quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Verandering van sprei doet slapen.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat hebben ze eraan als ze wisselen van bed?
Preiquote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Verandering van sprei doet slapen.
Dank je, ik laat mij graag inspireren door recente posts.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:27 schreef Nestalgie het volgende:
Goeie TT, ookal zie ik hem maar voor de helft
Preimeisje onder je sprei.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:56 schreef Sardu het volgende: [..] Kom eraan!
#agressieveUnsfixjeweet.
![]()
Vroeg ik mij ook afquote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Wat hebben ze eraan als ze wisselen van bed?
Misschien heeft die gast wel een waterbed. Weet je hoe chill?quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Misschien heeft die gast wel een waterbed. Weet je hoe chill?
Waterbed is onwijs kut.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:31 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Misschien heeft die gast wel een waterbed. Weet je hoe chill?
Ik ben geen kut.quote:
iddquote:Op woensdag 6 november 2013 17:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dit dus. Waterbed neukt echt niet chill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |