Er staan er wel veel op de markt.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:56 schreef DutchSL het volgende:
Ik ben all-in op Parolo, heb er 10 gekocht voor onder de 80k.
Nu maar hopen dat die prijs gaat stijgen
Maar 4 onder de minimale prijs om quitte te draaien.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Er staan er wel veel op de markt.
Ik hou mijne in ieder geval nog een tijdje vast. (heb er 3). Denk dat zijn prijs wel de lucht in gaat als hij uit de packs is.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:00 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar 4 onder de minimale prijs om quitte te draaien.
Hopen dat iemand hem binnenkort wilt gaan pricefixen op 180k a la IF Zusi, dan verkoop ik ze lekker voor 150kquote:Op woensdag 6 november 2013 13:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik hou mijne in ieder geval nog een tijdje vast. (heb er 3). Denk dat zijn prijs wel de lucht in gaat als hij uit de packs is.
Tegen Kuban was inderdaad prachtig, gaan we niet snel meer meemaken denk ik (of de klassieker moet met uit supporters worden gespeeld).quote:Op woensdag 6 november 2013 12:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Sfeer in de Kuip is ook de afgelopen jaren erg verminderd, voornamelijk in de minder belangrijke wedstrijden. Bij de echte toppers en belangrijke wedstrijden hangt er nog wel die echte ´Kuipsfeer´.
Zoals dit jaar tegen Kuban was echt fantastisch.
Wat is er mis met bazenland Chili ?quote:Op woensdag 6 november 2013 12:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaanse landen![]()
Op Chili na dan...
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Pak dan een betere Negeriaanse spits, dan maar wat minder lengte
Het ging over die Miss Universequote:Op woensdag 6 november 2013 13:17 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Wat is er mis met bazenland Chili ?
Salas - Zamorano![]()
bitch pleasequote:Op woensdag 6 november 2013 13:22 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets misschien.. Maar gaat wel wennen worden voor mij met een High Attack CB en een 'kleine'
Zouden ze gewoon het hele jaar moeten doenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:23 schreef Hoogstaande het volgende:
Ey nu ook daily gifts op de PS3. Lekker bronzen giftpakjes openen
quote:Op woensdag 6 november 2013 13:28 schreef detennismaster het volgende:
[..]
bitch please
[ afbeelding ]
Morgen is de EL pasquote:Op woensdag 6 november 2013 13:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar ik heb mn kopper liever links...
Iemand nog Europa League bets vandaag? Zie wel value in Valencia en Tromso.
Heb een euro op de combinatiequote:Op woensdag 6 november 2013 13:42 schreef Zhano het volgende:
Vandaag alleen een euroknaller, te veel onvoorspelbare factoren imo.
Ik zie ook helemaal nergens waarde meer in.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:42 schreef Zhano het volgende:
Vandaag alleen een euroknaller, te veel onvoorspelbare factoren imo.
Hoe zou dat nou komenquote:Op woensdag 6 november 2013 13:56 schreef Freire het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=200211![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat AZ maar op ¤1.18 staat
Zit jij trouwens op voetbalzone of is het toeval dat daar iemand met dezelfde UI zit?quote:
Is iemand andersquote:Op woensdag 6 november 2013 13:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zit jij trouwens op voetbalzone of is het toeval dat daar iemand met dezelfde UI zit?Wel een andere username.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |