Heldin ben je ook héquote:Op donderdag 7 november 2013 09:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Woonachtig: Groningen/Borger
Waar ik nog kom in december: Groningen, Friesland, Drenthe, Amsterdam en nog meer.
Vanuit Boxmeer naar Tiel, kom je door Nijmegen:quote:Op woensdag 13 november 2013 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik wil ook graag een pakketje maken, en kan deze eventueel wel opsturen naar iemand vanuit hier, maar ben komend weekend in Nederland, en kan voor die datum ook wel even naar de winkel gaan, en het dan ergens afdroppen. Iemand in Den Haag, Nijmegen of Doetinchem waar ik het even af kan droppen?
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:48 schreef PureEvil het volgende:
Woon vlakbij venray/boxmeer (postcode 5853)
Bijna elke zaterdag/zondag rijden we naar NL, vlakbij tiel. ( Postcode 4191)
Euhm nee, wij gaan niet via nijmegen.quote:Op woensdag 13 november 2013 16:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Vanuit Boxmeer naar Tiel, kom je door Nijmegen:
[..]
Dan rij jij omquote:Op woensdag 13 november 2013 17:13 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Euhm nee, wij gaan niet via nijmegen.
Ik ben vrijdag- en zondagavond in Dh, zaterdagavond in Doetinchem dus wellicht dat er iets te plannen is? Doetinchem is avondje schouwburg dus dat is strak plannen. Dh is makkelijker :-)quote:Op woensdag 13 november 2013 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
We zitten nogal op een strak schema wederom dit weekenddus het liefst ín een van die plaatsen.
Het wordt toch opsturen. Was even gaan winkelen net, maar er is nog niet veel 'naar mijn gading' om in het pakketje te stoppen: de échte kerstzut moet nog op gang komenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag- en zondagavond in Dh, zaterdagavond in Doetinchem dus wellicht dat er iets te plannen is? Doetinchem is avondje schouwburg dus dat is strak plannen. Dh is makkelijker :-)
Misschien handig als je dan zegt van waar naar waarquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:34 schreef Cathmar het volgende:
Mijn pakketje is bijna klaar! Als er iemand is die het af kan leveren... graag!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:39 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Misschien handig als je dan zegt van waar naar waar
?quote:Op maandag 18 november 2013 00:14 schreef Cathmar het volgende:
Mijn pakje moet ergens tussen 10 en 15 december van Breda naar Rotterdam. Als iemand kan vervoeren dan graag!!
Ik.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:14 schreef littledrummergirl het volgende:
Rijdt er iemand toevallig ergens in de komende twee weken op de route rotterdam-twente?
het pakket moet nog geshopped worden, dus het kan nog alle kanten op qua gewichtquote:Op donderdag 5 december 2013 11:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik.
Kom uit Maassluis en moet binnenkort iets in Enschede afleveren, als het pakket niet te zwaar is (want ik moet met het OV) dan wil ik die best meenemen.
Dat weet ik nog niet precies, maar mocht het niet uitkomen vind ik het ook niet erg om 2 keer te reizenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
het pakket moet nog geshopped worden, dus het kan nog alle kanten op qua gewicht![]()
wanneer ga jij naar enschede? dan gaan teamlid bos81 *boks* en ik eens kijken of het voor die tijd af kan zijn
mogen wij jou dan als onze pakjesdate reserverenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:23 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet precies, maar mocht het niet uitkomen vind ik het ook niet erg om 2 keer te reizen
Nouja het gaat meer om het gewicht, een grote doos kan ik wel tillen, als ie niet zwaar is. De enige spieren die ik in mn armen heb zijn voor het bewegen van mn arm/handquote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mogen wij jou dan als onze pakjesdate reserveren?
Als we een klein handzaam pakje maken uiteindelijk dan tenminste
Als er in Enschede of omstreken nog verder vervoer nodig is voor dat pakket dan kan ik daar mogelijk wel wat in betekenen. Mochten jullie meer weten qua datum enzo, dm/pm dan maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:49 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik.
Kom uit Maassluis en moet binnenkort iets in Enschede afleveren, als het pakket niet te zwaar is (want ik moet met het OV) dan wil ik die best meenemen.
Ah, ik ben afgelopen zaterdag (op het allerlaatste moment nog) in Enschede geweest. Maar ben voor de rest nog wel beschikbaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mogen wij jou dan als onze pakjesdate reserveren?
Als we een klein handzaam pakje maken uiteindelijk dan tenminste
Ik ben komend weekend in Enkhuizen en ik woon in Delft. Ik ben wel afhankelijk van het OV. Als het pakketje richting Enkhuizen kan komen (of onderweg met de trein afgeven in Hoorn oid) dan kan ik het wel meenemen. Is dat een optie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
Dit jaar nog iemand die de kop van Noord-Holland bezoekt voor een pickup en die kan afleveren richting Delft/Den Haag die kant op? Details kunnen per DM/PM uiteraard.
Ik weet nog niet precies hoe groot/zwaar het pakket is, maar ik denk dat het redelijk groot en/of zwaar is, dus misschien is OV niet de handigste optie. Ook is Enkhuizen/Hoorn niet echt op de route. Ik hou het in mijn achterhoofd, maar ik denk niet dat het de handigste optie is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben komend weekend in Enkhuizen en ik woon in Delft. Ik ben wel afhankelijk van het OV. Als het pakketje richting Enkhuizen kan komen (of onderweg met de trein afgeven in Hoorn oid) dan kan ik het wel meenemen. Is dat een optie?
Ok. Laat maar weten hoe groot en zwaar het gaat worden enzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik weet nog niet precies hoe groot/zwaar het pakket is, maar ik denk dat het redelijk groot en/of zwaar is, dus misschien is OV niet de handigste optie. Ook is Enkhuizen/Hoorn niet echt op de route. Ik hou het in mijn achterhoofd, maar ik denk niet dat het de handigste optie is.
Misschien Breda- Rotterdam?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:02 schreef KaBuf het volgende:
Beschikbaar voor: West-Brabant, Zeeland, ook richting Rotterdam indien nodig
Afhankelijk van wanneer, jaquote:
Zou jij eventueel Delft - Nistelrode kunnen rijden?quote:Op woensdag 6 november 2013 13:07 schreef GodsSon het volgende:
Woonachtig: Oosterhout (nb)
Werkzaam: Leidschendam (gemiddeld 1 a 2 dagen in de week)
Vaak ook in een breder gebied werkzaam, Brabant - Gelderland - Zuid Holland.
Agenda gaat nog niet tot in die periode, vragen kan altijd. Dan kijk ik of ik mogelijk kan helpen
Nistelrode is redelijk uit de richting.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
elft - Nistelrode kunnen rijden?Of is dat te ve
Het is nog niet helemaal compleet, ik wacht nog op een internetbestelling. Dus ik weet niet of begin volgende week al gaat lukken.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:14 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Nistelrode is redelijk uit de richting.
Eerstvolgende dag dat ik in de buurt van Delft kom is begin volgende week (verwacht/hoop ik). Nistelrode kan ik eventueel dinsdag proberen in te plannen.
Een en ander afhankelijk van kantoor en klanten, maar kan de poging wagen.
Maandag/dinsdag kan ik langs delft komen, donderdag einde dag ook. Alleen wanneer ik dan in de buurt van Nistelrode ben durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal compleet, ik wacht nog op een internetbestelling. Dus ik weet niet of begin volgende week al gaat lukken.
Ik zal je op de hoogte houden wanneer de bestelling hier afgeleverd is, alles om het in te pakken staat al klaar hier.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Maandag/dinsdag kan ik langs delft komen, donderdag einde dag ook. Alleen wanneer ik dan in de buurt van Nistelrode ben durf ik niet te zeggen.
Dat zou ik dan vrijdag kunnen proberen (Oosterhout - Nieuwegein). Dan vanuit Nieuwegein naar Nistelrode....
Bestelling waar ik nog op wachtte is net geleverd, het Kerstpakket is nu dus in principe klaar en zou opgehaald kunnen wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Maandag/dinsdag kan ik langs delft komen, donderdag einde dag ook. Alleen wanneer ik dan in de buurt van Nistelrode ben durf ik niet te zeggen.
Dat zou ik dan vrijdag kunnen proberen (Oosterhout - Nieuwegein). Dan vanuit Nieuwegein naar Nistelrode....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |