Ja ik had een gelukje deze week tegen jou, had zelf ook maar een hele magere 74 punten. Inmiddels 9-2, alleen RG3-PO staat boven me met hetzelfde record.quote:Op dinsdag 19 november 2013 11:45 schreef Revolverocelot het volgende:
Van projected 130 points naar een uiteindelijk resultaat van 58 punten. Zit me ook totaal niet mee helaas dit jaar
quote:Op maandag 16 december 2013 19:46 schreef popolon het volgende:
Dank je wel Jamaal Charles.51.50 fantasy points.
![]()
quote:
Ik had bijna hetzelfde. 13-2 eindigen. De finale halen, maar off-day van Megatron, Desean Jackson, Marshall Lynch en het uitvallen van Jordan Cameron en Gronk de finale verliezen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef mcbbvb het volgende:
Damn. 13-2 eindigen met 280 punten meer dan de degene met de meeste punten daarna en dan in de halve finale eruit vliegen op 2 punten omdat Vernon Davis geen bal heeft gevangen.
Ja ongekend, een heel jaar gedomineerd en er al uitvliegen.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef mcbbvb het volgende:
Damn. 13-2 eindigen met 280 punten meer dan de degene met de meeste punten daarna en dan in de halve finale eruit vliegen op 2 punten omdat Vernon Davis geen bal heeft gevangen.
Ik had hetzelfde. Ik ging 9-0 om het seizoen te beginnen. Ik ging zelfs traden voor een backup qb voor het geval dat. Ik verloor in de halve finale. In de finaleronde gewoon weer 120 puntenquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:29 schreef mcbbvb het volgende:
Spelen jullie nog in Week 17?quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:01 schreef maerk het volgende:
[..]
Ja ongekend, een heel jaar gedomineerd en er al uitvliegen.
Ik sta opeens in de finale, was vergeten dat het al playoffs was. Nu tegen de Carolina Panthers met een 8-7 record, die kan dus zomaar kampioen worden.
Zou mooi zijn om bij mijn eerste deelname meteen het kampioenschap te pakken.
Ja speelt niet echt in mijn voordeel denk ik, bijna al mijn teams zijn al een lock of uitgeschakeld. Mijn grootste troef, A.P. zal wel veel rust krijgen of niet eens worden opgesteld.quote:Op dinsdag 24 december 2013 21:06 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Spelen jullie nog in Week 17?
Ach uiteindelijk is het een beetje kennis en veel geluk. Ik had in beide leagues waarin ik speelde Reggie Bush gedraft. Ik voelde dat hij wel een goed seizoen zou draaien. Uiteindelijk in beide leagues de playoffs gehaald om de hoogste plek. Maar als Reggie Bush na week 2 eruit zou zijn voor het seizoen, was het helemaal niets geworden.quote:Op maandag 30 december 2013 11:53 schreef maerk het volgende:
Niet om mezelf op de borst te kloppen, maar ik ben toch echt de winnaar van de NFL.com Fok fantasy league!![]()
Wel met een behoorlijke portie geluk, zo moest ik het niet opnemen tegen de topfavoriet RG3PO, die verrassend werd uitgeschakeld in de halve finale. En wanneer mijn tegenstander in de finale Blount (30 punten) en Cobb had opgesteld had ik gewoon verloren.
En mijn goede seizoen heb ik te danken aan de man die het beste QB seizoen uit de historie heeft gespeeld: Peyton Manning. Mijn toppick Adrian Peterson is eigenlijk zwaar tegen gevallen.
Gefeliciteerd! Helaas kon ik de finale net niet halen..quote:Op maandag 30 december 2013 11:53 schreef maerk het volgende:
Niet om mezelf op de borst te kloppen, maar ik ben toch echt de winnaar van de NFL.com Fok fantasy league!![]()
Wel met een behoorlijke portie geluk, zo moest ik het niet opnemen tegen de topfavoriet RG3PO, die verrassend werd uitgeschakeld in de halve finale. En wanneer mijn tegenstander in de finale Blount (30 punten) en Cobb had opgesteld had ik gewoon verloren.
En mijn goede seizoen heb ik te danken aan de man die het beste QB seizoen uit de historie heeft gespeeld: Peyton Manning. Mijn toppick Adrian Peterson is eigenlijk zwaar tegen gevallen.
[ afbeelding ]
![]()
Thanks! Dat had inderdaad de finale moeten zijn.quote:Op maandag 30 december 2013 22:13 schreef mcbbvb het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Helaas kon ik de finale net niet halen..
Hopelijk wel toch? Altijd gezelligquote:Op donderdag 3 juli 2014 11:49 schreef HoldenCaulfield het volgende:
komt er dit seizoen een nieuwe fok league ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |