quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:50 schreef majahoi het volgende:
ShortieLijkt me echt niet dik om daar achteraf achter te komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arme Mike heengegaan door wraak op een kut personage over een kut personage.
Noemen ze vast een afleidingsmanouvre.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Het moet wel gewoon iets anders zijn... waarom laat je die Femke dan Rik stalken en hem vreemdgaan... dat is dan toch ook eigenlijk nergens goed voor geweest
Het wil niet lukken zo'n ding aan te maken. En je moet je telefoonnummer opgeven?? Iemand toevallig een telefoonnummer dat ik op kan geven? Heb geen zin om mijn eigenste te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:47 schreef Clemanyana het volgende:
Ok, ik heb de vraag gesteld, was wel lastig hoor, moet een rtl ID hebben (in mijn geval aanmaken) etc. Maar gelukt. Nu jij Luftersel
Ik heb gewoon wat cijfers ingevuldquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:59 schreef luftersel het volgende:
[..]
Het wil niet lukken zo'n ding aan te maken. En je moet je telefoonnummer opgeven?? Iemand toevallig een telefoonnummer dat ik op kan geven? Heb geen zin om mijn eigenste te gebruiken.Grrrr. Is je vraag zeker nog niet aan bod gekomen?
Mooi, dan heb ik nog tijd!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:19 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Ik heb gewoon wat cijfers ingevuldIk geef namelijk nooit ergens mijn telefoonnummer af.
Ze zijn nog niet bij Ferri en Dilan, eerst alle andere gasten.
Toch wel een gaar einde van de cliff als dit het echt isquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:51 schreef Koosnaam het volgende:
Wel een leuk mens die Dilan Yurdakul.Ik kan alleen het personage niet uitstaan.
En Ferri werd dus bijna gek om het het geheim met zich mee te dragen al die maanden. Hij leek ook echt opgelucht dat het nu bekend is volgens mij.
Tja ik denk het nu eigenlijk wel!quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toch wel een gaar einde van de cliff als dit het echt is
Ja idd.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:55 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toch wel een gaar einde van de cliff als dit het echt is
Haha ja, daar moest ik ook wel even gniffelen,quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja ik denk het nu eigenlijk wel!
Maar inderdaad. En ook volgens Ferri was het succes van het huidige gtst dat het allemaal zo realistisch is geworden. Nou heel realistisch dit.
Lol, we posten gewoon in dezelfde minuut hetzelfde...quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja ik denk het nu eigenlijk wel!
Maar inderdaad. En ook volgens Ferri was het succes van het huidige gtst dat het allemaal zo realistisch is geworden. Nou heel realistisch dit.
Haha! Ik geloof dat we het aardig eens zijn ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 00:00 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Lol, we posten gewoon in dezelfde minuut hetzelfde...
Nou ja, wegkomen met een moord is in principe dan wel weer redelijk realistisch, gebeurt in de maatschappij ookquote:Op woensdag 13 november 2013 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Maar er zijn dus nu twee karakters met een moord weggekomen... plus al die andere half afgemaakte verhaallijnen van bijvoorbeeld Maxime.... als dit inderdaad allemaal echt de uitkomst is dan kun je wel 2 miljoen kijkers hebben maar dan ben je echt een flutkut van een schrijver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |