Zullen we er ¤27 incl. van maken?quote:Op vrijdag 8 november 2013 14:06 schreef PintuR het volgende:
21 Jump street
3:10 to Yuma
Avengers
Bad Teacher (sealed)
Bridesmaids
Crank
Date Night
Fast&Furious 5
Knowing
Limitless
Magic Mike
Mission Impossible: Ghost Protocol (sealed)
Rendition
The Proposal (sealed)
The Pursuit of Happyness
25 euro inclusief verzenden geboden.
Verzendkosten zijn 6.75 bij PostNL. Wat zeg je van ¤15 incl. verzendkosten?quote:Op zaterdag 9 november 2013 19:37 schreef xuryah het volgende:
Ik heb wel interesse in de spider-man box.
Hoeveel worden de verzendkosten daar van?
Dat vind ik wel een beetje zonde..quote:Op maandag 11 november 2013 11:13 schreef Roi het volgende:
Verzendkosten zijn 6.75 bij PostNL. Wat zeg je van ¤15 incl. verzendkosten?
Akkoord en PM!quote:Op maandag 11 november 2013 11:13 schreef Roi het volgende:
[..]
Zullen we er ¤27 incl. van maken?
[quote]Op maandag 11 november 2013 11:13 schreef Roi het volgende:
[..]
Zullen we er ¤27 incl. van maken?
Hmm als ik de doos vouw dan kan ik de Blu-ray's wel op elkaar leggen, maar dan raakt de 'box' dus misschien wel beschadigd?quote:Op maandag 11 november 2013 20:50 schreef xuryah het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een beetje zonde..
1/3e van de prijs gaat dan verloren aan verzendkosten
Past het echt niet door de brievenbus?
Ik heb hem vandaag nieuw besteld voor 8 euro inclusief.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:56 schreef Roi het volgende:
[..]
Hmm als ik de doos vouw dan kan ik de Blu-ray's wel op elkaar leggen, maar dan raakt de 'box' dus misschien wel beschadigd?
Als dat niet erg is kan ik het wel voor ¤13 inc. verzenden!
Mooie deal, waar precies? Dan kan ik eventueel mijn prijs aanpassen. Het goedkoopste wat ik kan vinden is ¤24.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:39 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik heb hem vandaag nieuw besteld voor 8 euro inclusief.
Maar thanks voor de moeite
Bij zavvi.. onbekende webshop, vanuit Engeland ofzo :pquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:56 schreef Roi het volgende:
[..]
Mooie deal, waar precies? Dan kan ik eventueel mijn prijs aanpassen. Het goedkoopste wat ik kan vinden is ¤24.
quote:Op maandag 18 november 2013 12:41 schreef Roi het volgende:
Ik laat ze er nog een week opstaan dan ga ik ze aan vrienden geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |