Nee dat wil je
DON'T TELL ME WHAT TO DO
Anarchy!!quote:Op donderdag 7 november 2013 00:19 schreef Melleyn het volgende:
De innovatieve ErgoSensor-monitor van Philips is de eerste intelligente monitor ter wereld die u advies geeft over hoe u in een ergonomisch correcte houding achter uw beeldscherm kunt zitten.
Nee dat wil je
DON'T TELL ME WHAT TO DO
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:19 schreef Melleyn het volgende:
Nee dat wil je
DON'T TELL ME WHAT TO DO
Hij gaat automatisch uit bij een te groot egoquote:Op donderdag 7 november 2013 00:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zou praktisch zijn voor enkele mensen hier op FOK!
Oh zo'n auto heb ik. Irritant. Mateloos.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Net zo kut als die auto's die gaan piepen als je je gordel niet omhebt
Leuk ook als je boodschappen hebt ofzo op de stoel naast jequote:Op donderdag 7 november 2013 00:21 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh zo'n auto heb ik. Irritant. Mateloos.
Haha! Die van mij piept dan weer niet voor boodschappen.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk ook als je boodschappen hebt ofzo op de stoel naast jeMoet je je boodschappentas de gordel omdoen
Subwooferquote:Op donderdag 7 november 2013 00:22 schreef essnhills het volgende:
7,2 kanaals... dus je hebt 7 kanalen en nog een achtste kanaal waar je 20% zicht op hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |