quote:
Ik heb niets ontvangen. Kun je eens kijken of er iets fout gegaan is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 16:02 schreef Guard het volgende:
Ik heb de Yahoo league gerenewed. Alle managers van vorig jaar hebben eerst de mogelijkheid om weer opnieuw mee te doen.
Lijkt me een goed idee, ik wil natuurlijk mijn titel verdedigen!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:25 schreef Maravilla het volgende:
Wie beheerde de NFL.com League? Misschien kunnen we daar ook mee doorstarten?
Leuk idee, bij deze meldt ik mij dan ook aan!quote:Op maandag 14 juli 2014 10:57 schreef HoldenCaulfield het volgende:
Er is een fok league op nfl.com gemaakt.
Ik hoop dat we hem vol krijgen voordat het echte seizoen begint.
Draft vind in ieder geval pas 1 of 2 weken voor aanvang van het NFL seizoen plaats.
url: Fok NL League
password: foknl
Draft Information:
Draft Type: Live
Draft Date: Sunday, Aug 24, 2014 at 9:00pm CEST
Draft Order: The draft order will be randomized before the draft.
Welkom bij de Fok NL league.
Draft tijdstip is nog niet definitief.
Bench plekken zullen na de draft nog worden toegevoegd.
Tips en advies zijn welkom om deze league zodanig in te richten dat het voor iedereen leuk is.
quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:24 schreef Guard het volgende:
Alle managers van vorig jaar zijn dit jaar wederom van de partij in Fok! Fantasy football op Yahoo
oh hahaha goed dat je het ziet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 20:14 schreef zjroentje het volgende:
Guard, de draft staat nu ingesteld op zondagochtend 7 uur. Maakt mij niet heel veel uit want met een kleine ben ik nooit veel later wakker, maar ik neem aan dat dit zondagavond moet zijn.
Dat maakt niet uit met een snake draft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2014 23:59 schreef HoldenCaulfield het volgende:
teveel teams is niet leuk voor degene die als laatste mag kiezen in de draft, zal het hierbij laten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |