quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Nee, er is nog voetbal...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef drakin het volgende:
Begint al gezellig hier, of zijn jullie al die 5 seconden films nu aan het bekijken?
Er zijn ook FMT-ers die geen voetbal kijken.quote:
Die zijn altijd stil... ongezellige mensenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Er zijn ook FMT-ers die geen voetbal kijken.
Of ze blijven je continu met pm's lastig vallenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Die zijn altijd stil... ongezellige mensen![]()
Daar heb ik geen last van... wie stalkt jou dan in je PM?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Of ze blijven je continu met pm's lastig vallen
Wie denk je? En het is nog jouw schuld ookquote:Op woensdag 6 november 2013 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van... wie stalkt jou dan in je PM?
Mijn schuld? Hey hey... volgens mij was het Robby die hem er toe aanzette... En leuk toch, misschien gebeurd er nou eindelijk eens iets..quote:Op woensdag 6 november 2013 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie denk je? En het is nog jouw schuld ook
Die van dat cellofaan op de WC en ook die over planking zijn best grappig...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:58 schreef drakin het volgende:
Begint al gezellig hier, of zijn jullie al die 5 seconden films nu aan het bekijken?
Dank je... maar ik ben het alweer vergeten...quote:
Maar Robby is er nu niet om de schuld te gevenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Mijn schuld? Hey hey... volgens mij was het Robby die hem er toe aanzette... En leuk toch, misschien gebeurd er nou eindelijk eens iets..
Jawel, heel veel PM's!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:25 schreef Lemans24 het volgende:
En er is blijkbaar nog niks gebeurD!
Maar dan kun je dat mij nog niet in de schoenen schuiven.... Stel ik loop langs een bank die overvallen word... dan kun je mij niet de schuld geven omdat je mij toevallig kent...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar Robby is er nu niet om de schuld te geven
Nou dat kan eigenlijk welquote:Op woensdag 6 november 2013 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar dan kun je dat mij nog niet in de schoenen schuiven.... Stel ik loop langs een bank die overvallen word... dan kun je mij niet de schuld geven omdat je mij toevallig kent...
Ja ok... alles kan. Maar ik was het niet!quote:
Medeplichtig danquote:Op woensdag 6 november 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ok... alles kan. Maar ik was het niet!
Jij bent het altijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja ok... alles kan. Maar ik was het niet!
Dat klinkt zo streng. Ik zie me zelf liever als een hulpje van cupido...quote:
Neequote:Op woensdag 6 november 2013 23:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat klinkt zo streng. Ik zie me zelf liever als een hulpje van cupido...
Sh*t up!quote:
Als je die pm's zag dan kan dat niet, dat hulpje, maar ja das weer prive dus die kom je niet te zien, maar misschien houden ze binnenkort wel op want dan is mijn inbox toch volquote:
Yep, jij wel!quote:
Sow... het lijkt erop als je een hekel aan em begint te krijgen... wijs em dan gewoon af...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je die pm's zag dan kan dat niet, dat hulpje, maar ja das weer prive dus die kom je niet te zien, maar misschien houden ze binnenkort wel op want dan is mijn inbox toch vol
Sorry... niet wederzijdsquote:Op woensdag 6 november 2013 23:38 schreef Robby87 het volgende:
[..]![]()
Schattig hè, ik hou van die jongen.
Nee dat ook weer niet, maar goed ik hou er nu over op.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, jij wel!
[..]
Sow... het lijkt erop als je een hekel aan em begint te krijgen... wijs em dan gewoon af...
@ Sands...
ergens in het midden geloof ik ... geel... ze valt goed op
Nee, voetbal is afgelopen. Dus hij leest hier weer mee... dus hij ziet dat je genoeg hebt van em (al zeg je iets anders)quote:Op woensdag 6 november 2013 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dat ook weer niet, maar goed ik hou er nu over op.
Is dat voetbal er nog op trouwens, ik krijg ineens geen pm's meer
Oh wanneer krijg ik die foto te zien?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sh*t up!![]()
Er stond vanochtend een foto van je vriendin op 9gag![]()
ff zoeken
Nee nou draai je de boel om, dat zei jij omdat je dat ervan maakte, maar goed ik zie het morgen wel weer. Kan ook in slaap gevallen zijn omdat er nog steeds geen nieuwe vraag is gesteld.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, voetbal is afgelopen. Dus hij leest hier weer mee... dus hij ziet dat je genoeg hebt van em (al zeg je iets anders)
my bad... url vergeten te plakken...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh wanneer krijg ik die foto te zien?
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 6 november 2013 23:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh wanneer krijg ik die foto te zien?
Ik denk dat ie al een ander aan de haak geslagen heeft, kan snel gaan op fok.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee nou draai je de boel om, dat zei jij omdat je dat ervan maakte, maar goed ik zie het morgen wel weer. Kan ook in slaap gevallen zijn omdat er nog steeds geen nieuwe vraag is gesteld.
Haha ok, de verzameling valt wel een beetje tegen.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:45 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
my bad... url vergeten te plakken...
[ afbeelding ]
Ach, als ze jou heeft is d'r verzameling compleet toch...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Haha ok, de verzameling valt wel een beetje tegen.
O natuurlijk, dat zal het vast zijn!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie al een ander aan de haak geslagen heeft, kan snel gaan op fok.
Ik denk gewoon dat ie in een hoekje zit te huilen...quote:Op woensdag 6 november 2013 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
O natuurlijk, dat zal het vast zijn!
Dat is waarquote:Op woensdag 6 november 2013 23:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach, als ze jou heeft is d'r verzameling compleet toch...
ahwquote:Op woensdag 6 november 2013 23:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat ie in een hoekje zit te huilen...
Ahh...waarom moet je huilen wyciequote:
Gelukkig is het maar tvquote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef wyccie het volgende:
Omdat er iemand stierf bij Criminal Minds. Soldaat met PTSS.
Het is helaas wel werkelijkheid.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Gelukkig is het maar tv
Ik ga slapen en genieten van een schoon opgemaakt bed
Lekker vroeg voor een maaltijd, ik had het rond 23.00 uur al op.quote:
Waarover kan hij lezingen geven....quote:Op donderdag 7 november 2013 09:56 schreef Robby87 het volgende:
Hey Sands,
Vandaag komt Boris van Gamekings naar onze school voor een lezing.
Zal ik aantekeningen voor je maken?
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:30 schreef sasquatsch het volgende:
Ja hoor, ben ik een keer op tijd naar bed, krijg je dit weer.
Nou wordt ik weer beschuldigd van stalking. Als het zo moet laat dan maar.
Op deze manier hoeft het voor mij niet.
En Robby, die ander heeft al een relatie, dus dat gaat het niet worden.
Communicatie/Mediaquote:Op donderdag 7 november 2013 10:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarover kan hij lezingen geven....
Weet hij daar wat vanaf dan?quote:
Ik mag het toch aannemen, anders ga je er ook niet zitten hè?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Weet hij daar wat vanaf dan?
Op TV vind ik em nou niet echt overkomen of hij er verstand van heeftquote:Op donderdag 7 november 2013 12:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik mag het toch aannemen, anders ga je er ook niet zitten hè?
Oh wat leuk, wat doet hij behalve beetje praten over spellen?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:56 schreef Robby87 het volgende:
Hey Sands,
Vandaag komt Boris van Gamekings naar onze school voor een lezing.
Zal ik aantekeningen voor je maken?
Wat nou precies downloaden en uploaden is, is ook alleen maar een kwestie van perspectiefquote:On several occasions, the characters refer to their plan to "download" information to the bank's computer. In order for their plan to work, they need to "upload" information. In order to tell the computer what to do, they need to give it information, not take information from it.
Vanuit het perspectief van de karakters is het uploaden.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Wat nou precies downloaden en uploaden is, is ook alleen maar een kwestie van perspectief
Ik snap het niet? Of jou niet...quote:Op donderdag 7 november 2013 13:56 schreef hornage het volgende:
[..]
Wat nou precies downloaden en uploaden is, is ook alleen maar een kwestie van perspectief
Truequote:
Mooi dat zal lekker rustig wordenquote:Op donderdag 7 november 2013 10:30 schreef sasquatsch het volgende:
Ja hoor, ben ik een keer op tijd naar bed, krijg je dit weer.
Nou wordt ik weer beschuldigd van stalking. Als het zo moet laat dan maar.
Op deze manier hoeft het voor mij niet.
En Robby, die ander heeft al een relatie, dus dat gaat het niet worden.
Nou doe je ook wel echt alles eraan om em af te schrikken...quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi dat zal lekker rustig worden
Nou pak je ook nog mijn punt af.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi dat zal lekker rustig worden
Zullen we dit maar even bespreken via pm?quote:Op donderdag 7 november 2013 15:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nou pak je ook nog mijn punt af.
Zat ik met het verkeerde vervolg in mijn hoofd.
Doe maar een vraag.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Zullen we dit maar even bespreken via pm?
quote:
Get the word out!: What (not) to do to get media attention!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh wat leuk, wat doet hij behalve beetje praten over spellen?
Engels op z'n Nederlands.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef Robby87 het volgende:
This lecture will give you insights about communication and media. Boris is a leading and experienced game journalist and knows the industry from inside and outside.
Dit heb ik doorgekregen via de mailquote:Op donderdag 7 november 2013 16:21 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Engels op z'n Nederlands.![]()
Heb jij dit in elkaar geflanst, of is dit dè aankondiging daar op school?
Zijn er veel buitenlandse studenten, omdat 't in het Engels moet?quote:
Ik ken de cijfers niet, maar behoorlijk wat ja.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:25 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Zijn er veel buitenlandse studenten, omdat 't in het Engels moet?
Owh yeahquote:Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef picodealion het volgende:
Ja godver, wat was dit ook alweer? Toch niet Space Jam he?
Als dit het niveau daar is dan laat maar zitten.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:17 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Get the word out!: What (not) to do to get media attention!
Flux-lecture by Boris van de Ven & Emiel Kampen
Boris van de Ven is Founder at Gamekings
This lecture will give you insights about communication and media. Boris is a leading and experienced game journalist and knows the industry from inside and outside.
Maar ik ga niet
Tja, het blijven toch aso's daar bij GK hèquote:Op donderdag 7 november 2013 17:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Als dit het niveau daar is dan laat maar zitten.
Ik heb er gewoon de kracht niet voorquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon de kracht niet voor
Wat is dat toch een debiel genrequote:
De kracht voor wat?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:44 schreef drakin het volgende:
Die kom je ook regelmatig in 40+ topics tegen.
Maar ik heb het over andere kracht, in de letterlijke zin van het woord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |