Hier niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 14:15 schreef mujentas het volgende:
Het viel mij van de week trouwens op dat er ontzettend veel vocht in de kip zit. De planken hangen schuin, dus het vocht sijpelt naar het laagste punt. Je ziet dus een flink laagje water en het moedigt nu niet echt uit tot kopen
Gewoon een selfie met de kip.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:26 schreef mujentas het volgende:
Het waren maar een paar producten, volgens mij de kipreepjes en de rest weet ik even niet meer.
Als ik eraan denk dan zal ik morgen even een fotootje maken
Thanks voor het melden, wou vandaag al koffiepads gaan kopen, maar nu wacht ik even tot maandag, scheelt toch bijna ¤3,- en dan heb je nog 2 zakken ook.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:23 schreef Schuimpjes het volgende:
Bonusfolder staat online, te bereiken via AH Plaza
Gewoon een willekeurige bejaarde vragen.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Moet je ook even je moeder meenemen uiteraard.
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:08 schreef Schuimpjes het volgende:
Ik zit hier al de hele dag te wachten op een raadplaatje
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Ha die weet ik... Albert Heijn Oss aan het Burchtplein. Zo te zien was het kermis...
quote:Op donderdag 7 november 2013 15:30 schreef AnnaNiem het volgende:
[..]
Ha die weet ik... Albert Heijn Oss aan het Burchtplein. Zo te zien was het kermis...
Past wel bij het kerkhof dat er achter ligt.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:32 schreef mujentas het volgende:
Het spookhuis staat er nog aan de rechterkant
Ik ga een deze dagen nog bekeurd worden omdat ik steeds een achterlichtje vergeet te kopenquote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef mujentas het volgende:
Ik moest nieuwe fietslampjes hebben die ze toevallig hier bij de XL verkopen. Ze kosten 11 euro en bij de Halfords een klein stukje verderop kosten ze 7 euro. Oplichters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 16:56:00 ]
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga een deze dagen nog bekeurd worden omdat ik steeds een achterlichtje vergeet te kopen
Of ik stel het uit.Wow, geven ze daar nog steeds een bekeuring voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik rij al hele tijd zonder licht eigenlijk.
Ik weet dat ze 500 meter van de winkel vaak controleren, ik moet gelukkig de andere kant op.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:05 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wow, geven ze daar nog steeds een bekeuring voor?Ik rij al hele tijd zonder licht eigenlijk.
Gelukkig leest de consument tegenwoordig geen foldertjes meer!quote:Op donderdag 7 november 2013 13:25 schreef mujentas het volgende:
We hebben het bonuskaartje maar weggehaald
En bij de Action waarschijnlijk nóg goedkoper!quote:Op donderdag 7 november 2013 15:40 schreef mujentas het volgende:
Ik moest nieuwe fietslampjes hebben die ze toevallig hier bij de XL verkopen. Ze kosten 11 euro en bij de Halfords een klein stukje verderop kosten ze 7 euro. Oplichters
Same, ik fiets laatste tijd een dezelfde route. Als ik dan een politieauto tegenkom dan gaan ze meestal even naast mij rijden 'Heb jij geen licht?'quote:Op donderdag 7 november 2013 17:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet dat ze 500 meter van filiaal vaak controleren, ik moet gelukkig de andere kant op.
Ik rij ook midden door Utrecht centrum, uitgaansgebied. Rijden vaak politieauto's maar nog nooit staande gehouden door hun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Action.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gelukkig leest de consument tegenwoordig geen foldertjes meer!
En je hebt altijd nog de overijverige klanten die vragen om een reclamecheque.. zit je er alsnog mee.
[..]
En bij de Action waarschijnlijk nóg goedkoper!
Eitje toch.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Ach, 97 containers vers met zes man over de hele dag is best leuk....
Makkie... 1 jongen met kassiere als hulp op de zuivel, eentje op het vlees/akties/bestellen, twee op de groenten en eentje voor codeboeken/zav/maaltijden/lossen en splitsen.quote:
97 containers vers. Als dat bij ons aankomt, kan de vrachtwagen beter blijven staan voor tijdelijke opslagruimte.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Lekker dagje weer, TL was vrij en had iemand ingepland die echt nooit doordeweeks werkt, dit niet wist en door tentamens ook absoluut niet kon vandaag. Ach, 97 containers vers met zes man over de hele dag is best leuk....
Hoeveel daarvan is dan restant?quote:Op donderdag 7 november 2013 17:33 schreef Ferry_76 het volgende:
Maar dan heb je daar ook minder mensen voor neem ik aan.
Ons record staat overigens op zeven versleveringen op een dag.. Vorig jaar twee dagen voor de kerst, vanaf drie uur 's nachts ongeveer elke twee uur een vrachtwagen.
De tering heyquote:Op donderdag 7 november 2013 17:33 schreef Ferry_76 het volgende:
Ons record staat overigens op zeven versleveringen op een dag.. Vorig jaar twee dagen voor de kerst, vanaf drie uur 's nachts ongeveer elke twee uur een vrachtwagen.
En dan al die chauffeurs maar klagen:"Heeft mijn collega geen emballage meegenomen of zo..?"
Ligt eraan, weet niet hoeveel mensen jullie hebben? Wij willen het het liefst -in de ochtend- binnen 2 uur alles gevuld hebben (behalve zuivel) en in de avond binnen 3 uur.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:33 schreef Ferry_76 het volgende:
En dan al die chauffeurs maar klagen:"Heeft mijn collega geen emballage meegenomen of zo..?"
Aan het einde van de dag? Bijna niets. Tegen drie uur staan de cellen wel vol, maar als je dan tot tien uur open bent zie je ze bijna leeglopen.quote:
Wij krijgen alle vers 's ochtends, dan hebben wij ook de meeste mensen lopen, al hangt het sterk van de dag af hoe veel. Op maandag, vrijdag en zaterdag tussen de twaalf en vijftien man, de rest van de week zes of zeven. 's Middags nog een paar voor de restanten, akties en tellen, 's avonds een man of vijf vulploeg voor restanten, spiegelen en afprijzen.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:36 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ligt eraan, weet niet hoeveel mensen jullie hebben? Wij willen het het liefst -in de ochtend- binnen 2 uur alles gevuld hebben (behalve zuivel) en in de avond binnen 3 uur.
Ja, dan hebben wij inderdaad minder mensen.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:40 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Wij krijgen alle vers 's ochtends, dan hebben wij ook de meeste mensen lopen, al hangt het sterk van de dag af hoe veel. Op maandag, vrijdag en zaterdag tussen de twaalf en vijftien man, de rest van de week zes of zeven. 's Middags nog een paar voor de restanten, akties en tellen, 's avonds een man of vijf vulploeg voor restanten, spiegelen en afprijzen.
Ja, die maar de helft van de tijd vullen. Bijvoorbeeld zo'n oudje die echt tyfuslang over codeboek zuivel doet. Voorbeeld: 25 pagina's codeboek zuivel, 3 kwartier. Ik jas het er in een kwartier doorheen.quote:
Met een OT zeker.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:00 schreef einschtein het volgende:
Dat 'oudje' is overigens diezelfde man die idioot lang over WORP'en doet. Als ergens op bezuinigd kan worden...
Ja, doh.quote:
125 producten in een kwartier, dat is zeg maar 7 seconden per artikel.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:56 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, die maar de helft van de tijd vullen. Bijvoorbeeld zo'n oudje die echt tyfuslang over codeboek zuivel doet. Voorbeeld: 25 pagina's codeboek zuivel, 3 kwartier. Ik jas het er in een kwartier doorheen.
Ik weet niet hoeveel vertrouwen jij in je collega's hebt, maar wij hebben vertrouwen in onze collega's. Ik ga dus niet een heel vak leegtrekken. Tevens valt er bij de pakken yoghurt/melk idioot veel tijd in te halen door middel van goed te kijken. Daar hoef je echt niet een heel vak leeg te trekken. Overigens doe ik, en andere collega's, slim codeboek.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:11 schreef mujentas het volgende:
[..]
125 producten in een kwartier, dat is zeg maar 7 seconden per artikel.
In die tijd kan je nooit van elk product het hele vak leegtrekken, alles controleren op datum, terugzetten en de datum in de handterminal veranderen of afprijzen
Vertrouwen is goed, controleren is beter.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel vertrouwen jij in je collega's hebt, maar wij hebben vertrouwen in onze collega's. Ik ga dus niet een heel vak leegtrekken. Tevens valt er bij de pakken yoghurt/melk idioot veel tijd in te halen door middel van goed te kijken. Daar hoef je echt niet een heel vak leeg te trekken. Overigens doe ik, en andere collega's, slim codeboek.
Dus niet alles afprijzen wat er in de terminal staat. Als er (bijvoorbeeld) 4 artikelen in het vak staan, waarvan alles afgeprijsd moet worden: ga ik niet doen. Voor het aflevermoment verkoop je die wel. Datzelfde gebeurd voor sommige artikelen waar het vak zelfs nog van vol staat.
En de laatste 2/3 pagina's zijn vaak 99/999 artikelen waar we geen voorraad meer van hebben.
Er vanuit gaan dat je collega's fifo vullen vind ik wel dapper. Een vuller zal een keer een shit dag hebben, niks fifo vullen en jij zet alles wat diegene heeft gevuld verkeerd in codeboek...quote:Op donderdag 7 november 2013 18:17 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel vertrouwen jij in je collega's hebt, maar wij hebben vertrouwen in onze collega's. Ik ga dus niet een heel vak leegtrekken. Tevens valt er bij de pakken yoghurt/melk idioot veel tijd in te halen door middel van goed te kijken. Daar hoef je echt niet een heel vak leeg te trekken. Overigens doe ik, en andere collega's, slim codeboek.
Dus niet alles afprijzen wat er in de terminal staat. Als er (bijvoorbeeld) 4 artikelen in het vak staan, waarvan alles afgeprijsd moet worden: ga ik niet doen. Voor het aflevermoment verkoop je die wel. Datzelfde gebeurd voor sommige artikelen waar het vak zelfs nog van vol staat.
En de laatste 2/3 pagina's zijn vaak 99/999 artikelen waar we geen voorraad meer van hebben.
Hangt af van de einddatum in het systeem. Een t-correctie verdwijnt pas wanneer de einddatum gepasseerd is.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:21 schreef Fivel het volgende:
[..]
Er vanuit gaan dat je collega's fifo vullen vind ik wel dapper. Een vuller zal een keer een shit dag hebben, niks fifo vullen en jij zet alles wat diegene heeft gevuld verkeerd in codeboek...
Hoe komt het dat die 99 niet uit codeboek gaat? Als er geen voorraad in staat, zou het uit codeboek moeten gaan.
Precies, ik vertrouw niemand wat dat betreft.. Eieren is bij ons ook altijd lastig en kost gewoon veel tijd om alles goed te controleren.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:21 schreef Fivel het volgende:
Er vanuit gaan dat je collega's fifo vullen vind ik wel dapper. Een vuller zal een keer een shit dag hebben, niks fifo vullen en jij zet alles wat diegene heeft gevuld verkeerd in codeboek...
Yoghurt pakken en melk zijn inderdaad makkelijk te controleren, boter echter is lastig en zou ik wel hele vak controleren.
Ligt er ook aan met welke producten overigens. Niet met alles vertrouw ik ze, zoals mozarella. Die check ik altijd in het geheel, samen met de meeste 'speciale' kazen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:21 schreef Fivel het volgende:
[..]
Yoghurt pakken en melk zijn inderdaad makkelijk te controleren, boter echter is lastig en zou ik wel hele vak controleren.
Hoe komt het dat die 99 niet uit codeboek gaat? Als er geen voorraad in staat, zou het uit codeboek moeten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |