die van 450 is met alleen killzone erbij.quote:Op woensdag 6 november 2013 16:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik las ergens 450
500 is alsnog goedkoop als je toch al killzone wilt hebben
AH CHECK!quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef Poit het volgende:
[..]
die van 450 is met alleen killzone erbij.
Ik ben wel echt benieuwd hoe deze Killzone gaat zijn. Vond de vorige delen een beetje meh om eerlijk te zijn. Sowieso een shooter met een controller spelen...quote:Op woensdag 6 november 2013 16:44 schreef Poit het volgende:
[..]
die van 450 is met alleen killzone erbij.
Maar ze vragen voor zowel de controller als de game als de eye ongeveer 60 euro. Zit je dus op 80 euro voordeel t.o.v. los kopen.
Deel 2 vond ik heel vet! Deel 3 was, zoals Spankietankie al gewaarschuwd had, erg mediocre.. Ik miste vooral het heerlijke logge wat deel 2 had. Maar deze op de PS4, al is het maar om Hollands trots, komt in m'n collectiequote:Op woensdag 6 november 2013 20:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik ben wel echt benieuwd hoe deze Killzone gaat zijn. Vond de vorige delen een beetje meh om eerlijk te zijn. Sowieso een shooter met een controller spelen...
Van het eerste seizoen of van het laatste seizoen?quote:Op woensdag 6 november 2013 18:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Haha mooi
Probeerde al 2x de eerste aflevering te kijken maar heb er zo weinig zin in tbh...
Laatste seizoen, eerste was inderdaad de vetste, zo jammer dat ze zo weinig hebben gedaan met die visie van de eenzame cowboy-politieagent op z'n paard tegen de zombiehorde....quote:Op woensdag 6 november 2013 20:31 schreef Poit het volgende:
Van het eerste seizoen of van het laatste seizoen?
Als je gaat beginnen moet je het doen want het eerste seizoen is zeker entertaining
Jupz..Zeker jammer..quote:Op woensdag 6 november 2013 20:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Laatste seizoen, eerste was inderdaad de vetste, zo jammer dat ze zo weinig hebben gedaan met die visie van de eenzame cowboy-politieagent op z'n paard tegen de zombiehorde....
Vond je het niet tegen het einde van het 3e seizoen wat saai-ig worden?quote:Op woensdag 6 november 2013 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
The Walking Dead is zoooo vetttttt.t.t.t
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond je het niet tegen het einde van het 3e seizoen wat saai-ig worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
helemaal mee eens, deel 2 was toffer dan deel 3, maar allebei goed mee vermaakt en ik wil heb sowieso halen want lekker knallen en nederlandsquote:Op woensdag 6 november 2013 20:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Deel 2 vond ik heel vet! Deel 3 was, zoals Spankietankie al gewaarschuwd had, erg mediocre.. Ik miste vooral het heerlijke logge wat deel 2 had. Maar deze op de PS4, al is het maar om Hollands trots, komt in m'n collectie
NEE was EPIC paar goeie gunfightsquote:Op woensdag 6 november 2013 21:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vond je het niet tegen het einde van het 3e seizoen wat saai-ig worden?
yupquote:Op woensdag 6 november 2013 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
ik heb alleen 1 gekeken, 2 (nog) niet aan begonnen, deels door de negatieve verhalen erover...quote:Op woensdag 6 november 2013 21:03 schreef AQuila360 het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 6 november 2013 18:16 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Begint de serie alweer wat los te komen?
Nedgame, maar daar heb ik nog geen uitsluitsel over wat ze doen. Dus.. Ik ga er vanavond even langs.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:21 schreef Altron het volgende:
Poit , waar heb jij je ps4 gepreorderd ?
Heb hem zelf bij bol op staan , maar daar zetten ze net als bij de media markt je losse pre-order niet om naar een killzone bundel.
Bij Bart Smit en GameMania blijkbaar wel..
Ik heb de comics niet gelezen maar vind het genre erg leuk, daarom heb ik me nog door seizoen 2 heen gebeten.quote:Op donderdag 7 november 2013 06:23 schreef wc-eend het volgende:
Ik vermaak me zeker met de Walking Dead...
Het is een subrealistische serie met enkele regels anders dan in ons universum maar dat drukt de pret niet
En als je kunt loslaten dat de serie niet de comics volledig volgen en dit ook zo bedoeld is door de comicschrijver dan valt het allemaal wel mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |