quote:Op woensdag 6 november 2013 10:34 schreef GroningseGast het volgende:
Hoi Sjakie van de chocolade fabriek!
Idd, wat voor een crack-hoofd moet je hebben om dat niet te begrijpen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:33 schreef CherryOnTop het volgende:
Nee, want je woont bij je ouders.
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:34 schreef GroningseGast het volgende:
Zo kan hij wel weer, Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:45 schreef GroningseGast het volgende:
Misschien kun je je opa uit bed trappen en hem naar de winkel sturen voor een lekkere reep chocolade?
Thanks het is ook alweer de hoogste tijd voor me gesprek bij het gekkenhuis.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zo kan hij wel weer, Hans Teeuwen.
Ik ben toch heel benieuwd naar je redenatie achter deze vraag.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:31 schreef banaan9 het volgende:
Ik woon in een woonboerderij met mijn ouders en opa en oma.
is het nu mogenlijk om een uitwonende beurs aan te vragen? het is hetzelfde addres..
Hij zet in de TT specifiek dat hij met zijn opa en oma woont, daar zal misschien de redenatie vandaan komen. Al heb ik geen idee die redenatie dan is.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben toch heel benieuwd naar je redenatie achter deze vraag.
Ja, maar in zijn OP wonen zijn ouders er ook.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:35 schreef CherryOnTop het volgende:
Hij zet in de TT specifiek dat hij met zijn opa en oma woont, daar zal misschien de redenatie vandaan komen. Al heb ik geen idee die redenatie dan is.
Mijn koffie......quote:Op woensdag 6 november 2013 10:34 schreef GroningseGast het volgende:
Ik snap deze trouwens nietquote:Op woensdag 6 november 2013 10:34 schreef GroningseGast het volgende:
Sjakie woonde ook bij zijn ouders en grootouders.quote:
Aha, goede dijenkletser dan wel.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sjakie woonde ook bij zijn ouders en grootouders.
Oh, ik dacht dat het iets super grappigs wasquote:Op woensdag 6 november 2013 12:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sjakie woonde ook bij zijn ouders en grootouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |