abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134148194
quote:
2s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:07 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Afhankelijk van wanneer, ja :)
ergens de komende week? pm me anders even
Met een meidenkwartet
pi_134183880
Ik rij regelmatig van Utrecht naar Dordrecht e.o..
pi_134194419
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 12:18 schreef essnhills het volgende:
elft - Nistelrode kunnen rijden? :) Of is dat te ve
Nistelrode is redelijk uit de richting.
Eerstvolgende dag dat ik in de buurt van Delft kom is begin volgende week (verwacht/hoop ik). Nistelrode kan ik eventueel dinsdag proberen in te plannen.

Een en ander afhankelijk van kantoor en klanten, maar kan de poging wagen.
All management is Strategic Management.
pi_134194725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:14 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Nistelrode is redelijk uit de richting.
Eerstvolgende dag dat ik in de buurt van Delft kom is begin volgende week (verwacht/hoop ik). Nistelrode kan ik eventueel dinsdag proberen in te plannen.

Een en ander afhankelijk van kantoor en klanten, maar kan de poging wagen.
Het is nog niet helemaal compleet, ik wacht nog op een internetbestelling. Dus ik weet niet of begin volgende week al gaat lukken.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_134194775
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:26 schreef essnhills het volgende:

[..]

Het is nog niet helemaal compleet, ik wacht nog op een internetbestelling. Dus ik weet niet of begin volgende week al gaat lukken.
Maandag/dinsdag kan ik langs delft komen, donderdag einde dag ook. Alleen wanneer ik dan in de buurt van Nistelrode ben durf ik niet te zeggen.

Dat zou ik dan vrijdag kunnen proberen (Oosterhout - Nieuwegein). Dan vanuit Nieuwegein naar Nistelrode....
All management is Strategic Management.
pi_134194806
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Maandag/dinsdag kan ik langs delft komen, donderdag einde dag ook. Alleen wanneer ik dan in de buurt van Nistelrode ben durf ik niet te zeggen.

Dat zou ik dan vrijdag kunnen proberen (Oosterhout - Nieuwegein). Dan vanuit Nieuwegein naar Nistelrode....
Ik zal je op de hoogte houden wanneer de bestelling hier afgeleverd is, alles om het in te pakken staat al klaar hier.
pi_134197449
Welke routes missen eigenlijk nog? Het aanbod is in dit topic wel duidelijk, maar de vraag niet echt...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2013 18:57:25 ]
pi_134261851
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Bestelling waar ik nog op wachtte is net geleverd, het Kerstpakket is nu dus in principe klaar en zou opgehaald kunnen worden :)
pi_134495228
Ik zoek iemand die voor mij een pakket van Oosterhout NB naar Melick (volgens mij is dat nog steeds limburg) zou willen vervoeren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')