Maar hij heeft nauwelijks een fout gemaakt, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Tyron het volgende:
[..]
Bij Blind had ik soms het idee dat hij een beetje verdwaald was.
Nee.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Zit wel potentie in Densill. Gaat beter worden dan Moisander ooit geweest is.
Deed z'n best...quote:
Misschien, maar tot nu toe is Veltman die het meest laat zien.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:40 schreef Pedroso het volgende:
Zit wel potentie in Densill. Gaat beter worden dan Moisander ooit geweest is.
Van der Hoorn kan uitkijken naar een verhuur periodequote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Misschien, maar tot nu toe is Veltman die het meest laat zien.
Was af en toe ongelukkig. Er waren zelfs momenten dat hij de bal per ongeluk naar een medespeler speelde.quote:
Ik vond Sightersson het minst. Daar kwam ook geen fuck vandaanquote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef Syntix het volgende:
Veltman by far de beste op het veld vanavond![]()
gvd wat speelde die als een eindbaas
![]()
![]()
Serero vond ik, zelfs een voorstander zoals ik, de minste.
Gelukkig maar dat jij er niet zoveel kijk op hebt.quote:
Nee, dan zijn er nog maar 3 centrale verdedigers over.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van der Hoorn kan uitkijken naar een verhuur periode
Meer dan jij.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij er niet zoveel kijk op hebt.
Van der Hoorn 3e keus.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nee, dan zijn er nog maar 3 centrale verdedigers over.
Siggy?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Boilesen of Serero, ik kan niet kiezen jongens.
Werkte weer hard en kreeg 1 bruikbare bal. Tja... voldoende is het niet maar liever dat dan aanvallen voor de tegenstander inluiden en alles naar voren verzieken.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Sightersson het minst. Daar kwam ook geen fuck vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |