abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133003337
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:05 schreef Gulara het volgende:
Bijna 8 maanden en zes tanden. En onder zijn er weer twee in de maak.
Hey, boks! Alleen onder nog niks in zicht hier
pi_133003480
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:03 schreef -mandy- het volgende:

[..]

En ik die dacht dat D met 6 mndn met 2 zichtbare en 2 onzichtbare vroeg was ...
Isa had met 4 maanden de 2 voorste ondertanden al door. Die is absurd snel daarmee. Liever had ze er nog even mee gewacht hoor!
Sarcasme. Herken het.
pi_133003551
11,5 maand en 1 randje en 1 bobbel ernaast.

Ik was gezegend met een uitslapende Sofie. Die sliep standaard van 19.30 tot 9.30. Nu helaas niet meer. Ze slaapt van 19.00 tot 7 ongeveer. Luuk slaapt heel onrustig. Gemiddeld moeten we er voor hem nog 2 keer per nacht eruit.

Hij lijkt wat aan de beterende hand. Gelukkig. Ik werd een beetje moe/vervelend van het gehuil en gegil. Ik weet dat ie er niks aan kan doen maar dan nog...
*poef* nu is het weg
  donderdag 7 november 2013 @ 14:12:55 #129
381212 Gulara
From the future
pi_133003606
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:06 schreef Fieder het volgende:

[..]

Hey, boks! Alleen onder nog niks in zicht hier
Hier vooral veel kwijl en geknaag. Ik probeer met m'n vingers zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van de tanden van mijn pitbull, :X dus echt gericht voelen doe ik niet aan. :P

En boks! :7
pi_133003740
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:56 schreef L-E het volgende:
Waar zit je precies Kyara? Hier in de indoorspeeltuin is een apart deel voor de dreumesjes, om dat soort dingen te voorkomen. Kleuters zijn in hun enthousiasme niet altijd even sociaal richting de kleintjes, ik ken het ;)

Suiker: ...ongetje? ;(
In een landal park, speelgelegenheid was onderdeel van het park. Maar er werd net ook een verjaardagsfeestje gevierd.... Net weer geweest en het was stukke rustiger en de meisjes hebben ook heerlijk kunnen rollen en proberend e kruipen op een grote mat.
pi_133003869
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:44 schreef Olf het volgende:
M'n baby krijgt opeens drie tanden zag ik net. :o verklaart dat het slechte slapen, koorts, niet eten (nog niets vandaag)? Ja he! Jeeeeee ik houd van logische verklaringen!

Hoeveel tanden hebben jullie babies? Mijne nu, 10,5 maand, 2 boven en 2 onder en daar komen er 2 boven en 1 onder bij nu. Wauw. Een mond vol.
Gaat snel!

Hier 0 tanden. Maar ml had ook pas zijn 1e tand met 11 maanden geloof ik dus verwacht voorlopig nog niks.

Hier trouwens ook een yepp fietsstoeltje. En dan in combinatie met een mama fiets. Van het voorjaar moet M achterop en dan een meisje voorop bij mij en 1 bij papa.
  donderdag 7 november 2013 @ 14:22:51 #132
378192 -mandy-
I am who I am
pi_133003933
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:12 schreef Gulara het volgende:

[..]

Hier vooral veel kwijl en geknaag. Ik probeer met m'n vingers zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van de tanden van mijn pitbull, :X dus echt gericht voelen doe ik niet aan. :P

En boks! :7
Heel herkenbaar!!!!!
Ik stopte eergisteren per ongeluk mijn vinger in zijn mond om te voelen. Tandafdruk was nadien zichtbaar.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_133004112
Waar let je dan op als je een fietsstoeltje moet uitzoeken? Er staan er een boel op marktplaats maar t lijkt mij allemaal beetje hetzelfde. Of laten adviseren in een fietsenwinkel?
  donderdag 7 november 2013 @ 14:28:30 #134
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133004114
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:53 schreef Olf het volgende:

[..]

En waar zit de derde dan? :+
Oh, oeps, 2 onder dus...

Had eerst 3 staan, en toen ge-edit, en dus nog verkeerd...
  donderdag 7 november 2013 @ 14:29:00 #135
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_133004133
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Fieder het volgende:
Waar let je dan op als je een fietsstoeltje moet uitzoeken? Er staan er een boel op marktplaats maar t lijkt mij allemaal beetje hetzelfde. Of laten adviseren in een fietsenwinkel?
Goede vraag, ik wil er binnenkort ook een gaan kopen. HELP ;)
pi_133004275
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:28 schreef Fieder het volgende:
of die op je fiets kan.
heb je een gewone of mamafiets?
pi_133004382
n Gewone. Ik fiets niet zoveel :P misschien dat L n goede motivatie is! Jammer dat we de herfst en winter ingaan -O-
Maar via mp is dan misschien lastig als het niet op elke fiets past.
Of zouden jullie helemaal geen tweedehands kopen?
pi_133004411
As1981 en ik spreken 30 nov bij mij thuis af. Regio Leiden. Iemand zin om aan te sluiten?
pi_133004431
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Fieder het volgende:
n Gewone. Ik fiets niet zoveel :P misschien dat L n goede motivatie is! Jammer dat we de herfst en winter ingaan -O-
Ik vind het typisch iets dat ik zelf niet nieuw zou kopen. Mp staat er vol mee. Zoek je iets in de buurt dan dan zie je toch meteen of het nog netjes is. En voorstoeltje van Bobike past volgens mij bijna altijd. Ik heb ook een gewone fiets. Mama fiets nooit gemist.

Ik mis het, een kleintje voorop. Zo leuk O+
Met een meidenkwartet
pi_133004506
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:35 schreef Fieder het volgende:
Ik heb een nieuwe fiets toen voor mijn verjaardag gekregen. Wij hebben toen alles compleet gekocht bij de fietsenwinkel. Maar tweedehands is dat ook prima volgens mij.
Toen werkte ik nog heel veel en konden we deze luxe prima betalen.
pi_133004510
Ik denk dat als je een '" nieuw" model stoeltje koopt. niet zo een als vroeger die met haken aan je stuur hangt dat alles past. ik zou als ik jou was zoeken naar een yepp dan houd je een grotere instap over.
pi_133004531
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:36 schreef Fieder het volgende:
As1981 en ik spreken 30 nov bij mij thuis af. Regio Leiden. Iemand zin om aan te sluiten?
das een beetje ver voor mij.
pi_133004637
Hangt een beetje van je fiets af denk ik. Ik had zo'n city fiets waarbij je stuur vrij dicht bij je staat. Als daar nog een zitje aan hangt dan pas je er zelf niet meer tussen. Dus dan maar meteen een mamafiets.

Er is trouwens ook een topic speciaal over fietsstoeltjes. Daar kun je misschien ook wat meer info vinden,
pi_133004705
Ok dan zal ik die tzt eens opzoeken, thanx

Hebben jullie kindjes dan ook een fietshelmpje op? Mijn man lachtte me uit toen ik dat zei namelijk maar als je valt :X
pi_133004793
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:44 schreef Fieder het volgende:

Hebben jullie kindjes dan ook een fietshelmpje op? Mijn man lachtte me uit toen ik dat zei namelijk maar als je valt :X
Wij hebben bij de oudste wel een fietshelmpje gekocht en gebruikt. Van de week bij Kyan nog niet gebruikt, maar ga ik de volgende keer wel weer doen.
pi_133004808
Bij mij helmpjes toen ze zelf gingen fietsen maar ik vind het geen gek idee hoor.
Met een meidenkwartet
  donderdag 7 november 2013 @ 14:49:12 #147
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133004891
quote:

Ja dat vind ik ook een goeie vraag.... ik vind het aan de ene kant onzin ("wij zijn ook groot geworden zonder" etc) maar het idee dat je valt en dat een helm nodig was geweest :X ;(

Overigens denk ik ook dat ik er tweedehands een probeer te vinden :Y Mijn vriendinnen hebben helaas net zelf een tweede kindje, jammerdebammer.
pi_133004926
quote:

Hier wel een helmpje! Het ziet er nogal hilarisch uit. Maar juist omdat ze zo zit vastgesnoerd in het stoeltje en ze dus echt geen kant op kan als we omvallen/geschept worden, wil ik in ieder geval haar hoofdje zo goed als mogelijk beschermen. Al is het maar voor mijn eigen gevoel, als er iets gebeurt heb ik er alles aan gedaan.
  donderdag 7 november 2013 @ 14:50:11 #149
171422 LadyBlack
paint it black
pi_133004929
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:59 schreef As1981 het volgende:
LB lekker slaapkopje. Zal ze wel honger hebben gehad.

Ohja, dat zou je denken he? :') Nou ze dronk wat lafjes, was ontzettend afgeleid door een prentje aan de muur, een kindje dat binnenkwam.... alles zo'n beetje :') Mijn nieuwsgierige meisje O+
pi_133005002
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ohja, dat zou je denken he? :') Nou ze dronk wat lafjes, was ontzettend afgeleid door een prentje aan de muur, een kindje dat binnenkwam.... alles zo'n beetje :') Mijn nieuwsgierige meisje O+
Das dan ook wel weer lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')