quote:
Robbie zat eerst in een boyband. Daar heb je ook vrouwelijke varianten vanquote:
Now you've done it. Meidengroep zei je hè ?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Robbie zat eerst in een boyband. Daar heb je ook vrouwelijke varianten van
Ja, volgens mij was dit in NL de eerstequote:Op woensdag 6 november 2013 20:40 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Now you've done it. Meidengroep zei je hè ?
Scheelt niet veel met dezequote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, volgens mij was dit in NL de eerste
En deze had je ook nogquote:Op woensdag 6 november 2013 20:52 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Scheelt niet veel met deze
Tja en toen kwamen deze....quote:
Da's niksquote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Tja en toen kwamen deze....
Ach jij roept maar iets !quote:
Alles tegelijk dan maarquote:Op woensdag 6 november 2013 21:16 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ach jij roept maar iets !
Nou, vooruit dan maar.quote:
Da's alles wat ik wilquote:Op woensdag 6 november 2013 21:22 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nou, vooruit dan maar.
Ja dat zeg je nou wel...quote:
Jij kunt ook zeggen wat je wiltquote:Op woensdag 6 november 2013 21:30 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nou wel...
Pff. Texas. Neem dan Kansasquote:
Kansas is één van die staten in de VS die bijna vierkant zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 21:35 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Pff. Texas. Neem dan Kansas
Maar wie is er nu recht en hoekig ?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kansas is één van die staten in de VS die bijna vierkant zijn
Goed zoeken, als je overal komt, vindt je misschien zo iemand.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:43 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Maar wie is er nu recht en hoekig ?
Scheelt maar een paar letters The beaSTY boysquote:Op woensdag 6 november 2013 21:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Goed zoeken, als je overal komt, vindt je misschien zo iemand.
Het is mijn feestjequote:Op woensdag 6 november 2013 22:00 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Scheelt maar een paar letters The beaSTY boys
Heb je wat te vieren dan ?quote:
Jaquote:Op woensdag 6 november 2013 22:17 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Heb je wat te vieren dan ?
MIJ ???quote:
Misschien ook nietquote:
Oh dan liever niet de laatste Junkiequote:
Da's beter idd. Of de laatste nacht.quote:Op woensdag 6 november 2013 23:11 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Oh dan liever niet de laatste Junkie
Meh, ik stel me dat romantischer voor....quote:Op woensdag 6 november 2013 23:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's beter idd. Of de laatste nacht.
zijn we ook weer bij de meidengroepen
Dat mag, het is een vrije wereldquote:Op woensdag 6 november 2013 23:24 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Meh, ik stel me dat romantischer voor....
Ja, maar wel een hele zieke wereld.quote:
't is de echte wereld.quote:Op donderdag 7 november 2013 07:35 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ja, maar wel een hele zieke wereld.
Daar hou ik niet van. Daarom zit ik nou net zoveel op internet. Liever iets met meer fantasiequote:
Milk and Alcohol- Dr.Feelgoodquote:Op donderdag 7 november 2013 07:59 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van. Daarom zit ik nou net zoveel op internet. Liever iets met meer fantasie
Chocomel !quote:Op donderdag 7 november 2013 09:54 schreef Tingo het volgende:
[..]
Milk and Alcohol- Dr.Feelgood
RIP Gypie Mayo (guitarist) 62
Gestorven liefdes.quote:
Nog zo eentje dan maarquote:
Tranen met tuitenquote:
Leiderquote:
poedelnaakte vrouwen ?quote:
die dan vieze woorden zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:02 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
poedelnaakte vrouwen ?
Nou...hou dan je mond maarquote:
Lijkt me idd beter na al die leugensquote:Op vrijdag 8 november 2013 00:36 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Nou...hou dan je mond maar
jij leugenaarquote:Op vrijdag 8 november 2013 07:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lijkt me idd beter na al die leugens
Het is echt waar, dat weet ik !quote:
Spandau __> Berlijnquote:Op vrijdag 8 november 2013 11:38 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Het is echt waar, dat weet ik !
Berlijn kon ook zingen.quote:
En ik ga er as. zondag naar toe. In het echie, niet digitaal:quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En ik ga er as. zondag naar toe. In het echie, niet digitaal:
Het gaat om de boodschap:quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:21 schreef Senzune het volgende:
[..]wij weten nog wat brieven waren.
De zoon van de boodschapper van JAHquote:
Ow.... die ben ik kwijt...quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Speedball het volgende:
[..]
De zoon van de boodschapper van JAH
Je riligion kan je ook weer kwijtraken.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Speedball het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ow.... die ben ik kwijt...
.
Gewoon vertrouwen hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:27 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Ow.... die ben ik kwijt...
.
Do You Believe...quote:
Ja maar in wat ?quote:
Faithless Hopeloos verliefdquote:
Hij is verliefd.quote:
Smoorverliefd ?quote:
Ik hoop niet te veel.quote:
Word me teveelquote:
Daar hield deze ook wel van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef Speedball het volgende:
[..]
Pittige meisjes die jongens leuk vinden
Wat een grote meloenenquote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:25 schreef Speedball het volgende:
[..]
Alweer?quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alweer?
Populair nummertje hier, zeiknummer in de echte wereld...
Je moet ook op de laatste post reageren.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik wist effe niks beters
quote:
Je loopt dan ook een pagina achter...quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]ik wist effe niks beters
quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:41 schreef Senzune het volgende:
[..]
Je moet ook op de laatste post reageren.![]()
[..]
Zie ik nu pasquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je loopt dan ook een pagina achter...
Papaquote:
Kijk eens wat ze voor mijn mama gedaan hebbenquote:
Daughter !quote:
Mooi... die kende ik nietquote:
Nee zoontjequote:Op vrijdag 8 november 2013 16:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi... die kende ik niet
Sisters
Die huilen nietquote:
Jawel hoor.quote:
De weg naar huis.quote:
wel de lange weg nemenquote:
Moet er wel een thuis zijnquote:
Die van de rijzende zon.quote:Op vrijdag 8 november 2013 16:44 schreef ItaintovertillIsing het volgende:
[..]
Moet er wel een thuis zijn
Weekend, dus rocken maar...quote:
Of de bootquote:
Welke For(r)est?quote:
Een bos is groenquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welke For(r)est?
F*ck Robert Palmer!!!
Praat mij niet bij over kleuren.quote:
Dat kun je beter met Cyndi doen iddquote:
even een pot zwarte verf er over. geen kleurtjes meer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 19:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat kun je beter met Cyndi doen idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |