Nistelrode is redelijk uit de richting.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
elft - Nistelrode kunnen rijden?Of is dat te ve
Het is nog niet helemaal compleet, ik wacht nog op een internetbestelling. Dus ik weet niet of begin volgende week al gaat lukken.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:14 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Nistelrode is redelijk uit de richting.
Eerstvolgende dag dat ik in de buurt van Delft kom is begin volgende week (verwacht/hoop ik). Nistelrode kan ik eventueel dinsdag proberen in te plannen.
Een en ander afhankelijk van kantoor en klanten, maar kan de poging wagen.
Maandag/dinsdag kan ik langs delft komen, donderdag einde dag ook. Alleen wanneer ik dan in de buurt van Nistelrode ben durf ik niet te zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal compleet, ik wacht nog op een internetbestelling. Dus ik weet niet of begin volgende week al gaat lukken.
Ik zal je op de hoogte houden wanneer de bestelling hier afgeleverd is, alles om het in te pakken staat al klaar hier.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Maandag/dinsdag kan ik langs delft komen, donderdag einde dag ook. Alleen wanneer ik dan in de buurt van Nistelrode ben durf ik niet te zeggen.
Dat zou ik dan vrijdag kunnen proberen (Oosterhout - Nieuwegein). Dan vanuit Nieuwegein naar Nistelrode....
Bestelling waar ik nog op wachtte is net geleverd, het Kerstpakket is nu dus in principe klaar en zou opgehaald kunnen wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef GodsSon het volgende:
[..]
Maandag/dinsdag kan ik langs delft komen, donderdag einde dag ook. Alleen wanneer ik dan in de buurt van Nistelrode ben durf ik niet te zeggen.
Dat zou ik dan vrijdag kunnen proberen (Oosterhout - Nieuwegein). Dan vanuit Nieuwegein naar Nistelrode....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |