Kloptquote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OmdatAppel is stiekem ook gewoon een klein beetje heet
Een beetje maar?quote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
OmdatAppel is stiekem ook gewoon een klein beetje heet
quote:Op woensdag 6 november 2013 09:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
KloptMooie tetten. Maar heb ik al gezegd tegen 'r.
Vieze ouwe manquote:Op woensdag 6 november 2013 09:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
like a woman. Niet echt een woman
Ik zit nu een beetje te scrollen.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:39 schreef Muto het volgende:
We zouden in dat topic een scout moeten hebben.
Ze is best wel heel erg knapquote:
/care als ze dat weetquote:Op woensdag 6 november 2013 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is best wel heel erg knap
En nu maar hopen dat ze niet aan sherlock doet
Vind ik ook, mooie dame.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze is best wel heel erg knap
En nu maar hopen dat ze niet aan sherlock doet
Maar ik wil niet de appelfapper zijnquote:
Heb je de piemolfoto van hem nog niet gezienquote:Op woensdag 6 november 2013 09:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
Onze vriend richolio: US / Userfoto's #310 - u nu!
Oh kut, nee dank.quote:Op woensdag 6 november 2013 09:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je de piemolfoto van hem nog niet gezien
raarquote:Op woensdag 6 november 2013 09:46 schreef DonnieDarkno het volgende:
Zou AJ ook wel geven, Aziaten zijn strak.
[ afbeelding ]
Misschien ben jij wel een spookrijders, die zich afvraagt waarom iedereen de verkeerde kant opgaatquote:Op woensdag 6 november 2013 09:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Donnie je bent raar.
En ik vind het raar om OmdatAppel knetterheet te noemen omdat ik weet dat ze meer is dan een leuk koppie![]()
quote:Op woensdag 6 november 2013 09:52 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een spookrijders, die zich afvraagt waarom iedereen de verkeerde kant opgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |