SPOILER: Oud Nieuws en geruchtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XBOX360 versie
XBOX One Versie
Wat nu inmiddels bekend is gemaakt is dat Ghosts op 720p zal draaien ondanks IW eerder aangaf dat het ook op 1080p zou draaien.
PS3 Versie
PS4 Versie
PC Versie
Inmiddels zijn de minimum specificaties bekend en (schrik niet) die liggen best hoog.
CPU: Intel® Core 2 Duo E8200 2.66 GHZ / AMD Phenom X3 8750 2.4 GHZ or better
Memory: 6 GB RAM
Hard Disk Space: 40 GB
Video: NVIDIA® GeForce® GTS 450 / ATI® Radeon HD 5870 or better
Sound: DirectX compatible sound card
DirectX®: DirectX® 11
Internet: Broadband Internet connection for Steam and Online Multiplayer.
Zoals te zien in onderdstaande afbeelding van PalmRoyale start de game niet op als je PC niet voldoet aan de minimale eisen:
Waar je de game kan kopen dat mag duidelijk zijn zo kun je alleen de key online aanschaffen voor gemiddeld 35 euro (al dan niet met Free Fall bonus) of kun je gewoon het schijfje bemachtigen in de winkel.
De verschillende nachtopeningen zijn door het hele land weer drukbezocht. Zou Call of Duty de verschillende verkooprecords recentelijk gezet door GTAV kunnen verbreken?
FOV (Slider)
Op dit moment is het nog niet bekend of er in Ghosts een FOV slider zit. In andere IW-COD games kon je dit via externe tools aanpassen.
Dedicated servers
Activision heeft aangekondigd dat alle platforms gebruik maken van dedicated servers. Echter is dit niet precies waar veel PC gamers om hebben gevraagd. Zij willen rentable dedicated servers die ze zelf kunnen beheren. Vanuit Infinity Ward is toegezegd dat er gewerkt/gekeken wordt naar het beschikbaar maken van rentable dedicated servers en een server browser post launch.
Wapenlijst
Assault Rifles
• SC-2010
• SA-805
• AK-12
• FAD
• Remington R5
• MSBS
• Honey Badger
• ARX-160
Sub Machine Guns
• Bizon
• CBJ-MS
• Vector CRB
• Vepr
• K7
• MTAR-X
Light Machine Guns
• Ameli
• M27-IAR
• LSAT
• Chain SAW
Shotguns
• Bulldog
• FP6
• MTS-255
• TAC 12 [small]
Sniper Rifles
• USR
• L1155
• Lynx
• VKS
Marksman Rifles
• IA2
• Mk 14 EBR
• MR-28
• SVU Dragunov
Camo's
• Snow
• Brush
• Autumn
• Ocean
• Red
• Scale
• Caustic
• Crocodile
• Green
• Net
• Trail
• Woodland
• Gold
Gametypes
• Blitz
• Cranked
• Domination
• Free-for-All,
• Grind
• Hunted
• Infected
• Kill Confirmed
• Search and Destroy
• Search and Rescue
• Team Deathmatch
Maps
• Chasm
• Flooded
• Free Fall (Pre-order bonus)
• Freight
• Octane
• Overload
• Prison Break
• Seige
• Sovereign
• Stonehaven
• Strikezone
• Stormfront
• Tremor
• Warhawk
• Whiteout
Handige filmpjes met uitleg
Ghosts 101 Episode 2: Best Perk! Must Have for Launch Day (Call of Duty COD Ghost Perks Tips Tricks)quote:Op woensdag 6 november 2013 14:37 schreef HostiHawaii het volgende:
Voor de pc spelers onder ons, hier een lijstje met dingen die samen een niet misselijke performance boost geven:
- Zet terrain detail uit. Dit heet ook wel Tesselation en vreet heel wat performance weg. Leuk voor SP, maar killer voor MP.
- Motion Blur e.d kan je ook uitzetten
- Zet de steam overlay uit en/ of ook zo met Fraps
- Start taakbeheer en zet de prio van de game op Normal ipv High. Deze zal samen met terrain detail de meeste impact geven.~ Love comes unseen; we only see it go
quote:De game start niet op als je systeem eisen te laag zijn.
Doe ze de greotjes de volgende keerquote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Roces18 het volgende:
GVD Heb ik wave 19 van extinction voltooid, moeten we terug rennen naar een heliIk zag die sign niet, en werd ik in elkaar getimmerd door 3 van die mega beesten en mijn team ook
![]()
ter illustratie deze kolossale beesten;
[ afbeelding ]
Nice, ik kom maar niet verder dan wave 8 :\ , ben lvl 20 en heb altijd mensen die lager lvls zijn. >.<quote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Roces18 het volgende:
GVD Heb ik wave 19 van extinction voltooid, moeten we terug rennen naar een heliIk zag die sign niet, en werd ik in elkaar getimmerd door 3 van die mega beesten en mijn team ook
![]()
ter illustratie deze kolossale beesten;
[ afbeelding ]
Die kopen Ghosts gewoon niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef gniffie het volgende:
Wat doen die mensen met de PC versie trouwens als ze niet de benodigde 6 gb hebbben? Neem aan dat je niet gaat upgraden voor 1 spel, en je kan je key niet inleveren
Meeste mensen hebben tegenwoordig al wel 6 of 8 gb denk ik. En anders, ram is het goedkoopste dat je kan upgraden, dus dan gewoon 4 gig erbij kopenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef gniffie het volgende:
Wat doen die mensen met de PC versie trouwens als ze niet de benodigde 6 gb hebbben? Neem aan dat je niet gaat upgraden voor 1 spel, en je kan je key niet inleveren
Die laatste wave in het stadje is best lastig, maar je kan ook wachten tot dat de mensen wat hogere lvl´s hebben dus betere upgrades. Gewoon een kwestie van iedereen iets anders met zijn punten laten upgraden. En allemaal de assault class nemen, rest is waardeloos.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Nice, ik kom maar niet verder dan wave 8 :\ , ben lvl 20 en heb altijd mensen die lager lvls zijn. >.<
En MW3 trekt ie op ultra/native... Welke laptop videokaart is dan wel geschikt? Noem eens een laptop van rond de 1000,-....quote:Op woensdag 6 november 2013 15:56 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ultra no way. Zelfs High niet....
http://www.game-debate.co(...)eforce-gt-650m-gddr5
Vergelijking tussen jouw kaart en mijne. Mijn pc heeft moeite met alles Extra en dan is mijn videokaart nog veel krachtiger dan de jouwe.
Is dat een vereiste ja?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef gniffie het volgende:
Alleen maar positief tochquote:Op woensdag 6 november 2013 23:39 schreef over_hedge het volgende:
Er zijn weinig sterke killstreaks zeg. Heb ze nu allemaal gehad. Alleen de meeste levels loopt iedereen in huisjes enzo waardoor veel streaks maar kut zijn
Ja eigenlijk wel. Sowieso vrij weinig killstreaks tegen gehad nog. Behalve die kut hond.quote:
Die hont wordt vanzelf minder gebruikt zodra het nieuwe er vanaf is net zoals bij de RC XD bijvoorbeeld. Hoe sterker de killstreaks zijn hoe meer ervoor gecamped wordtquote:Op woensdag 6 november 2013 23:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Sowieso vrij weinig killstreaks tegen gehad nog. Behalve die kut hond.
Hoop het, Ik zelf gebruik hem niet. Want 9 van de 10 kills die je met die hond maakt is nadat je zelf al dood bent. Dus dan heb je er weinig aan. Geef mij maar een imsquote:Op woensdag 6 november 2013 23:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die hont wordt vanzelf minder gebruikt zodra het nieuwe er vanaf is net zoals bij de RC XD bijvoorbeeld. Hoe sterker de killstreaks zijn hoe meer ervoor gecamped wordt
Je advies opgevolgd en tot extraction gekomen, nuke geplaats en begonnen te rennen maar LOL we werden zwaar overrunquote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die laatste wave in het stadje is best lastig, maar je kan ook wachten tot dat de mensen wat hogere lvl´s hebben dus betere upgrades. Gewoon een kwestie van iedereen iets anders met zijn punten laten upgraden. En allemaal de assault class nemen, rest is waardeloos.
Hahaha, goed zo man. Even lvlen en je kan ze volgende keer aan. Maxed out medic is trouwens resistant tegen poison.quote:Op donderdag 7 november 2013 02:45 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Je advies opgevolgd en tot extraction gekomen, nuke geplaats en begonnen te rennen maar LOL we werden zwaar overrun1 iemand werd geraakt door die poison en kapot gemaakt door die dikke olifant alien.
Edit: Btw ik gebruikte sentry gun. fully maxed 2 van die is echt ziek. Je hoeft niks te doen. Ze clearen alles voor je
Originele reactie!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is dat een vereiste ja?Ik kan BF4 gewoon spelen met 4gb en daar krijg je dan nog meer voor terug ook.
Nou ja, het is toch raar dat je minstens 6gb aan ram moet hebben om de boel uberhaupt op te starten?quote:
want? Ik vind het de beste launch tot nu toe. En vind maar 1 map echt heel kut.quote:Op donderdag 7 november 2013 01:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
Het wordt gewoon slechter en slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |