SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gheghe wat dan?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kaaspopcorn
[..]
Eerst op de muur smeren zodat je weet hoe het opdroogt. Ik praat uit ervaring.
De kleur op je muur ziet er vaak toch net iets anders uit dan de kleur op de pot. Heeft waarschijnlijk te maken met de ondergrond en hoe dik je het er op smeert.quote:
waarom zou je een grijze muur nemen?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kleur op je muur ziet er vaak toch net iets anders uit dan de kleur op de pot. Heeft waarschijnlijk te maken met de ondergrond en hoe dik je het er op smeert.
Mijn muur droogde een stuk grijzer op dan verwacht, bijvoorbeeld.
Ik weet het niet, ik ga er niet van proeven in ieder gevalquote:Op woensdag 6 november 2013 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
verf is niet zout, tenminste mijn latex rook zoetig een paar weken geleden
Hmm ja maar wat heb ik daar aan? Pot is open dus je kan het toch niet meer terug brengenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kleur op je muur ziet er vaak toch net iets anders uit dan de kleur op de pot. Heeft waarschijnlijk te maken met de ondergrond en hoe dik je het er op smeert.
Mijn muur droogde een stuk grijzer op dan verwacht, bijvoorbeeld.
Ligt aan de lichtinval, hoeveelheid muren die je grijs schildert, de kleur van je meubels, vloer etc.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waarom zou je een grijze muur nemen?dan lijkt het zo donker
Ik weet niet, ik vind het wel leuk staan.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Voordat je je tafel en bank koopt, bedoel ik. Dan kun je de matchende kleuren beter inschatten.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja maar wat heb ik daar aan? Pot is open dus je kan het toch niet meer terug brengen
Dat was ik sowieso van planquote:Op woensdag 6 november 2013 19:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik vind het wel leuk staan.
[..]
Voordat je je tafel en bank koopt, bedoel ik. Dan kun je de matchende kleuren beter inschatten.
ziet er oprecht leuk uitquote:Op woensdag 6 november 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een zwarte muur. Het is maar net hoe je het verder aankleed, Aldo![]()
[ afbeelding ]
Dit is mijn woonkamer
Ik zit nu op die bank, die langs het raam staat, in de hoek bij de krabpaalquote:Op woensdag 6 november 2013 19:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ziet er oprecht leuk uit
en die yoshi
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zit nu op die bank, die langs het raam staat, in de hoek bij de krabpaal
Leuk met die schilderijen zoquote:Op woensdag 6 november 2013 19:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb een zwarte muur. Het is maar net hoe je het verder aankleed, Aldo![]()
[ afbeelding ]
Dit is mijn woonkamer
Uiteraard. Is zo lullig om ze op de grond te laten zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wel tof dat je speciaal een bank voor gasten hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uiteraard. Is zo lullig om ze op de grond te laten zitten
ik heb 1 bigass mothafucking stoel op mijn kamer staan voor als er gasten komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan zit ik in die stoel
![]()
sad story
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 1 bigass mothafucking stoel op mijn kamer staan voor als er gasten komenDan zit ik in die stoel
![]()
sad story
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb 1 bigass mothafucking stoel op mijn kamer staan voor als er gasten komenDan zit ik in die stoel
![]()
sad story
eet je zo vaak met mensen samen?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook nog een eettafel, maar die staat in een hoek die je niet ziet op deze foto's. Daar heb ik ook nog 4 stoelen aan staan
Ik heb 'm nog niet gebruikt, maar ik organiseer bijvoorbeeld dit jaar wel oud&nieuw voor vrienden. Dan heb ik zelfs plek tekortquote:Op woensdag 6 november 2013 19:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
eet je zo vaak met mensen samen?
zozo toe maarquote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet gebruikt, maar ik organiseer bijvoorbeeld dit jaar wel oud&nieuw voor vrienden. Dan heb ik zelfs plek tekort![]()
En ik hoop wel dat er op den duur wat vaker mensen bij mij komen etenLijkt me wel leuk in ieder geval.
Ja, ik eet ook vooral alleen. Maar dat krijg je als je alleen woont hequote:Op woensdag 6 november 2013 19:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zozo toe maarnee klopt, samen eten is altijd wel gezellig
![]()
ik eet 99% alleen omdat ik het altijd s'avonds megadruk heb met verplichtingen voor sport en dan de vrije avonden moet er ook nog gestudeerd worden
Je hebt in ieder geval je katten als aanspraak.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik eet ook vooral alleen. Maar dat krijg je als je alleen woont he
ik heb wel een huisgenootquote:Op woensdag 6 november 2013 19:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik eet ook vooral alleen. Maar dat krijg je als je alleen woont he
How you doin'quote:Op woensdag 6 november 2013 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog niet gebruikt, maar ik organiseer bijvoorbeeld dit jaar wel oud&nieuw voor vrienden. Dan heb ik zelfs plek tekort![]()
En ik hoop wel dat er op den duur wat vaker mensen bij mij komen etenLijkt me wel leuk in ieder geval.
fruitcondoomsquote:Op woensdag 6 november 2013 19:20 schreef AldoTheApache het volgende:
verf is niet zout, tenminste mijn latex rook zoetig een paar weken geleden
Dat klopt. Die praten alleen niet zo heel veel terugquote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je katten als aanspraak.
Dan toch min of meer alsnog alleen wonen hequote:Op woensdag 6 november 2013 19:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb wel een huisgenoot
maar die is druk op de dagen dat ik het rustig heb en vice versa
I'm doin' goodquote:
nee, muurlatexquote:
Gewoon thuis gamend, zoals ieder jaar.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm, oud & nieuw. Geen idee waar ik dat ga vieren dit jaar.
Spreek dan af dat het in ieder geval niet in Nederland is.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet toch werken die dag dus, zoiets jaquote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon thuis gamend, zoals ieder jaar.
Whehehehe.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon thuis gamend, zoals ieder jaar.
quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee, muurlatexik hoopte dat die opmerking geruisloos voorbij zou gaan, maar nee hoor
Overwinteren is wel een goed plan.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spreek dan af dat het in ieder geval niet in Nederland is.
Mexicoquote:Op woensdag 6 november 2013 19:40 schreef Vinniiee het volgende:
Het bij Faxie vieren.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Spreek dan af dat het in ieder geval niet in Nederland is.
Ik heb er serieus niks mee.quote:
Hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat klopt. Die praten alleen niet zo heel veel terug
[..]
Dan toch min of meer alsnog alleen wonen he
[..]
I'm doin' good
Ik 1 in de afgelopen 21 jaar.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het bij Faxie vieren.
[..]
Ik heb er serieus niks mee.
Heb welgeteld 2 leuke oud en nieuw gehad de laatste 10 jaar.
Kroeg in, zuipen, feest vieren, chicks hosselen, do i need to say more?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het bij Faxie vieren.
[..]
Ik heb er serieus niks mee.
Heb welgeteld 2 leuke oud en nieuw gehad de laatste 10 jaar.
quote:
Alsjeblieft niet zeg. Ik ga me toch niet tussen zulke proletariërs vergeven?quote:Op woensdag 6 november 2013 19:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kroeg in, zuipen, feest vieren, chicks hosselen, do i need to say more?
Dan neem je toch je vrienden mee? en dan ga je naar een rustigere bierlokaal/cafequote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Alsjeblieft niet zeg. Ik ga me toch niet tussen zulke proletariërs vergeven?
Die gaan juist allemaal de proleet uithangen in zulke gelegenheden.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan neem je toch je vrienden mee? en dan ga je naar een rustigere bierlokaal/cafe
u2quote:Op woensdag 6 november 2013 19:53 schreef AldoTheApache het volgende:
bankhangen![]()
fijne avond nog iedereen
Klinkt heel leuk eigenlijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die gaan juist allemaal de proleet uithangen in zulke gelegenheden.
Drukke tent, dronken mensen, bier over iedereen heen.
Voor wat?quote:
Het is op een zondagquote:Op woensdag 6 november 2013 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
O ja. Begint wel om een rot tijd zeg, 18.30
Dat ken ik eigenlijk alleen van naamquote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat de voorverkoop om 18.30 begon
Ja ik vond het al zo raarquote:Op woensdag 6 november 2013 20:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee vv begint meestal om 10:00
Zal niet in 1 dag uitverkocht zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Begint om 10 uur inderdaad. Nu hopen dat die site niet geblokt is op m'n werk
Nee, maar tochquote:Op woensdag 6 november 2013 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zal niet in 1 dag uitverkocht zijn.
Soms kan een voorprogramma ook tof zijn.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor zover ik weet is dat er niet.
En wat mij betreft hoeft dat ook niet
Mag ik dan ff mijn bankgegevens naar je appenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou top zijn![]()
[..]
Was ik naar opzoek, maar is volgens mij niet bekend.
Vorige keer was Halestorm maar heel kort, nu gelukkig nietquote:Op woensdag 6 november 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor zover ik weet is dat er niet.
En wat mij betreft hoeft dat ook niet
Ja is goed. Ik heb alleen geen random reader bij de hand, dus dan maak ik het morgen even over. Goed?quote:Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik dan ff mijn bankgegevens naar je appenzodat je het geld kan overmaken.
preciesquote:Op woensdag 6 november 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vorige keer was Halestorm maar heel kort, nu gelukkig niet![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 6 november 2013 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
precies
En morgen overmaken is goed
Mijn hele huis heeft grijze murenquote:Op woensdag 6 november 2013 19:22 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jouw huis heeft ook halfnaakte dames aan de muur.quote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn hele huis heeft grijze muren![]()
Saai wit
Monteur bellenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kachel is hier al volop aan het draaien terwijl de thermosstaat 18 aangeeft.
Oeh, lekker warmquote:Op woensdag 6 november 2013 20:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb dekentje en inmiddels 2 katten
Mja klinkt niet slechtquote:Op woensdag 6 november 2013 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
Bij Faxie oud en nieuw, klinkt als een goed idee
heb ik ook....quote:Op woensdag 6 november 2013 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw huis heeft ook halfnaakte dames aan de muur.
22 wowquote:Op woensdag 6 november 2013 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
Monteur bellen
Hier stond ie op 22. Maar in slaapkamer geen verwarming aan.
En dan is het nog niet eens hartje winterquote:Op woensdag 6 november 2013 21:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
22 wow
Mja, hij draait wel zoals hij altijd draait. Niet dat het vreemd is zeg maar. Alleen wel meer nu.
Daar gaan mijn zuurverdiende knaken.
Ik heb voorgenomen hem altijd op 18 te laten tenzij bezoek, dan wil ik hem wel hoger zetten.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
En dan is het nog niet eens hartje winter
Een Fok!meet met O&N lijkt mij wel wat. Beetje zuipen enzoquote:
Die van mij staat altijd laag. Behalve toen C_M er was, want die had het koud. Die had het zelfs koud terwijl ik het keiwarm had.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb voorgenomen hem altijd op 18 te laten tenzij bezoek, dan wil ik hem wel hoger zetten.
Ik ben benieuwd wat dat op zal leveren. Echt superkoud is het niet met mijn nieuwe duitse badjas.
Wil je die tattoo?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen deze hoor
[ afbeelding ]
Luis Royo. Altijd relevant.quote:Op woensdag 6 november 2013 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Alleen deze hoor
[ afbeelding ]
Wat?quote:
Ik wil wel eens zien hoe dat jou staatquote:Op woensdag 6 november 2013 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoe kom je daar nou weer bij?
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zien hoe dat jou staat
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Zo. Klaar met werken.. Tijd om naar huis te gaan en met een dikke joint op de bank te ploffen
duurt nog zeker een half uur tot 3 kwartierquote:
goed Nederlands wel..quote:
Zo voorbij tochquote:Op woensdag 6 november 2013 22:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
duurt nog zeker een half uur tot 3 kwartier
neequote:
nee.quote:
Krijg je als je op het laatste moment weg gaat hequote:Op woensdag 6 november 2013 22:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee
Stond vanmorgen/vanmiddag al op met een oogje op die halve die naast mn bed lag
ik had voor de verandering tijd zat, maar ik blow nooit overdag tenzij zondag.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Krijg je als je op het laatste moment weg gaat he
ja, jij schijnt een trio met Tijn en sedan te hebben gehadquote:
Schijnt? Tijn heeft de foto's meerdere malen geplaatst.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, jij schijnt een trio met Tijn en sedan te hebben gehad
Jeetjequote:Op woensdag 6 november 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Waarom zijn katten zo leuk?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, mijn kat rent van kamer naar kamer.
als dat alles is, ik word zometeen als ik thuis kom zwaar aangerand door Kip de aandachtshoerquote:Op woensdag 6 november 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, mijn kat rent van kamer naar kamer.
slechts de ontvanger, je hebt goed gezeestert hoorde ik, alleen je sterretje was van te voren al een rondje is het geruchtquote:Op woensdag 6 november 2013 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje![]()
Hoe was ik?
[..]
Waarom zijn katten zo leuk?
Ga je er ook 1 halen?quote:
Die van mij is al hoogbejaard.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als dat alles is, ik word zometeen als ik thuis kom zwaar aangerand door Kip de aandachtshoer
ik wil ze niet zienquote:Op woensdag 6 november 2013 22:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Schijnt? Tijn heeft de foto's meerdere malen geplaatst.
Mooie fixatie voor mannenseks heb je hier trouwens. Hoe komt het?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechts de ontvanger, je hebt goed gezeestert hoorde ik, alleen je sterretje was van te voren al een rondje is het gerucht
die van mij 3 en 1.. De een is rustig, de ander een verschrikkelijke aandachtshoerquote:Op woensdag 6 november 2013 22:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je er ook 1 halen?
[..]
Die van mij is al hoogbejaard.
omdat ik een Piemel wilquote:Op woensdag 6 november 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mooie fixatie voor mannenseks heb je hier trouwens. Hoe komt het?
Zeesterren is een van mijn kwaliteiten. Dat zegt ons Miranda ook altijd.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechts de ontvanger, je hebt goed gezeestert hoorde ik, alleen je sterretje was van te voren al een rondje is het gerucht
Ik heb dan non stop last van mijn neus, dus nee.quote:
Ow, je hebt toch een scharrel?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat ik een Piemel wil![]()
En als ik die zou hebben zou ik nog niks met vrouwen hebben, dus homo.
ja maar IK heb geen piemel. Ik wil ook kunnen helikopteren enzoquote:
Ok, want jij weet dat ik mijn billetjes bewaar voor een speciaal iemand.quote:
Tjah, had je maar als awesome kerel geboren moeten worden.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar IK heb geen piemel. Ik wil ook kunnen helikopteren enzo
naaktkat dus onzinquote:Op woensdag 6 november 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeesterren is een van mijn kwaliteiten. Dat zegt ons Miranda ook altijd.
Het gerucht gaat dus dat ik me al eens in mijn poepertje heb laten nemen? Hmm, apart.
Ik ben benieuwd wie dit gerucht gestart is. Muhahaha [ afbeelding ]
[..]
Ik heb dan non stop last van mijn neus, dus nee.
Ssst, ik weet zoveel dat ik bang ben dat de CIA mij van mijn bed komt lichten.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok, want jij weet dat ik mijn billetjes bewaar voor een speciaal iemand.
mijn ouders konden geen piemeltjes kleienquote:Op woensdag 6 november 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, had je maar als awesome kerel geboren moeten worden.
Kut voor jequote:Op woensdag 6 november 2013 22:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn ouders konden geen piemeltjes kleien
Een vriendin heeft een speciaal beest, met weinig vacht. Is niet kaal, maar beetje vacht. Daar had ik geen last van. Maar die is niet zo koddig.quote:
Dibs op je games.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ssst, ik weet zoveel dat ik bang ben dat de CIA mij van mijn bed komt lichten.
fixedquote:Op woensdag 6 november 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kaneel van poesjes houdt. [ afbeelding ]
Nouja, wat is dit nou weer?quote:Op woensdag 6 november 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat kaneel van geschoren poesjes houdt. [ afbeelding ]
Dan kan die ook niet lonkenquote:Op woensdag 6 november 2013 22:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had voor de verandering tijd zat, maar ik blow nooit overdag tenzij zondag.
dan neem je zo'n saai konijnquote:Op woensdag 6 november 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een vriendin heeft een speciaal beest, met weinig vacht. Is niet kaal, maar beetje vacht. Daar had ik geen last van. Maar die is niet zo koddig.
[..]
Dibs op je games.
dat ik me aan mijn eigen regels hou, wil niet zeggen dat ik er geen zin in hadquote:
Wat is dezequote:Op woensdag 6 november 2013 22:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Knap van jequote:Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ik me aan mijn eigen regels hou, wil niet zeggen dat ik er geen zin in had
Lichtelijk waar.quote:
Konijnen zijn zo baasquote:Op woensdag 6 november 2013 22:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan neem je zo'n saai konijn
een roddelquote:
Jij weet het ook niet meer? Dan heeft Tijn ons beiden ghb toegediend.quote:
die tijn... Ik zou bijna trots op m zijnquote:Op woensdag 6 november 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet het ook niet meer? Dan heeft Tijn ons beiden ghb toegediend.
Ja dat merk je ook echt niet zo zoutquote:Op woensdag 6 november 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij weet het ook niet meer? Dan heeft Tijn ons beiden ghb toegediend.
schrijft het opquote:Op woensdag 6 november 2013 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee gaan we zo beginnen
Zal het onthouden
Zie ze vliegen, zie ze vliegen! RBC!quote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit is mijn club, mijn ideaal,
dit is de mooiste club van allemaal.
Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet,
het kan dooien, het kan vriezen,
we kunnen winnen of verliezen,
maar een beet're club dan deze is er niet.
uhuhquote:Op woensdag 6 november 2013 22:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom
Zo vergeetachtig ben ik 'nog' niet hoor
Waarom onthouden als een vrouw het voor je wil doen?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er ook nog mannen die iets uit zichzelf kunnen onthouden? Of hebben ze echt allemaal een vrouw aka wandelende agenda nodig?
Omdat je ook soms iets moet onthouden voor die vrouw. Verjaardag, afspraak ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom onthouden als een vrouw het voor je wil doen?
Nou niet alles te ingewikkeld maken hequote:Op woensdag 6 november 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat je ook soms iets moet onthouden voor die vrouw. Verjaardag, afspraak ofzo
Jullie moeten gewoon leren zelf dingen te onthoudenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou niet alles te ingewikkeld maken he
We vergeten telkens dat we dat moeten lerenquote:Op woensdag 6 november 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie moeten gewoon leren zelf dingen te onthouden
Vet lastig!!quote:Op woensdag 6 november 2013 23:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
We vergeten telkens dat we dat moeten leren
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gedaanquote:
Ow je bedoelde dat je er nu opeens eentje hebt?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik dat heb gedaan
Mijn abo was afgelopen en ik zat nog te verzinnen of ik zou verlengen of nietquote:Op woensdag 6 november 2013 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow je bedoelde dat je er nu opeens eentje hebt?
Hm tja zullen toch wel vrouwelijke charmes geweest zijn
Stille aanbidder?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn abo was afgelopen en ik zat nog te verzinnen of ik zou verlengen of niet![]()
Nu zie ik net dat ik abo heb, geen idee van wie.
Het zal toch nietquote:
Tja wie weetquote:Op woensdag 6 november 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zal toch niet![]()
Die moet ik dan teleurstellen hoor
Zij doet dat gewoonquote:
Dat vindt ze alleen maar lekkerquote:
jaquote:
quote:
Kut, dan blijf ik dat horen straksquote:Op donderdag 7 november 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat vindt ze alleen maar lekker
quote:
Jaquote:Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat ik van die rode vingerafdrukken op mn billen heb?
Fijn is dat he?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]dat ik van die rode vingerafdrukken op mn billen heb?
Whut?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom eens op Fax, Sedan, doneren!
http://nl.movember.com/mospace/8796613
Loopt toch hele maand?quote:Op donderdag 7 november 2013 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kom eens op Fax, Sedan, doneren!
http://nl.movember.com/mospace/8796613
Jawelquote:
Ow dan ben ik daar onbedoeld ook al mee bezigquote:Op donderdag 7 november 2013 01:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel2e plaatje, maar echt veel is het nog niet.. Je moet zonder snor beginnen en tot de 30e volhouden..
Autocorrectquote:
je scharrel was vergeten dat hij je moest komen neuken?quote:Op woensdag 6 november 2013 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Zijn er ook nog mannen die iets uit zichzelf kunnen onthouden? Of hebben ze echt allemaal een vrouw aka wandelende agenda nodig?
Ik heb geen scharrel (meer)quote:Op donderdag 7 november 2013 07:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je scharrel was vergeten dat hij je moest komen neuken?
sinds wanneer dat dan?quote:
Sinds ik ontdekte dat ik eigenlijk stiekem wel verliefd benquote:
dat is wel verstandig. Weet hij dat ook, dat je verliefd bent?quote:Op donderdag 7 november 2013 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sinds ik ontdekte dat ik eigenlijk stiekem wel verliefd ben
Ja, dat weten we van elkaarquote:Op donderdag 7 november 2013 08:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is wel verstandig. Weet hij dat ook, dat je verliefd bent?
Neequote:Op donderdag 7 november 2013 08:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dus nu zijn jullie ... een stel?
Chickiequote:
Babequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 09:32:41 ]
quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 08:40 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
dus nu zijn jullie ... een stel?
Hoe noem je dat dan?quote:
Hetzelfde wat Royco en zijn 'iets wat lijkt op een relatie maar wat het niet is en ook geen scharrel is', hebben?quote:
Happy Hardcorequote:
2Unlimited was op bezoek bij 3FM vanmorgen, de eerste keer dat ik blij was dat mn scharrel 3FM luistertquote:
Okequote:Op donderdag 7 november 2013 09:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2Unlimited was op bezoek bij 3FM vanmorgen, de eerste keer dat ik blij was dat mn scharrel 3FM luistert
saai?quote:
Ja. Behoorlijk saai. Zijn nu bij groepje 2. Ik zit in groepje 6quote:Op donderdag 7 november 2013 09:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
saai?
Ik heb nu allemaal advertenties van hangmatten in mijn banners![]()
Ik ga nog even een poging doen om het kaarsvet van de grond te krabben, meeste al weggekregen met strijkijzer en keukenrol
/lompe-lola
oh en ik heb al teveel koffie op
Met keukenpapier en strijkijzer heb ik het meeste wel weggekregenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Behoorlijk saai. Zijn nu bij groepje 2. Ik zit in groepje 6![]()
Beste is toch juist om kaarsvet koud van de vloer te halen? Als het al gestold is?
Fohn eropquote:Op donderdag 7 november 2013 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met keukenpapier en strijkijzer heb ik het meeste wel weggekregen
Doodsengquote:
Okeequote:Op donderdag 7 november 2013 09:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met keukenpapier en strijkijzer heb ik het meeste wel weggekregen
en Hoe noem je dat?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hetzelfde wat Royco en zijn 'iets wat lijkt op een relatie maar wat het niet is en ook geen scharrel is', hebben?
Maakt het uit ?quote:
Het maakt heel veel uit, ik moet het snappenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maakt het uit ?
beestje - naampje - boeiend
We moeten een nieuwe naam verzinnenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Het maakt heel veel uit, ik moet het snappen
Als ik het zelf nog niet snap hoe kan ik het dan uitleggen aan anderen?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Het maakt heel veel uit, ik moet het snappen
Gewoon lekker niet doenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik het zelf nog niet snap hoe kan ik het dan uitleggen aan anderen?
Ik werk zo hard, dat ik in 4 dagen doe waar jullie allemaal 5 nodig hebbenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:53 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja jij werkt maar 4 dagende mensen die echt hard werken, moeten daarna nog een dag
ehm, dit kan je op heel veel manieren opvattenquote:Op donderdag 7 november 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag worden eindelijk de gaatjes geboord![]()
![]()
De non-seksuele manierquote:Op donderdag 7 november 2013 10:02 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ehm, dit kan je op heel veel manieren opvatten
Meer dan een scharrel is een relatie toch gewoon.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als ik het zelf nog niet snap hoe kan ik het dan uitleggen aan anderen?
Zolang zijn shit nog niet is afgerond zit ik niet in een relatie.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:03 schreef rival het volgende:
[..]
Meer dan een scharrel is een relatie toch gewoon.
Je durft het gewoon niet zo te noemen mietje!
Gaat dat nog lang duren?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zolang zijn shit nog niet is afgerond zit ik niet in een relatie.
Dat hangt helemaal van de mediation af.quote:
Halestorm?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:19 schreef LovelyLady het volgende:
Afspraak is te laat...
en ik kan op de een of andere manier geen tickets bestellen
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zegquote:Op donderdag 7 november 2013 09:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Vandaag worden eindelijk de gaatjes geboord![]()
![]()
Ghehe. Ze wilde wel een plekje op mijn muur, voor een foto van haar kontquote:Op donderdag 7 november 2013 10:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zeg
Goede dealquote:Op donderdag 7 november 2013 10:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe. Ze wilde wel een plekje op mijn muur, voor een foto van haar kont
Ja toch!!quote:
van de?quote:Op donderdag 7 november 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hangt helemaal van de mediation af.
Belangrijke afspraak om 10 uur, zit al 3 kwartier te wachten. Telefonisch niet te bereikenquote:
irritant!quote:Op donderdag 7 november 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Belangrijke afspraak om 10 uur, zit al 3 kwartier te wachten. Telefonisch niet te bereiken
Geweldig joh..
Dus ik ga nu maar wat doen en daarna de deur weer uit, vanmiddag ben ik ook niet thuis
Ja dat is altijd klote he, laat dan in ieder geval iets weten.quote:Op donderdag 7 november 2013 10:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Belangrijke afspraak om 10 uur, zit al 3 kwartier te wachten. Telefonisch niet te bereiken
Geweldig joh..
Dus ik ga nu maar wat doen en daarna de deur weer uit, vanmiddag ben ik ook niet thuis
Wat gemeen weerquote:Op donderdag 7 november 2013 10:57 schreef rival het volgende:
Diegene wacht nu op de brandweer om hem/haar uit het wrak te knippen.
Kreeg net te horen dat het linkerbeen niet meer te redden is.
En dan zo over diegene praten
somsquote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef rival het volgende:
Zeg allemaal.....
Hebben jullie vaak seksdromen?
Ik onthoud mijn dromen nooitquote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef rival het volgende:
Zeg allemaal.....
Nee.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef rival het volgende:
Zeg allemaal.....
Dit is toch een seks slowchatquote:Op donderdag 7 november 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat ga ik jou aan je neus hangen![]()
Ja, heb jij het vaak of zo?quote:
Dat doe ik echt zelden, dus dat kan het niet zijnquote:
De laatste paar dagen al een paar keer. Anders bijna nooit. Vandaar dat ik erover begin.quote:
Om ervoor te zorgen dat het niet in WWIII gaat eindigen.quote:
Niet vaak, soms wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef rival het volgende:
Zeg allemaal.....
ah zo. kut wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om ervoor te zorgen dat het niet in WWIII gaat eindigen.
Moeten gewoon afspraken gemaakt worden over het huis, financiën, honden, spullen, enz.
Ben allang blij dat er nu wel mediation is, zij was eerst niet welwillend. Hield alles tegen enz.quote:
Mjah dat verschilt.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Waar droom je over?
Damn die vraag had ik erbij moeten zetten
Een autobom is sneller en in de meeste gevallen goedkoperquote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben allang blij dat er nu wel mediation is, zij was eerst niet welwillend. Hield alles tegen enz.
Maar ja, kan nog makkelijk tot januari duren
Droom nooit dus nee. Helaasquote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef rival het volgende:
Zeg allemaal.....
Niks hoeft/moet.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dus ik zeg dat ik ze wel eens hebt. Maar waarover hoef je toch niet te weten
Mjah, mijn idee maar daar is hij het vast niet zo mee eensquote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een autobom is sneller en in de meeste gevallen goedkoper
Die fantasie is dan met een bekende? Of met bv beroemde mensen?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat verschilt.
Van een epische nacht herbeleven in mijn droom tot een fantasie uitleven in de droom.
Dat je seks met iemand hebt, he. Ook vaak het flirten vooraf, da's eigenlijk leuker.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
De laatste paar dagen al een paar keer. Anders bijna nooit. Vandaar dat ik erover begin.
Waar droom je over?
Ik ook. Maar sommige dingen hou ik privéquote:Op donderdag 7 november 2013 11:27 schreef rival het volgende:
[..]
Niks hoeft/moet.
Ben gewoon nieuwsgierig
jaquote:Op donderdag 7 november 2013 11:17 schreef rival het volgende:
Zeg allemaal.....
Bekende meestal.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
Die fantasie is dan met een bekende? Of met bv beroemde mensen?
Waar droom jij dan over?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:24 schreef rival het volgende:
[..]
De laatste paar dagen al een paar keer. Anders bijna nooit. Vandaar dat ik erover begin.
Waar droom je over?
Droom je dan echt hele gesprekken? of meer wat oogcontact e.d.?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je seks met iemand hebt, he. Ook vaak het flirten vooraf, da's eigenlijk leuker.
Wat preuts zegquote:Op donderdag 7 november 2013 11:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook. Maar sommige dingen hou ik privé
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |