Waarom niet? Het kan best tof zijn hoor. Zie hier bijv. een gemodde DS4 controller: http://imgur.com/a/B1v5gquote:
Ervaringsdeskundige? Je hebt hem al meerdere maanden in gebruik?quote:Op zondag 10 november 2013 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
onzin. Die controller is meer dan prima.
Ja. Nee maar ga er maar vanuit dat er niks mis is met de controller, er ging een pic rond over beschadigingen aan die sticks maar later bleek dat die gebruiker met zijn nagels eraan zat te pulkenquote:Op zondag 10 november 2013 19:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ervaringsdeskundige? Je hebt hem al meerdere maanden in gebruik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry als je op een telefoon zit...
[ Bericht 2% gewijzigd door Pheno op 10-11-2013 23:25:26 ]
bron? Er zijn overigens meer mensen die het melden dat het wel zo isquote:Op zondag 10 november 2013 19:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja. Nee maar ga er maar vanuit dat er niks mis is met de controller, er ging een pic rond over beschadigingen aan die sticks maar later bleek dat die gebruiker met zijn nagels eraan zat te pulken
done.quote:Op zondag 10 november 2013 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ja opbokken met die gifjes of idd spoilertags
Dit is fucking bagger.
Wat ik tot nu toe gezien heb is schade door nagels en dergelijke dus in die zin laat ik het nog langs me heengaan. Uiteraard gaan die dingen slijten en ik vraag me af of het design van die sticks niet iets anders kon dan dit maar ik denk dat het bij normaal gebruik wel meevalt allemaal.quote:Op zondag 10 november 2013 23:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
bron? Er zijn overigens meer mensen die het melden dat het wel zo is![]()
We zullen het zelf binnenkort wel of niet meemaken, zo simpel is het
Ivm medebewoners?quote:Op zondag 10 november 2013 23:50 schreef emokid het volgende:
Nog meer mensen die twijfelen met aankoop omdat ze in een studentenhuis wonen in een grote stad (Amsterdam)? Lijkt mij niet echt een ideale combi ivm veiligheid en inbraak.. maar ik wil hem wel heel graag hebben.
Nee, ik woon zelfstandig. Maar met het stug groeiende aantal inbraken in de grote steden ben ik er zeker niet gerust op. Studentenwoningen zijn daarnaast doelwit van een stug groeiend aantal Roemeens en Bulgaarse beroepsinbrekers.quote:Op zondag 10 november 2013 23:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ivm medebewoners?Dan zou ik toch een ander huis gaan zoeken.
idd. heb nu opera moeten installeren deze kan er wel mee omgaanquote:Op zondag 10 november 2013 23:05 schreef emokid het volgende:
Anders doen jullie even normaal met die gifjes.. doe ze even in een spoiler of zo. Kan totaal niet meer op mijn mobiel in het topic.
17 dagen en 14 uurquote:Op maandag 11 november 2013 08:52 schreef Bolters het volgende:
Over 3 werkweken kunnen we er eindelijk mee aan de slag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |