Die zijn inderdaad nog slechter dan Ajax. Ik snap nog niet waarom wij daar verloren hebben.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekkere overwinning. Serero en Boilesen matig.
Maar jongens even serieus, wat was dat Celtic toch afgrijselijk SLECHT![]()
![]()
Om dezelfde reden waarom Ajax maar met 1-0 wint van dit dramatische elftal.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad nog slechter dan Ajax. Ik snap nog niet waarom wij daar verloren hebben.
Ja een onhandige penalty en een van richting veranderd schot. En dat met een ploeg uit vorm. Zo zonde. Daar had je gewoon moeten winnen, en thuis van Milan ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad nog slechter dan Ajax. Ik snap nog niet waarom wij daar verloren hebben.
Milaan uit, je weet het maar nooit.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja een onhandige penalty en een van richting veranderd schot. En dat met een ploeg uit vorm. Zo zonde. Daar had je gewoon moeten winnen, en thuis van Milan ook.
Nu worden we 3e denk ik.
Ik denk dat Milan wint bij Celtic uit en dat wij pakkie krijgen van Barca. Dan gaat die pot nergens meer om.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Milaan uit, je weet het maar nooit.
Milan is ook niet zo goed op het moment, al vind ik ook dat we blij mogen zijn met een 3e plek.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Milan wint bij Celtic uit en dat wij pakkie krijgen van Barca. Dan gaat die pot nergens meer om.
Dan kan je in de winter een paar goede aankopen halen en misschien een paar rondjes doorbekeren in de EL.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan is ook niet zo goed op het moment, al vind ik ook dat we blij mogen zijn met een 3e plek.
Dan zijn Bojan en Duarte weer terug. En hopelijk weer wat spelers in vorm. Dan sluit ik het niet uit. Maar ik denk dat die wedstrijd al nergens meer om gaat.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:03 schreef Smoofie het volgende:
Milan straks met Kaka en el shaarawy verslaan wij niet hoor. Iig niet met dit elftal.
Milan uit tegen Celtic moet ik ook nog zien, dat is ook een wedstrijd die alle kanten opkan.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zijn Bojan en Duarte weer terug. En hopelijk weer wat spelers in vorm. Dan sluit ik het niet uit. Maar ik denk dat die wedstrijd al nergens meer om gaat.
Dan kunenn wij nog 4e worden..quote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan uit tegen Celtic moet ik ook nog zien, dat is ook een wedstrijd die alle kanten opkan.
quote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Milan uit tegen Celtic moet ik ook nog zien, dat is ook een wedstrijd die alle kanten opkan.
Je weet toch wel hoe dat gaat? Italianen bekeren altijd door vanuit klote perspectiefquote:Op donderdag 7 november 2013 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk, maar dat zou wel jammer zijn. Met 3e ben ik tevreden en 2e heel erg blij.quote:
We hebben wel geluk dat Milan ook erg slecht speelt.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Je weet toch wel hoe dat gaat? Italianen bekeren altijd door vanuit klote perspectief![]()
We zullen wel nipt derde worden, en achteraf kunnen we dan weer beamen dat we te weinig gekregen hebben. Dit wijten aan europese onervarenheid en vervolgens in de zomer de Jong en Moisander zien vertrekken. Dan beginnen we weer op 0 en worden we weer nipt derde in de CL of overwinteren we in de EL
Dat zeker, het heeft de afgelopen jaren niet echt meegezeten.quote:
Die zullen wel net in vorm komen als wij tegen ze moeten.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
We hebben wel geluk dat Milan ook erg slecht speelt.
Het is heel erg jammer dat we de thuiswedstrijd nog hebben weggegeven.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zullen wel net in vorm komen als wij tegen ze moeten.
Ja en dat we uit tegen Celtic zo schlemielig verloren. Scheelt je gewoon 5 punten.quote:Op donderdag 7 november 2013 00:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het is heel erg jammer dat we de thuiswedstrijd nog hebben weggegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |