Dat weet ik ook allang niet meer dus misschien schatten de schrijvers zo de gemiddelde kijker in.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
Er klopt helemaal niets van. Als Rik het de avond vóór de sprong al gehoord had van Nuran over Danny, zou die ruzie tussen hem en Nuran na de sprong dus totaal gefaket zijn? Want Nuran had het al aan Rik verteld, Rik wist het al van Nuran twee dagen ervoor. Sorry maar dat is echt heel slecht gedaan. Ze weten niet eens meer wat ze twee maanden geleden hebben uitgezonden.
Iemand zou die vraag moeten insturen naar Late Night, waar Ferri vanavond is? Es kijken wat ie zegt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:29 schreef luftersel het volgende:
Er klopt helemaal niets van. Als Rik het de avond vóór de sprong al gehoord had van Nuran over Danny, zou die ruzie tussen hem en Nuran na de sprong dus totaal gefaket zijn? Want Nuran had het al aan Rik verteld, Rik wist het al van Nuran twee dagen ervoor. Sorry maar dat is echt heel slecht gedaan. Ze weten niet eens meer wat ze twee maanden geleden hebben uitgezonden.
Ja doe!quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:34 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Iemand zou die vraag moeten insturen naar Late Night, waar Ferri vanavond is? Es kijken wat ie zegt.
Het is natuurlijk wel de enige waarvoor Aysen een reden heeft om haar mond te houden (nou ja, buiten Nuran dan)quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:34 schreef Scarface88 het volgende:
Wat een slechte ontknoping weer zeg...Maarja ik had natuurlijk ook niets beters verwacht.
Haha, hoe moet ik dat doen? Zou wel grappig zijn. Weer een Fokker die beter op de hoogte is dan de schrijvers zelf.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:34 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Iemand zou die vraag moeten insturen naar Late Night, waar Ferri vanavond is? Es kijken wat ie zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zegt letterlijk: 'Waarom vertel je me dit nu pas?'quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:50 schreef JOO het volgende:
De aflevering dat Rik ruzie krijgt met Nuran nadat hij er achter komt dat Aysan betrokken is bij het ongeluk van Danny (4 september 2013)
http://www.rtlxl.nl/#!/go(...)98-ba56-c48c905093fe
Ik kan zo eigenlijk niet veel vinden behalve Twitter? @RTLLateNightquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, hoe moet ik dat doen? Zou wel grappig zijn. Weer een Fokker die beter op de hoogte is dan de schrijvers zelf.
Als we nou allemaal even dezelfde vraag stellen!quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:07 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik kan zo eigenlijk niet veel vinden behalve Twitter? @RTLLateNight
Oh, behalve: http://www.rtl.nl/shows/rtllatenight/humbertotan/
Vragen aan de gasten? Stel ze via het het second screen en Luuk stelt ze in de uitzending van RTL Late Night!
http://latenightlive.rtl.nl/
Wie woont er in Amsterdam? Ga daar voorbij lopen met een spandoek.....quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als we nou allemaal even dezelfde vraag stellen!(vanaf half 11) Kijken wat ie gaat zeggen.
Ik wil best meedoen.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:11 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als we nou allemaal even dezelfde vraag stellen!(vanaf half 11) Kijken wat ie gaat zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |