abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133033706
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:25 schreef Musil het volgende:
TS, ik kan me wel iets voorstellen bij wat je zegt. Zo'n seksdate is voor de lol, maar als het mailen voor jou ook lol is, ja dan vind je het jammer als dat minder wordt. Daarnaast ben ik bijvoorbeeld zelf ook een type van gewenning: als het er nooit is geweest dan mis ik het niet, maar als het er eerst was maar minder wordt dan baal ik. Ook als ik niks meer van die persoon wil dan just fun. Tevens ben ik snel bang dat de ander denkt dat ik meer wil, omdat dat toch een beetje het cliché is: de vrouw zal wel weer gevoelens krijgen.

Misschien kun je het mailen nu even op een laag pitje houden, aangezien hij ook duidelijk heeft aangegeven dat hij dat prettiger vindt, een nieuwe seksdate afspreken en tijdens die date (face to face is namelijk makkelijker sturen, je kunt reacties peilen en bijsturen) eens nonchalant zeggen: hey, vind het stiekem wel jammer dat we minder mailen. Moge duidelijk zijn dat we beiden niks meer willen dan wat lol, maar vond het mailen ook wel tof. Of zoiets. Hoe je het ook formuleert. Voorzichtig balletje opgooien dus.

En daarna nog een potje lekkere seks.
Kijk, aan dit soort reacties heb ik tenminste iets. Thanks ^O^
pi_133033887
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

oh maar 1 keer...daar had ik even overheen gelezen.

ja dan boeit het niet. snap dan ook niet waarom TS dit er allemaal bijhaalt, na 1 sexdate met een getrouwde man. doe dan gewoon een andere sexdate, wat maakt dat nou uit.
Typisch om hier zo makkelijk over te denken. Het is moeilijk om iemand te vinden die op dat gebied hetzelfde wil als jij, hoor. En dan moet er ook nog een klik zijn, want ik wil wel een beetje (intellectueel) niveau tussen m'n benen :')
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:11:31 #78
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_133033957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Typisch om hier zo makkelijk over te denken. Het is moeilijk om iemand te vinden die op dat gebied hetzelfde wil als jij, hoor. En dan moet er ook nog een klik zijn, want ik wil wel een beetje (intellectueel) niveau tussen m'n benen :')
Kom maar dan.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
pi_133035137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

misschien verwacht je er te veel van.
die man is getrouwd, he. maak jij je zorgen omdat jullie minder mailen, zijn huwelijk staat op het spel.
pi_133045785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

misschien verwacht je er te veel van.
die man is getrouwd, he. maak jij je zorgen omdat jullie minder mailen, zijn huwelijk staat op het spel.
Ik verwacht er juist niet veel van. Vind het alleen jammer dat het mailcontact minder is. Precies wat ik zeg in m'n OP, maar goed.. En hij is niet achterlijk, er staat niets op het spel.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:31:10 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133045906
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef itsmebitch het volgende:

En hij is niet achterlijk, er staat niets op het spel.
Buiten zijn huwelijk ... Dus wellicht dat hij daarom wat minder frequent wil mailen. Is toch traceerbaar.
Maar kaart het aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133046983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:54 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Daar gaat het topic niet over. Maar ik respecteer ook jouw mening.
Dat weet ik. En ik heb je ook on topic advies gegeven.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_133050048
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Ik verwacht er juist niet veel van. Vind het alleen jammer dat het mailcontact minder is. Precies wat ik zeg in m'n OP, maar goed.. En hij is niet achterlijk, er staat niets op het spel.
niet voor jou, maar weet jij veel wat er aan zijn kant gebeurt. emailtjes kunnen ook door zn vrouw worden gelezen.
ik snap verder wel dat jij het leuk vond hoor, dat emailen.
pi_133052431
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

niet voor jou, maar weet jij veel wat er aan zijn kant gebeurt. emailtjes kunnen ook door zn vrouw worden gelezen.
ik snap verder wel dat jij het leuk vond hoor, dat emailen.
Is natuurlijk waar. Al heeft ie als ie een beetje hersenen heeft een ander, zijn vrouw onbekend mailadres voor dit soort zaken natuurlijk ;)
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:16:29 #85
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133066133
't blijft een risico, mailen. Je vrouw woont bij je in huis, ze kan zomaar de kamer in lopen terwijl jouw mail open staat en even snel je computer willen gebruiken. Als jij dan vanalles weg moet klikken valt dat best wel op, zou mij zelf er niet fijn bij voelen iig.
Bay of Plenty
pi_133067794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:33 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Je vriend weet er niet van af dus je gaat vreemd. Beetje oneerlijk, vindt je niet.
Of hij weet het stiekem al...

En anders komt het vroeg of laat wel uit, wie weet op de radio :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133095650
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of hij weet het stiekem al...

En anders komt het vroeg of laat wel uit, wie weet op de radio :D
het is gewoon spannend voor een getrouwde man
pi_133248056
Als ik je vriend was geweest en ik was er achter gekomen, had ik jullie beiden van het leven beroofd. Niet omdat ik een psycho ben, maar omdat ik me op dat moment geen andere raad zou weten. Kuthoer
pi_133248539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
Als ik je vriend was geweest en ik was er achter gekomen, had ik jullie beiden van het leven beroofd. Niet omdat ik een psycho ben, maar omdat ik me op dat moment geen andere raad zou weten. Kuthoer
Wat een agressie, zeg.
Professioneel gifmenger.
  donderdag 14 november 2013 @ 12:58:12 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133248980
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
Zoek hulp.
pi_133249154
quote:
5s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef itsmebitch het volgende:
Hoe ga ik dit aanpakken?
niet?

juist alle behoefte om hem 'aan je te binden' is gewoon exact dat wat je zo hardnekkig poogt te ontkennen, het is de behoefte een 'relatie' te beginnen met hem, immers wil je bepaalde 'garanties' van hem hebben en hem aan je binden

overigens, dit topic lijkt wat mij betreft enorm op dit andere topic ui R&P van een wekje terug:
R&P / Moet ik hem geloven?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_133249160
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:44 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Wat een agressie, zeg.
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zoek hulp.
Niet te geloven dat er dus mensen zijn die dit maar normaal vinden.. Dat is dus de maatschappij waarin we leven. Alles wat er mis is in deze wereld etc etc etc bla bla
pi_133249199
verkeerde gequote.. sorry.
Professioneel gifmenger.
pi_133249200
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

[..]

Niet te geloven dat er dus mensen zijn die dit maar normaal vinden.. Dat is dus de maatschappij waarin we leven. Alles wat er mis is in deze wereld etc etc etc bla bla
Ik voel je broeder, ook zonder het verhaal had ik ze afgemaakt. :)
pi_133249234
quote:

[..]

[..]

Jij begint over vermoorden.. dat vind ik behoorlijk bizar.
Professioneel gifmenger.
  donderdag 14 november 2013 @ 13:07:23 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133249299
quote:

Tussen iets normaal vinden en een dubbele moord willen plegen zit imo nogal een enorm groot gebied.
pi_133249302
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Jij begint over vermoorden.. dat vind ik behoorlijk bizar.
TS is is een verspilling van zuurstof op deze aarde
pi_133249324
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

TS is is een verspilling van zuurstof op deze aarde
En het is aan jou om dan even de verspilling stop te zetten? Ziek...
Professioneel gifmenger.
pi_133249958
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:08 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

En het is aan jou om dan even de verspilling stop te zetten? Ziek...
Nee misschien niet, maar ik hoor wel bij de bevolkingsgroep die zou zeggen "ja, hun eigen schuld" in plaats van weer eens medelijden te hebben met die zielige schuinsmarcheerders
pi_133250053
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tussen iets normaal vinden en een dubbele moord willen plegen zit imo nogal een enorm groot gebied.
Mwah, thin line imo
  donderdag 14 november 2013 @ 13:42:35 #101
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_133250530
TS heeft zelf een vriend/of iig een relatie en batsts met een man die al getrouwd is.

Waarom zijn mensen niet gewoon eerlijk, als je zo tekort komt in je relatie kan je daar toch aan werken en als dat niet lukt en sex is een prioriteit voor jouw (wat ik me goed kan voorstellen) kan je beter een eind maken aan je relatie.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_133250668
Slet, hoer, etc. Hebben we dat ook gehad, enfin

Wie weet wilde hij maar 1x snoepen of heeft hij achteraf spijt? Dan zou ik ook steeds minder gaan mailen.
pi_133334771
Geld voor gaan vragen, wilt hij je gelijk niet meer.
denk je alles gezien te hebben, zie je mij?????
pi_133341803
Gentle.
pi_133341853
quote:
5s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef itsmebitch het volgende:
Hoi,

Even wat achtergrondinformatie: Ik ben een meid van achterin de 20, heb laatst een keer een seksdate gehad met een (getrouwde) man en ik heb zelf ook een relatie.
Fuck jullie beide. :r !
Leuk voor jullie partners, echt klasse, dit!
pi_133361678
Zullen we relatieadviezen voor ons houden of open een topic in R&P :)
Hier zitten we in SEX
  zondag 17 november 2013 @ 23:05:58 #107
277627 Seven.
We are Borg.
pi_133362103
Ik denk dat hij de seks en TS niet dusdanig mindblowing vond dat hij er zijn huwelijk voor op het spel wil zetten. Oftewel, het contact wordt drastisch verminderd maar wel op dusdanige wijze dat hij over een maand of wat nog eens mag.
Resistance is futile.
  maandag 18 november 2013 @ 00:08:12 #108
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133364602
Ik zou gewoon eens starten met eerlijk zijn tegen de mensen met wie je in het bed duikt, dus tegen vriendlief zeggen dat je een ander aan het neuken bent omdat je bij hem tekort komt en tegen je neukmaatje zeggen dat het ook niet meer gaat worden dan dat maar dat je hem wel wil blijven neuken en het mailen wel grappig vind tussendoor.
Je maakt het nu moeilijker voor je eigen dan nodig is, als je eerlijk bent is het leven echt een stuk makkelijker voor jezelf en anderen.

[ Bericht 8% gewijzigd door snakelady op 18-11-2013 00:21:11 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133375964
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:03 schreef RM-rf het volgende:

[..]

niet?

juist alle behoefte om hem 'aan je te binden' is gewoon exact dat wat je zo hardnekkig poogt te ontkennen, het is de behoefte een 'relatie' te beginnen met hem, immers wil je bepaalde 'garanties' van hem hebben en hem aan je binden

overigens, dit topic lijkt wat mij betreft enorm op dit andere topic ui R&P van een wekje terug:
R&P / Moet ik hem geloven?
Waar haal je vandaan dat ik me aan hem wil binden? Ik zeg juist dat ik dat niet wil. Ik ontken het niet, want het is niet aanwezig. Ik wil geen relatie met deze man, en ook niet bepaalde garanties. Het is gewoon een friends with benefits verhaal. Lijkt niet op dat topic, ik wil niet méér van hem en hij niet van mij.
pi_133376032
quote:
7s.gif Op zondag 17 november 2013 23:05 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat hij de seks en TS niet dusdanig mindblowing vond dat hij er zijn huwelijk voor op het spel wil zetten. Oftewel, het contact wordt drastisch verminderd maar wel op dusdanige wijze dat hij over een maand of wat nog eens mag.
Als dat zo is, dan moet hij dat maar aangeven. Is alleen niet gebeurd, dus lijkt me dat het goed zit :)
We mailen inmiddels ook weer gewoon, alleen wat minder. Weet echter niet of ik nog een keer met 'm wil afspreken..
pi_133376085
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 00:08 schreef snakelady het volgende:
Ik zou gewoon eens starten met eerlijk zijn tegen de mensen met wie je in het bed duikt, dus tegen vriendlief zeggen dat je een ander aan het neuken bent omdat je bij hem tekort komt en tegen je neukmaatje zeggen dat het ook niet meer gaat worden dan dat maar dat je hem wel wil blijven neuken en het mailen wel grappig vind tussendoor.
Je maakt het nu moeilijker voor je eigen dan nodig is, als je eerlijk bent is het leven echt een stuk makkelijker voor jezelf en anderen.
Het is helemaal niet moeilijk :') Waarom maakt iedereen er zo'n probleem van.. Ik vraag niet om relatieadvies of om hoe ik dit in mijn leven kan laten passen? Serieus, lees de OP of doe niet mee. :{w
pi_133376123
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:44 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Het is helemaal niet moeilijk :') Waarom maakt iedereen er zo'n probleem van.. Ik vraag niet om relatieadvies of om hoe ik dit in mijn leven kan laten passen? Serieus, lees de OP of doe niet mee. :{w
We wachten af op het moment dat je een huiltopic maakt, dat je vriend het uitmaakt omdat hij achter je gescharrel is achter gekomen...
pi_133376163
quote:
10s.gif Op maandag 18 november 2013 14:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

We wachten af op het moment dat je een huiltopic maakt, dat je vriend het uitmaakt omdat hij achter je gescharrel is achter gekomen...
Dat zal allebei niet gebeuren ;)
  maandag 18 november 2013 @ 14:50:46 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133376274
Waarom twijfel je nu of je nog eens met hem wilt afspreken?
pi_133376437
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:47 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Dat zal allebei niet gebeuren ;)
Daar zou ik niet zo zeker van zijn...

Zowel bij grote zaken (NSA) als kleine zaken (bij andere user die soortgelijke situatie als jij had is het ook uitgegaan) komen geheimen vaak uit...
pi_133376484
quote:
5s.gif Op maandag 18 november 2013 14:50 schreef Copycat het volgende:
Waarom twijfel je nu of je nog eens met hem wilt afspreken?
Tja, ik ben ook niet helemaal harteloos ;). Maar hij woont best ver weg, dus afspreken is dan heel lastig.
pi_133376552
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Daar zou ik niet zo zeker van zijn...

Zowel bij grote zaken (NSA) als kleine zaken (bij andere user die soortgelijke situatie als jij had is het ook uitgegaan) komen geheimen vaak uit...
Dat zien we dan wel weer ^O^ . Maar ik denk echt niet dat uit uit komt ;) .
  maandag 18 november 2013 @ 15:18:18 #118
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133377042
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:44 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Je zou je inderdaad eens moeten afvragen waarom iedereen er een probleem van maakt behalve jij, lijkt me een hele goede start.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_133377287
Ik ga nu af op je verhaal: hij heeft je geneukt en vond je niet bijzonder, maar houdt je toch aan het lijntje voor als hij weer eens zin krijgt in een makkelijke vrouw.
pi_133380741
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:41 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat ik me aan hem wil binden? Ik zeg juist dat ik dat niet wil.
je zegt echter twee dingen... enerzijds de voor jou praktische bewering 'dat je niks verder van hem wilt'... waar je je Openingspost mee begint, maar daarna komt een heel verhaal over dat je naast enkel die sex ook leuk met hem kan praten en je hem vooral niet kwijtwilt, en je je zorgen maakt 'over hoe vaak hij je mailed'...

tja, kun je natuurlijk hoog en laag springen, maar zulke dingen staan los van de pure sex en als je daaraan enorm gaat hechten en ook je handelen tegenover hem laat afhangen van jouw gedachtes 'wat hij wel niet van je denkt' ben je gewoon wél bezig met het pogen te vormen van je 'relatie' met hem (waarbij je een 'relatie' natuurlijk moet zien als een 'verstandhouden tot een andere persoon, die kennelijk voor jou verder gaat dan enkel het hebben van sex')...

Als het je werkelijk hooguiit om de sex te doen is, was er eerder weinig grond dit topic te starten omdat er dan ook geen grond zou zijn onzeker te zijn over zijn gevoelens en hoe hij mogelijk over jou zou denken...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 18 november 2013 @ 22:21:54 #121
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_133395026
Al die moraalridders in dit topic :') O+
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_133418384
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 22:21 schreef fathank het volgende:
Al die moraalridders in dit topic :') O+
... en +400.000 leden bij second love dating? volgens hun eigen site..
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:22:34 #123
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_133429479
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:26 schreef Mjp88 het volgende:
Ik ga nu af op je verhaal: hij heeft je geneukt en vond je niet bijzonder, maar houdt je toch aan het lijntje voor als hij weer eens zin krijgt in een makkelijke vrouw.
Herkenbaar? :P
All she wants and needs is just a little taste..
pi_133430974
Topic niet gelezen..... maar wtf

Waarom zou je je laten neuken door een getrouwde man terwijl je een vriend hebt... :`)

Sws vreemdgaan....voor menen met een kut relatie die ze beter gelijk uit kunnen maken
pi_133438654
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 14:41 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat ik me aan hem wil binden? Ik zeg juist dat ik dat niet wil. Ik ontken het niet, want het is niet aanwezig. Ik wil geen relatie met deze man, en ook niet bepaalde garanties. Het is gewoon een friends with benefits verhaal. Lijkt niet op dat topic, ik wil niet méér van hem en hij niet van mij.
Je wilt alleen seks... en over allerlei dingen praten, en je mist z`n mailtjes, en je denkt vaak aan hem anders had je geen topic gemaakt. En hij is intellectueel, en oh god wat lekker.. etc etc etc en je maakt je zorgen dat hij meer afstand neemt, wat zou hij wel niet van je denken

Nee, klinkt allemaal puur platonisch ^O^

Daarnaast ben je een slet en verdien je een SOA

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:02 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Haha. Ik ben geen slecht persoon, maar ik snap wel dat je dat denkt. Maar dat boeit me dan weer niet ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:00 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Je houdt jezelf lekker voor de gek.
pi_133512597
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 15:00 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

update ?

nog iets gebeurd of is je vriend erachter gekomen en heeft je buiten gezet ? :D
  vrijdag 22 november 2013 @ 20:05:23 #127
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_133525181
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:09 schreef erikkll het volgende:
Gewoon zeggen "Zeg, wanneer gaan we weer neuken?"
pi_133525276
Leuk voor zijn vrouw en jouw vriend. Toppie. :Y
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_133604248
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:51 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Topic niet gelezen..... maar wtf

Waarom zou je je laten neuken door een getrouwde man terwijl je een vriend hebt... :`)

Sws vreemdgaan....voor menen met een kut relatie die ze beter gelijk uit kunnen maken
Omdat dat GEIL is, natuurlijk. :')
pi_133604254
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 20:07 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Leuk voor zijn vrouw en jouw vriend. Toppie. :Y
Zucht. Ze weten het toch niet. Wat hebben zij er nu voor last van..
pi_133604288
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Wauw. _O-
  maandag 25 november 2013 @ 11:54:26 #132
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133604325
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:52 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Zou jij het prima vinden als je vriend een ander zou neuken?
pi_133604341
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 17:20 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je zegt echter twee dingen... enerzijds de voor jou praktische bewering 'dat je niks verder van hem wilt'... waar je je Openingspost mee begint, maar daarna komt een heel verhaal over dat je naast enkel die sex ook leuk met hem kan praten en je hem vooral niet kwijtwilt, en je je zorgen maakt 'over hoe vaak hij je mailed'...

tja, kun je natuurlijk hoog en laag springen, maar zulke dingen staan los van de pure sex en als je daaraan enorm gaat hechten en ook je handelen tegenover hem laat afhangen van jouw gedachtes 'wat hij wel niet van je denkt' ben je gewoon wél bezig met het pogen te vormen van je 'relatie' met hem (waarbij je een 'relatie' natuurlijk moet zien als een 'verstandhouden tot een andere persoon, die kennelijk voor jou verder gaat dan enkel het hebben van sex')...

Als het je werkelijk hooguiit om de sex te doen is, was er eerder weinig grond dit topic te starten omdat er dan ook geen grond zou zijn onzeker te zijn over zijn gevoelens en hoe hij mogelijk over jou zou denken...
Er is een verschil tussen iemand graag voor de seks willen houden en iemand absoluut niet kwijt willen... Ik zeg nergens dat ik hem niet kwijt wil.. Ik wil hem houden om mee te neuken en leuk mee te kletsen. Ik snap niet waarom dat niet duidelijk is? Dat er mensen zijn die dat niet kunnen combineren zonder er een romantisch gevoel bij te hebben, dat is prima, maar dat is voor iedereen persoonlijk.
pi_133604361
Als het alleen om de seks gaat zijn er genoeg anderen
pi_133604375
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:54 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zou jij het prima vinden als je vriend een ander zou neuken?
Zolang ik er maar geen soa's van krijg :') of verhalen hoor over hoe lekker het wel niet was of w/e.
In principe wel dus.
  maandag 25 november 2013 @ 11:57:46 #136
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133604427
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:55 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Zolang ik er maar geen soa's van krijg :') of verhalen hoor over hoe lekker het wel niet was of w/e.
In principe wel dus.
Waarom overleg je dan niet met je vriend over een open relatie?
pi_133604433
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:55 schreef Suteibum het volgende:
Als het alleen om de seks gaat zijn er genoeg anderen
Wat ik al eerder ook zei: het is lastig om iemand te vinden die er hetzelfde over denkt als ik.
En waar je ook nog eens een goeie klik mee hebt; zowel voor de seks als voor het kletsen tussendoor.
pi_133604443
Zoek dan een vriend die er ook zo over denkt, ik heb al medelijden met de arme sufferd die straks de rest van zn leven kan betalen voor een buitenechtelijk kind
pi_133604448
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:57 schreef snakelady het volgende:

[..]

Waarom overleg je dan niet met je vriend over een open relatie?
Vind ik niet nodig. En is niet spannend.
pi_133604457
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef Suteibum het volgende:
Zoek dan een vriend die er ook zo over denkt, ik heb al medelijden met de arme sufferd die straks de rest van zn leven kan betalen voor een buitenechtelijk kind
Alsof ik dat zou laten gebeuren..
pi_133604481
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:57 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Wat ik al eerder ook zei: het is lastig om iemand te vinden die er hetzelfde over denkt als ik.
Dat zou je als een hint kunnen opvatten :')
pi_133604505
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Alsof ik dat zou laten gebeuren..
Hoezo, zolang hij t niet weet, niets mis mee toch ^O^
pi_133604562
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:59 schreef Suteibum het volgende:

[..]

Dat zou je als een hint kunnen opvatten :')
Of als een teken dat ik niet zomaar een of andere hoer ben. :D Ik wil het gewoon fijn hebben, maar niet met een of andere ranzige kneus. Niks mis met een beetje kieskeurigheid in dit geval.
  maandag 25 november 2013 @ 12:01:47 #144
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133604565
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 11:58 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Vind ik niet nodig. En is niet spannend.
je vriend vind het waarschijnlijk wel nodig, eerlijkheid in jullie relatie.
En dat is het hem nu juist, je toont totaal geen respect voor je vriend.
Als je spanning mist in je huidige relatie maak het dan uit en laat hem bij iemand zijn die hem wel respecteerd.
  maandag 25 november 2013 @ 12:02:21 #145
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_133604586
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Of als een teken dat ik niet zomaar een of andere hoer ben. :D Ik wil het gewoon fijn hebben, maar niet met een of andere ranzige kneus. Niks mis met een beetje kieskeurigheid in dit geval.
Dat maakt je gewoon een high class hoer, geen idee of dat zoveel beter is.
pi_133604597
Je zoekt, in het kort, een vreemdganger met klasse... Ik snap dat die moeilijk te vinden zijn :')
  maandag 25 november 2013 @ 12:03:13 #147
391252 _NZT_
Blue Mountain State
pi_133604617
quote:
14s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef Angel-Joy het volgende:
Slet.
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
pi_133604635
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:02 schreef Suteibum het volgende:
Je zoekt, in het kort, een vreemdganger met klasse... Ik snap dat die moeilijk te vinden zijn :')
_O- _O_
pi_133604656
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

je vriend vind het waarschijnlijk wel nodig, eerlijkheid in jullie relatie.
En dat is het hem nu juist, je toont totaal geen respect voor je vriend.
Als je spanning mist in je huidige relatie maak het dan uit en laat hem bij iemand zijn die hem wel respecteerd.
Bedankt voor je advies, maar ik sla 'm even in de wind.

Ik begrijp jullie reacties wel hoor, maar ik kan me op mijn beurt dan weer slecht voorstellen dat je je voor de rest van je leven aan één iemand kunt binden en nooit meer iets spannends kunt beleven op dat gebied. Dat vind ik gewoon een triest vooruitzicht..

Zo zijn we ook gewoon niet gebouwd, als mens. (Niet dat dat mijn excuus is.)
pi_133604676
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 12:02 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat maakt je gewoon een high class hoer, geen idee of dat zoveel beter is.
Hmm, als jij dat vindt ;). Moet je zelf weten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')