abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132993186
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:06 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Daar gaat het topic ook totaal niet over. In plaats van een antwoord te geven zijn mensen gelijk aan het oordelen.
Als het topic daar niet over gaat moet TS niet plaatsen dat ze al een vriend heeft.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132993196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je geeft geen antwoord op het eerste gedeelte, maar dat had ik al verwacht.

En praat met hem dan. :{. Ik snap het probleem niet. Maak je grenzen duidelijk en geef aan wat jij wel en niet wil.

watsmetjou
quote:
Waarom blijf je vreemdgaan en blijf je je vriend besodemieteren in plaats van een einde maken aan de relatie?
Wil ik best op reageren hoor:

Om dezelfde reden als iedereen het doet, de spanning. En vriend wil sommige dingen gewoon niet doen..

Ik snap het wel hoor, als je het niet met me eens bent. Ik vind het lastig om hier met hem over te praten zonder dat het een heel beladen gesprek wordt, vandaar dat ik even de fokkers om hulp vraag.
  donderdag 7 november 2013 @ 09:08:27 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_132993197
Ook meer afstand nemen en gewoon korte 'wanneer kunnen we weer' mailtjes sturen als het begint te jeuken. Verder wat Adolecens een beetje zegt, in ieder geval inclusief de pijpbeurt, kan nooit kwaad. Behalve dan dat je natuurlijk naar de hel gaat en eeuwig zal branden.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_132993215
Sloerie, uitschot van de maatschappij
pi_132993292
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 20:25 schreef totalvamp het volgende:
Al die moraalridders hier :')

Misschien kan hij wel niet meer tijd aan je besteden, omdat het anders opvalt. Er zijn zoveel factoren die ermee te maken kunnen hebben.

wil je een tip?

VRAAG HET GEWOON!
Dat kan inderdaad. Had een mail trouwens, dat hij het 'gezonder' vond om even de frequentie omlaag te schroeven. Eigenlijk heel duidelijk. Maar ik mis het mailen gewoon, en ik weet dat dat raar klinkt als ik zeg dat ik niet méér van hem wil. Maar we hebben het ook niet bepaald over huis-tuin-en-keukendingen ofzo :') . We hebben het over onderwerpen waar ik het niet met veel mensen over kan hebben, op die manier.
pi_132993307
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Als het topic daar niet over gaat moet TS niet plaatsen dat ze al een vriend heeft.
Dan is de situatie toch niet duidelijk. Ik begrijp dat er mensen tegen zijn, maar reageer dan gewoon niet.
pi_132993324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:14 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Dan is de situatie toch niet duidelijk. Ik begrijp dat er mensen tegen zijn, maar reageer dan gewoon niet.
Waarom zou de situatie anders zijn als je geen vriend zou hebben? Zou je dan ineens wel iets met die man willen?
pi_132993376
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:50 schreef Miss.X het volgende:
Hoe je dit gaat aanpakken? je moet hem met rust laten, hij is getrouwd.. dombo :'). Plus hij gebruikt je gewoon (goh wat aantrekkelijk :') )
Als het puur om de seks gaat, kan je toch net zo goed een single man uitkiezen of gewoon je eigen vriend doen
Ik gebruik hem toch ook :')

En.. laat maar. Je begrijpt het toch niet. Maar dat neem ik je niet kwalijk.
pi_132993391
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Waarom zou de situatie anders zijn als je geen vriend zou hebben? Zou je dan ineens wel iets met die man willen?
Nee ook niet. Maar dan ben ik in ieder geval niet een wanhopig kind dat denkt dat hij gaat scheiden voor mij :') Snap je
pi_132993413
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:19 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Nee ook niet. Maar dan ben ik in ieder geval niet een wanhopig kind dat denkt dat hij gaat scheiden voor mij :') Snap je
Ik snap je punt, maar als je niets met hem wil wil je niets met hem, buiten de seks. Dan maakt het niet uit of je vreemdgaat of niet.
pi_132993428
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:08 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

[..]

Wil ik best op reageren hoor:

Om dezelfde reden als iedereen het doet, de spanning. En vriend wil sommige dingen gewoon niet doen..

Ik snap het wel hoor, als je het niet met me eens bent. Ik vind het lastig om hier met hem over te praten zonder dat het een heel beladen gesprek wordt, vandaar dat ik even de fokkers om hulp vraag.
Waarom heb je nog een relatie met hem als je alleen maar aan jezelf denkt?

Een relatie legt vanzelfsprekend beperkingen op. Als je dat niet wil moet je niet in een relatie stappen of op juiste moment eruit stappen.
pi_132993448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:13 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Dat kan inderdaad. Had een mail trouwens, dat hij het 'gezonder' vond om even de frequentie omlaag te schroeven. Eigenlijk heel duidelijk. Maar ik mis het mailen gewoon, en ik weet dat dat raar klinkt als ik zeg dat ik niet méér van hem wil. Maar we hebben het ook niet bepaald over huis-tuin-en-keukendingen ofzo :') . We hebben het over onderwerpen waar ik het niet met veel mensen over kan hebben, op die manier.
Nou, dan zeg je dat toch tegen hem?

"Ik mis het mailen gewoon. Ik weet dat het raar klinkt als ik zeg dat ik niet méér van je wil. Maar we hebben het ook niet bepaald over huis-tuin-en-keukendingen ofzo :') . We hebben het over onderwerpen waar ik het niet met veel mensen over kan hebben, op die manier."
pi_132993453
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:20 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik snap je punt, maar als je niets met hem wil wil je niets met hem, buiten de seks. Dan maakt het niet uit of je vreemdgaat of niet.
Ik snap je punt niet helemaal
pi_132993503
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom heb je nog een relatie met hem als je alleen maar aan jezelf denkt?

Een relatie legt vanzelfsprekend beperkingen op. Als je dat niet wil moet je niet in een relatie stappen of op juiste moment eruit stappen.
Ik heb geen zin om mezelf te verdedigen. Het is zoals het is. En jij bent het er duidelijk niet mee eens. Dat respecteer ik.
pi_132993611
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:25 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Ik heb geen zin om mezelf te verdedigen. Het is zoals het is. En jij bent het er duidelijk niet mee eens. Dat respecteer ik.
Ik snap niet hoe je de persoon waar je ooit enorm veel van hield op deze manier behandelt. Het is een gewoonte geworden om vreemd te gaan en om hem zo te behandelen, aangezien het je totaaaaal niets doet.

Het is geen kind uit Afrika of de buurman die je af en toe ziet, het is je vriend. Ik snap niet het zo vanzelfsprekend kan zijn om iemand op deze manier te besodemieteren. Als je niet gelukkig bent, brei er dan een eind aan; veel beter dan op deze laffe manier met de situatie omgaan. Of telt het niet zolang hij er niet achter is, waardoor je hem nu geen pijn doet? Of zo?

Naast het feit dat je je meer zorgen lijkt te maken om je relatie met je lover dan met je vriend, maar dat terzijde.

Mooi dat je mij en mijn mening respecteert, maar respecteer je vriend (een beetje), wil je.
pi_132993720
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:31 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe je de persoon waar je ooit enorm veel van hield op deze manier behandelt. Het is een gewoonte geworden om vreemd te gaan en om hem zo te behandelen, aangezien het je totaaaaal niets doet.

Het is geen kind uit Afrika of de buurman die je af en toe ziet, het is je vriend. Ik snap niet het zo vanzelfsprekend kan zijn om iemand op deze manier te besodemieteren. Als je niet gelukkig bent, brei er dan een eind aan; veel beter dan op deze laffe manier met de situatie omgaan. Of telt het niet zolang hij er niet achter is, waardoor je hem nu geen pijn doet? Of zo?

Naast het feit dat je je meer zorgen lijkt te maken om je relatie met je lover dan met je vriend, maar dat terzijde.

Mooi dat je mij en mijn mening respecteert, maar respecteer je vriend (een beetje), wil je.
Dit dus. Kijk als je samen afspraken maakt dat je een "open" relatie hebt en ook buiten de deur snoept, tsja dan is alles open. Maar sneaky achter de rug om, maak het dan uit als hij je niet sexueel kan bevredigen (en je dat wel wil op de manier die hij je niet kan geven).
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_132994636
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:25 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

FOK! zit vol met moraalridders :')
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_132994685
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:16 schreef Adolecens het volgende:

[..]

FOK! zit vol met moraalridders :')
Een moraal is per definitie iets wat gedragen wordt door de meerderheid. Daarbij zit je op een openbaar forum. Gek he :')
pi_132994925
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2013 10:18 schreef Filatelistfetisjist het volgende:

[..]

Een moraal is per definitie iets wat gedragen wordt door de meerderheid. Daarbij zit je op een openbaar forum. Gek he :')
^O^
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_132995054
Ik denk dat het niet eens een kwestie van moraalridder zijn of niet is, echter gewoon pure eerlijkheid. Hoe zou TS het vinden als ze plots er achter komt dat vriendlief met een andere vrouw heeft liggen sexen? Weinig moraal aan. Dat gekoppeld met het feit dat TS toch wel heel erg graag met een neukertje wil mailen om hoe hij is en wat hij zegt. Twee redelijk grote struikelblokken zonder de moraal in te duiken!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_132996644
wel , eum ik zou zegen leg het hem gewoon uit zoals je het hier heb uitglegt .
ook al beide getrouwd , en zulke sytus zijn niet mijn ding.

als je naastdat je hem hot vind wat mogelijk de rede is van je sexrelatie .
ook voor de woorden gaat .
klinkt als dat jullie naast sexbuddy's gewooon hele goeie vriende zijn .
mischien better dan je zelf weet/wilt .
en wie weet heb je hetzelf niet door , maar is het mischien ook meer ?
als het alleen de hot factor/sex factor was , had je namelijk niet gezegt dat ie zo goed met zijn vocal is ;)
pi_133008589
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:18 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Ik gebruik hem toch ook :')

En.. laat maar. Je begrijpt het toch niet. Maar dat neem ik je niet kwalijk.
Ik bedoelde juist dat ik niet snap dat anderen geil worden van een persoon die duidelijk wilt gebruiken, persoonlijk blijf ik er echt helemaal droog van.
Dus daar gaat het mij meer om dan het feit dat iemand wel of niet single is.
pi_133011020
TS, ik kan me wel iets voorstellen bij wat je zegt. Zo'n seksdate is voor de lol, maar als het mailen voor jou ook lol is, ja dan vind je het jammer als dat minder wordt. Daarnaast ben ik bijvoorbeeld zelf ook een type van gewenning: als het er nooit is geweest dan mis ik het niet, maar als het er eerst was maar minder wordt dan baal ik. Ook als ik niks meer van die persoon wil dan just fun. Tevens ben ik snel bang dat de ander denkt dat ik meer wil, omdat dat toch een beetje het cliché is: de vrouw zal wel weer gevoelens krijgen.

Misschien kun je het mailen nu even op een laag pitje houden, aangezien hij ook duidelijk heeft aangegeven dat hij dat prettiger vindt, een nieuwe seksdate afspreken en tijdens die date (face to face is namelijk makkelijker sturen, je kunt reacties peilen en bijsturen) eens nonchalant zeggen: hey, vind het stiekem wel jammer dat we minder mailen. Moge duidelijk zijn dat we beiden niks meer willen dan wat lol, maar vond het mailen ook wel tof. Of zoiets. Hoe je het ook formuleert. Voorzichtig balletje opgooien dus.

En daarna nog een potje lekkere seks.
pi_133013295
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 09:02 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Haha. Ik ben geen slecht persoon, maar ik snap wel dat je dat denkt. Maar dat boeit me dan weer niet ^O^
Je vriend weet er niet van af dus je gaat vreemd. Beetje oneerlijk, vindt je niet.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_133033688
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:33 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Je vriend weet er niet van af dus je gaat vreemd. Beetje oneerlijk, vindt je niet.
Daar gaat het topic niet over. Maar ik respecteer ook jouw mening.
pi_133033706
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 17:25 schreef Musil het volgende:
TS, ik kan me wel iets voorstellen bij wat je zegt. Zo'n seksdate is voor de lol, maar als het mailen voor jou ook lol is, ja dan vind je het jammer als dat minder wordt. Daarnaast ben ik bijvoorbeeld zelf ook een type van gewenning: als het er nooit is geweest dan mis ik het niet, maar als het er eerst was maar minder wordt dan baal ik. Ook als ik niks meer van die persoon wil dan just fun. Tevens ben ik snel bang dat de ander denkt dat ik meer wil, omdat dat toch een beetje het cliché is: de vrouw zal wel weer gevoelens krijgen.

Misschien kun je het mailen nu even op een laag pitje houden, aangezien hij ook duidelijk heeft aangegeven dat hij dat prettiger vindt, een nieuwe seksdate afspreken en tijdens die date (face to face is namelijk makkelijker sturen, je kunt reacties peilen en bijsturen) eens nonchalant zeggen: hey, vind het stiekem wel jammer dat we minder mailen. Moge duidelijk zijn dat we beiden niks meer willen dan wat lol, maar vond het mailen ook wel tof. Of zoiets. Hoe je het ook formuleert. Voorzichtig balletje opgooien dus.

En daarna nog een potje lekkere seks.
Kijk, aan dit soort reacties heb ik tenminste iets. Thanks ^O^
pi_133033887
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

oh maar 1 keer...daar had ik even overheen gelezen.

ja dan boeit het niet. snap dan ook niet waarom TS dit er allemaal bijhaalt, na 1 sexdate met een getrouwde man. doe dan gewoon een andere sexdate, wat maakt dat nou uit.
Typisch om hier zo makkelijk over te denken. Het is moeilijk om iemand te vinden die op dat gebied hetzelfde wil als jij, hoor. En dan moet er ook nog een klik zijn, want ik wil wel een beetje (intellectueel) niveau tussen m'n benen :')
  vrijdag 8 november 2013 @ 09:11:31 #78
388005 Djeetje
Visca el Barça
pi_133033957
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Typisch om hier zo makkelijk over te denken. Het is moeilijk om iemand te vinden die op dat gebied hetzelfde wil als jij, hoor. En dan moet er ook nog een klik zijn, want ik wil wel een beetje (intellectueel) niveau tussen m'n benen :')
Kom maar dan.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
pi_133035137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 09:07 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

misschien verwacht je er te veel van.
die man is getrouwd, he. maak jij je zorgen omdat jullie minder mailen, zijn huwelijk staat op het spel.
pi_133045785
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 10:09 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

misschien verwacht je er te veel van.
die man is getrouwd, he. maak jij je zorgen omdat jullie minder mailen, zijn huwelijk staat op het spel.
Ik verwacht er juist niet veel van. Vind het alleen jammer dat het mailcontact minder is. Precies wat ik zeg in m'n OP, maar goed.. En hij is niet achterlijk, er staat niets op het spel.
  vrijdag 8 november 2013 @ 15:31:10 #81
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133045906
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef itsmebitch het volgende:

En hij is niet achterlijk, er staat niets op het spel.
Buiten zijn huwelijk ... Dus wellicht dat hij daarom wat minder frequent wil mailen. Is toch traceerbaar.
Maar kaart het aan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133046983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 08:54 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Daar gaat het topic niet over. Maar ik respecteer ook jouw mening.
Dat weet ik. En ik heb je ook on topic advies gegeven.
Doe het voor de mensheid:$:$
pi_133050048
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 15:27 schreef itsmebitch het volgende:

[..]

Ik verwacht er juist niet veel van. Vind het alleen jammer dat het mailcontact minder is. Precies wat ik zeg in m'n OP, maar goed.. En hij is niet achterlijk, er staat niets op het spel.
niet voor jou, maar weet jij veel wat er aan zijn kant gebeurt. emailtjes kunnen ook door zn vrouw worden gelezen.
ik snap verder wel dat jij het leuk vond hoor, dat emailen.
pi_133052431
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2013 17:18 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

niet voor jou, maar weet jij veel wat er aan zijn kant gebeurt. emailtjes kunnen ook door zn vrouw worden gelezen.
ik snap verder wel dat jij het leuk vond hoor, dat emailen.
Is natuurlijk waar. Al heeft ie als ie een beetje hersenen heeft een ander, zijn vrouw onbekend mailadres voor dit soort zaken natuurlijk ;)
  vrijdag 8 november 2013 @ 23:16:29 #85
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_133066133
't blijft een risico, mailen. Je vrouw woont bij je in huis, ze kan zomaar de kamer in lopen terwijl jouw mail open staat en even snel je computer willen gebruiken. Als jij dan vanalles weg moet klikken valt dat best wel op, zou mij zelf er niet fijn bij voelen iig.
Bay of Plenty
pi_133067794
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 18:33 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Of hij weet het stiekem al...

En anders komt het vroeg of laat wel uit, wie weet op de radio :D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133095650
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 november 2013 23:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Of hij weet het stiekem al...

En anders komt het vroeg of laat wel uit, wie weet op de radio :D
het is gewoon spannend voor een getrouwde man
pi_133248056
Als ik je vriend was geweest en ik was er achter gekomen, had ik jullie beiden van het leven beroofd. Niet omdat ik een psycho ben, maar omdat ik me op dat moment geen andere raad zou weten. Kuthoer
pi_133248539
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
Als ik je vriend was geweest en ik was er achter gekomen, had ik jullie beiden van het leven beroofd. Niet omdat ik een psycho ben, maar omdat ik me op dat moment geen andere raad zou weten. Kuthoer
Wat een agressie, zeg.
Professioneel gifmenger.
  donderdag 14 november 2013 @ 12:58:12 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133248980
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:27 schreef Gutanoth het volgende:
Zoek hulp.
pi_133249154
quote:
5s.gif Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef itsmebitch het volgende:
Hoe ga ik dit aanpakken?
niet?

juist alle behoefte om hem 'aan je te binden' is gewoon exact dat wat je zo hardnekkig poogt te ontkennen, het is de behoefte een 'relatie' te beginnen met hem, immers wil je bepaalde 'garanties' van hem hebben en hem aan je binden

overigens, dit topic lijkt wat mij betreft enorm op dit andere topic ui R&P van een wekje terug:
R&P / Moet ik hem geloven?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_133249160
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:44 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Wat een agressie, zeg.
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2013 12:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zoek hulp.
Niet te geloven dat er dus mensen zijn die dit maar normaal vinden.. Dat is dus de maatschappij waarin we leven. Alles wat er mis is in deze wereld etc etc etc bla bla
pi_133249199
verkeerde gequote.. sorry.
Professioneel gifmenger.
pi_133249200
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:03 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

[..]

Niet te geloven dat er dus mensen zijn die dit maar normaal vinden.. Dat is dus de maatschappij waarin we leven. Alles wat er mis is in deze wereld etc etc etc bla bla
Ik voel je broeder, ook zonder het verhaal had ik ze afgemaakt. :)
pi_133249234
quote:

[..]

[..]

Jij begint over vermoorden.. dat vind ik behoorlijk bizar.
Professioneel gifmenger.
  donderdag 14 november 2013 @ 13:07:23 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133249299
quote:

Tussen iets normaal vinden en een dubbele moord willen plegen zit imo nogal een enorm groot gebied.
pi_133249302
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:05 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Jij begint over vermoorden.. dat vind ik behoorlijk bizar.
TS is is een verspilling van zuurstof op deze aarde
pi_133249324
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

TS is is een verspilling van zuurstof op deze aarde
En het is aan jou om dan even de verspilling stop te zetten? Ziek...
Professioneel gifmenger.
pi_133249958
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:08 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

En het is aan jou om dan even de verspilling stop te zetten? Ziek...
Nee misschien niet, maar ik hoor wel bij de bevolkingsgroep die zou zeggen "ja, hun eigen schuld" in plaats van weer eens medelijden te hebben met die zielige schuinsmarcheerders
pi_133250053
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2013 13:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Tussen iets normaal vinden en een dubbele moord willen plegen zit imo nogal een enorm groot gebied.
Mwah, thin line imo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')