Slechte prijs. Die heb ik enkele weken gelden bij Lucardi gekocht. 14,95 euro + 5 euro kortingbon. Gratis verzenden boven 10 euro dus een oerlelijke armband erbij gedaan voor 95 centquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:47 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat hedde ge nodig jong?
Vorige keer niet besteld, nu maar wel ff. Is ja maar 1 cent als je de coupon gebruikt.
Ben trouwens een weekje in NL en was zojuist bij de Xenos, kwam idd die set tegen (speciaal voor mij ook in Duits).
En voor monkey een Casio-tip bij de Kijkshop.
[ afbeelding ]
Zag het al op eBay/Geizhals dat ze sowieso niet zo duur zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:26 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Slechte prijs. Die heb ik enkele weken gelden bij Lucardi gekocht. 14,95 euro + 5 euro kortingbon. Gratis verzenden boven 10 euro dus een oerlelijke armband erbij gedaan voor 95 cent![]()
Niet hele goede kwaliteit en voor een kindermaat pols gemaakt. Ik heb dus niet de overige 4 in China gekocht.
Het blijft wel een leuk ding, een originele terroristen horloge f-91w
Was de gangster pose nou nodig in de foto![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:43 schreef monkeybrain het volgende:
Hoe verklaar je dit dan?
Als ik deze foto in mijn gehackte NSA Google algoritme code zoek.
[ afbeelding ]
Dan geeft Google picture dit aanHaha, je had er ook Hitler in kunnen zien natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Bam net gewonnen op ebay voor iets minder dan 4 euro incl. verzenden.quote:Op zondag 10 november 2013 14:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, maar zoveel muntgeld heb ik toch niet bij mij. Als ik daar dan een rits voor open moet maken is mij niet zo'n heel groot probleem
.
Nu heb ik ¤1.40 teveel betaaldquote:Op woensdag 13 november 2013 11:22 schreef Shogo het volgende:
[..]
Bam net gewonnen op ebay voor iets minder dan 4 euro incl. verzenden.![]()
Wtf, dan hang je dus je telefoon aan de connector?quote:Op woensdag 13 november 2013 12:07 schreef De-Hamster het volgende:
Is New Frog een betrouwbare Chinese webshop, gevonden via Chinaprices.
http://www.newfrog.com/p/(...)or-iphone-14754.html
quote:Op woensdag 13 november 2013 13:03 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wtf, dan hang je dus je telefoon aan de connector?
Dat lijkt mij vragen om problemen
Daar gaat het niet om, schijnbaar doet zij dit al meer dan een jaar alleen is ze hem kwijtgeraakt en hier zijn die nergens te vinden.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:03 schreef Rickario het volgende:
[..]
Wtf, dan hang je dus je telefoon aan de connector?
Dat lijkt mij vragen om problemen
Ik kocht onlangs een tablet die zogenaamd op stock was, om pas na de aankoop via de customer service erachter te komen dat ze out of stock zijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:47 schreef Yngwie het volgende:
Zijn er anderen die ook zoveel problemen hebben met Banggood de laatste tijd. Veel items niet op voorraad en het kost ook nog eens heel veel moeite om hetgene dat ze wel op voorraad hebben alvast op te sturen en de backorder items pas later... Mij zijn ze als klant zo goed als kwijt in ieder geval
Bij de checkoutquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:53 schreef Brecht35 het volgende:
Waar moet je in godsnaam die coupon invullen bij Tmart?
Heb net na een paar dagen een XXL 300gr zak Patatje Joppie-chips leeg.quote:Op woensdag 13 november 2013 15:35 schreef monkeybrain het volgende:
Mijn dvd sleuf binnen. Ik vraag me nu alleen af of hiermee mijn garantie gaat vervallen![]()
Gelijk even een kooptip op de foto gezet voor Shiz![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 november 2010 13:49 schreef mickeyD het volgende:
haha, kijk dit dan, kom op.. nu moet t niet gekker worden hoor!
http://item.taobao.com/item.htm?id=5328599715
Albert heijn Stroopwafels op TaoBao
What the hell ga je dan ook doen in Oostenrijk? Of ga je die kant op omdat het weer ruwweg 1000km dichter bij China ligt?quote:Op woensdag 13 november 2013 16:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb ook een zooi drop, ontbijtkoek en andere zaken ingekocht voor in Oostenrijk.
Wisten jullie dat Oostenrijkers drop smerig vinden? Het is dan ook mega-lastig te vinden.
Alleen een drogist (Müller) die Haribo Jo-jo's en dropkatjes verkoopt. Kokindjes zelfs geloof ik.
Eerder had die toko ook fake paprika Wokkels en Ham-Kaas chips. Maar nu niet meer.Biggetjes nog wel.
Maar ook Bapao, bakjes saté, RAS patat en frikandelbroodjes. Zoveel gemis, hè.
Of Stophoest, Bros chocolade en eierkoeken. En http://hollandspecials.at houdt er ook mee op. Het is niet eerlijk!
[..]
En hier ook al verzonden. Cancel die shit man en ga bestellen op ebay.quote:Op woensdag 13 november 2013 11:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nu heb ik ¤1.40 teveel betaald.
Hij is overigens nog niet eens verzonden... Stomme Aliexpress-chinees.
Hoe betaal je dan via Aliexpress??quote:Op woensdag 13 november 2013 11:55 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nu heb ik ¤1.40 teveel betaald.
Hij is overigens nog niet eens verzonden... Stomme Aliexpress-chinees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |