Als het topic daar niet over gaat moet TS niet plaatsen dat ze al een vriend heeft.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:06 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Daar gaat het topic ook totaal niet over. In plaats van een antwoord te geven zijn mensen gelijk aan het oordelen.
quote:Op donderdag 7 november 2013 09:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op het eerste gedeelte, maar dat had ik al verwacht.
En praat met hem dan.. Ik snap het probleem niet. Maak je grenzen duidelijk en geef aan wat jij wel en niet wil.
watsmetjou
Wil ik best op reageren hoor:quote:Waarom blijf je vreemdgaan en blijf je je vriend besodemieteren in plaats van een einde maken aan de relatie?
Dat kan inderdaad. Had een mail trouwens, dat hij het 'gezonder' vond om even de frequentie omlaag te schroeven. Eigenlijk heel duidelijk. Maar ik mis het mailen gewoon, en ik weet dat dat raar klinkt als ik zeg dat ik niet méér van hem wil. Maar we hebben het ook niet bepaald over huis-tuin-en-keukendingen ofzoquote:Op woensdag 6 november 2013 20:25 schreef totalvamp het volgende:
Al die moraalridders hier
Misschien kan hij wel niet meer tijd aan je besteden, omdat het anders opvalt. Er zijn zoveel factoren die ermee te maken kunnen hebben.
wil je een tip?
VRAAG HET GEWOON!
Dan is de situatie toch niet duidelijk. Ik begrijp dat er mensen tegen zijn, maar reageer dan gewoon niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als het topic daar niet over gaat moet TS niet plaatsen dat ze al een vriend heeft.
Waarom zou de situatie anders zijn als je geen vriend zou hebben? Zou je dan ineens wel iets met die man willen?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:14 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Dan is de situatie toch niet duidelijk. Ik begrijp dat er mensen tegen zijn, maar reageer dan gewoon niet.
Ik gebruik hem toch ookquote:Op woensdag 6 november 2013 11:50 schreef Miss.X het volgende:
Hoe je dit gaat aanpakken? je moet hem met rust laten, hij is getrouwd.. dombo. Plus hij gebruikt je gewoon (goh wat aantrekkelijk
)
Als het puur om de seks gaat, kan je toch net zo goed een single man uitkiezen of gewoon je eigen vriend doen
Nee ook niet. Maar dan ben ik in ieder geval niet een wanhopig kind dat denkt dat hij gaat scheiden voor mijquote:Op donderdag 7 november 2013 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou de situatie anders zijn als je geen vriend zou hebben? Zou je dan ineens wel iets met die man willen?
Ik snap je punt, maar als je niets met hem wil wil je niets met hem, buiten de seks. Dan maakt het niet uit of je vreemdgaat of niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:19 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Nee ook niet. Maar dan ben ik in ieder geval niet een wanhopig kind dat denkt dat hij gaat scheiden voor mijSnap je
Waarom heb je nog een relatie met hem als je alleen maar aan jezelf denkt?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:08 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
[..]
Wil ik best op reageren hoor:
Om dezelfde reden als iedereen het doet, de spanning. En vriend wil sommige dingen gewoon niet doen..
Ik snap het wel hoor, als je het niet met me eens bent. Ik vind het lastig om hier met hem over te praten zonder dat het een heel beladen gesprek wordt, vandaar dat ik even de fokkers om hulp vraag.
Nou, dan zeg je dat toch tegen hem?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:13 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Had een mail trouwens, dat hij het 'gezonder' vond om even de frequentie omlaag te schroeven. Eigenlijk heel duidelijk. Maar ik mis het mailen gewoon, en ik weet dat dat raar klinkt als ik zeg dat ik niet méér van hem wil. Maar we hebben het ook niet bepaald over huis-tuin-en-keukendingen ofzo. We hebben het over onderwerpen waar ik het niet met veel mensen over kan hebben, op die manier.
Ik snap je punt niet helemaalquote:Op donderdag 7 november 2013 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar als je niets met hem wil wil je niets met hem, buiten de seks. Dan maakt het niet uit of je vreemdgaat of niet.
Ik heb geen zin om mezelf te verdedigen. Het is zoals het is. En jij bent het er duidelijk niet mee eens. Dat respecteer ik.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je nog een relatie met hem als je alleen maar aan jezelf denkt?
Een relatie legt vanzelfsprekend beperkingen op. Als je dat niet wil moet je niet in een relatie stappen of op juiste moment eruit stappen.
Ik snap niet hoe je de persoon waar je ooit enorm veel van hield op deze manier behandelt. Het is een gewoonte geworden om vreemd te gaan en om hem zo te behandelen, aangezien het je totaaaaal niets doet.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:25 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mezelf te verdedigen. Het is zoals het is. En jij bent het er duidelijk niet mee eens. Dat respecteer ik.
Dit dus. Kijk als je samen afspraken maakt dat je een "open" relatie hebt en ook buiten de deur snoept, tsja dan is alles open. Maar sneaky achter de rug om, maak het dan uit als hij je niet sexueel kan bevredigen (en je dat wel wil op de manier die hij je niet kan geven).quote:Op donderdag 7 november 2013 09:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je de persoon waar je ooit enorm veel van hield op deze manier behandelt. Het is een gewoonte geworden om vreemd te gaan en om hem zo te behandelen, aangezien het je totaaaaal niets doet.
Het is geen kind uit Afrika of de buurman die je af en toe ziet, het is je vriend. Ik snap niet het zo vanzelfsprekend kan zijn om iemand op deze manier te besodemieteren. Als je niet gelukkig bent, brei er dan een eind aan; veel beter dan op deze laffe manier met de situatie omgaan. Of telt het niet zolang hij er niet achter is, waardoor je hem nu geen pijn doet? Of zo?
Naast het feit dat je je meer zorgen lijkt te maken om je relatie met je lover dan met je vriend, maar dat terzijde.
Mooi dat je mij en mijn mening respecteert, maar respecteer je vriend (een beetje), wil je.
FOK! zit vol met moraalriddersquote:Op donderdag 7 november 2013 09:25 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om mezelf te verdedigen. Het is zoals het is. En jij bent het er duidelijk niet mee eens. Dat respecteer ik.
Een moraal is per definitie iets wat gedragen wordt door de meerderheid. Daarbij zit je op een openbaar forum. Gek hequote:Op donderdag 7 november 2013 10:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
FOK! zit vol met moraalridders
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Een moraal is per definitie iets wat gedragen wordt door de meerderheid. Daarbij zit je op een openbaar forum. Gek he
Ik bedoelde juist dat ik niet snap dat anderen geil worden van een persoon die duidelijk wilt gebruiken, persoonlijk blijf ik er echt helemaal droog van.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:18 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Ik gebruik hem toch ook
En.. laat maar. Je begrijpt het toch niet. Maar dat neem ik je niet kwalijk.
Je vriend weet er niet van af dus je gaat vreemd. Beetje oneerlijk, vindt je niet.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:02 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Haha. Ik ben geen slecht persoon, maar ik snap wel dat je dat denkt. Maar dat boeit me dan weer niet
Daar gaat het topic niet over. Maar ik respecteer ook jouw mening.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vriend weet er niet van af dus je gaat vreemd. Beetje oneerlijk, vindt je niet.
Kijk, aan dit soort reacties heb ik tenminste iets. Thanksquote:Op donderdag 7 november 2013 17:25 schreef Musil het volgende:
TS, ik kan me wel iets voorstellen bij wat je zegt. Zo'n seksdate is voor de lol, maar als het mailen voor jou ook lol is, ja dan vind je het jammer als dat minder wordt. Daarnaast ben ik bijvoorbeeld zelf ook een type van gewenning: als het er nooit is geweest dan mis ik het niet, maar als het er eerst was maar minder wordt dan baal ik. Ook als ik niks meer van die persoon wil dan just fun. Tevens ben ik snel bang dat de ander denkt dat ik meer wil, omdat dat toch een beetje het cliché is: de vrouw zal wel weer gevoelens krijgen.
Misschien kun je het mailen nu even op een laag pitje houden, aangezien hij ook duidelijk heeft aangegeven dat hij dat prettiger vindt, een nieuwe seksdate afspreken en tijdens die date (face to face is namelijk makkelijker sturen, je kunt reacties peilen en bijsturen) eens nonchalant zeggen: hey, vind het stiekem wel jammer dat we minder mailen. Moge duidelijk zijn dat we beiden niks meer willen dan wat lol, maar vond het mailen ook wel tof. Of zoiets. Hoe je het ook formuleert. Voorzichtig balletje opgooien dus.
En daarna nog een potje lekkere seks.
Typisch om hier zo makkelijk over te denken. Het is moeilijk om iemand te vinden die op dat gebied hetzelfde wil als jij, hoor. En dan moet er ook nog een klik zijn, want ik wil wel een beetje (intellectueel) niveau tussen m'n benenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
oh maar 1 keer...daar had ik even overheen gelezen.
ja dan boeit het niet. snap dan ook niet waarom TS dit er allemaal bijhaalt, na 1 sexdate met een getrouwde man. doe dan gewoon een andere sexdate, wat maakt dat nou uit.
Kom maar dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Typisch om hier zo makkelijk over te denken. Het is moeilijk om iemand te vinden die op dat gebied hetzelfde wil als jij, hoor. En dan moet er ook nog een klik zijn, want ik wil wel een beetje (intellectueel) niveau tussen m'n benen
misschien verwacht je er te veel van.quote:Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Typisch om hier zo makkelijk over te denken. Het is moeilijk om iemand te vinden die op dat gebied hetzelfde wil als jij, hoor. En dan moet er ook nog een klik zijn, want ik wil wel een beetje (intellectueel) niveau tussen m'n benen
Ik verwacht er juist niet veel van. Vind het alleen jammer dat het mailcontact minder is. Precies wat ik zeg in m'n OP, maar goed.. En hij is niet achterlijk, er staat niets op het spel.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:09 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
misschien verwacht je er te veel van.
die man is getrouwd, he. maak jij je zorgen omdat jullie minder mailen, zijn huwelijk staat op het spel.
Buiten zijn huwelijk ... Dus wellicht dat hij daarom wat minder frequent wil mailen. Is toch traceerbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef itsmebitch het volgende:
En hij is niet achterlijk, er staat niets op het spel.
Dat weet ik. En ik heb je ook on topic advies gegeven.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:54 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Daar gaat het topic niet over. Maar ik respecteer ook jouw mening.
niet voor jou, maar weet jij veel wat er aan zijn kant gebeurt. emailtjes kunnen ook door zn vrouw worden gelezen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef itsmebitch het volgende:
[..]
Ik verwacht er juist niet veel van. Vind het alleen jammer dat het mailcontact minder is. Precies wat ik zeg in m'n OP, maar goed.. En hij is niet achterlijk, er staat niets op het spel.
Is natuurlijk waar. Al heeft ie als ie een beetje hersenen heeft een ander, zijn vrouw onbekend mailadres voor dit soort zaken natuurlijkquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
niet voor jou, maar weet jij veel wat er aan zijn kant gebeurt. emailtjes kunnen ook door zn vrouw worden gelezen.
ik snap verder wel dat jij het leuk vond hoor, dat emailen.
Of hij weet het stiekem al...quote:Op donderdag 7 november 2013 18:33 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vriend weet er niet van af dus je gaat vreemd. Beetje oneerlijk, vindt je niet.
het is gewoon spannend voor een getrouwde manquote:Op vrijdag 8 november 2013 23:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of hij weet het stiekem al...
En anders komt het vroeg of laat wel uit, wie weet op de radio
Wat een agressie, zeg.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
Als ik je vriend was geweest en ik was er achter gekomen, had ik jullie beiden van het leven beroofd. Niet omdat ik een psycho ben, maar omdat ik me op dat moment geen andere raad zou weten. Kuthoer
Zoek hulp.quote:Op donderdag 14 november 2013 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
Als ik je vriend was geweest en ik was er achter gekomen, had ik jullie beiden van het leven beroofd. Niet omdat ik een psycho ben, maar omdat ik me op dat moment geen andere raad zou weten. Kuthoer
niet?quote:
quote:
Niet te geloven dat er dus mensen zijn die dit maar normaal vinden.. Dat is dus de maatschappij waarin we leven. Alles wat er mis is in deze wereld etc etc etc bla blaquote:
Ik voel je broeder, ook zonder het verhaal had ik ze afgemaakt.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Niet te geloven dat er dus mensen zijn die dit maar normaal vinden.. Dat is dus de maatschappij waarin we leven. Alles wat er mis is in deze wereld etc etc etc bla bla
Jij begint over vermoorden.. dat vind ik behoorlijk bizar.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Niet te geloven dat er dus mensen zijn die dit maar normaal vinden.. Dat is dus de maatschappij waarin we leven. Alles wat er mis is in deze wereld etc etc etc bla bla
Tussen iets normaal vinden en een dubbele moord willen plegen zit imo nogal een enorm groot gebied.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:03 schreef Gutanoth het volgende:
TS is is een verspilling van zuurstof op deze aardequote:Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij begint over vermoorden.. dat vind ik behoorlijk bizar.
En het is aan jou om dan even de verspilling stop te zetten? Ziek...quote:Op donderdag 14 november 2013 13:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
TS is is een verspilling van zuurstof op deze aarde
Nee misschien niet, maar ik hoor wel bij de bevolkingsgroep die zou zeggen "ja, hun eigen schuld" in plaats van weer eens medelijden te hebben met die zielige schuinsmarcheerdersquote:Op donderdag 14 november 2013 13:08 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En het is aan jou om dan even de verspilling stop te zetten? Ziek...
Mwah, thin line imoquote:Op donderdag 14 november 2013 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tussen iets normaal vinden en een dubbele moord willen plegen zit imo nogal een enorm groot gebied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |