Ik heb dat wel aangegeven. In een ietwat aangeschoten en paniekerige bui.. Ja ik ben stom geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
wat verwacht je nou? dat er DE manier is om dit te regelen, alsof ze zelf geen eigen wil heeft? Dus je hebt t zelf verknald, je wil haar terug en geeft dat ook niet aan, maar nu heeft ze een nieuwe vriend (dus ze is duidelijk verder gegaan) en ineens moet en zal jij haar terug hebben?
En dan wil je horen doe X en zeg Y en dan zal ze als een willoos slaafje bij je terugkeren? Zo werkt t dus niet
Het was nee.. Eigenlijk.. Maar hier wil ik het niet bij laten zitten. Wat misschien stom kan zijn, maarja.. Ik ga ervoor want ik wil hetquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
"Hey, ik heb spijt dat onze relatie over is, en zou het graag nog eens proberen. Wat jij?"
Indien ja:
Indien nee:en doorgaan met je leven
Dankjewel. Dat idee is inderdaad ruk :-(. Ze hebben niet lang wat, dus maybe I am losing my mind en probeer ik het nog te stoppenquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef Desmosedici het volgende:
Hoe kan je haar terug willen als ze al een andere heeft? Het idee dat ze met een ander heeft liggen sexen
Je komt wel weer een andere dame tegen, geef het tijd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Dankjewel. Dat idee is inderdaad ruk :-(. Ze hebben niet lang wat, dus maybe I am losing my mind en probeer ik het nog te stoppen
En dan te bedenken dat ze nu wél onbaatzuchtig pijpt en hij haar in no time tot een hoogtepunt kan brengen. Ze gaan samen douchen, leuke dingen doen en hebben elke dag stomende seks. Zijn penis is ook een stukje groter dan de jouwe. Ik snap wel dat je haar terug wil.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:04 schreef richolio het volgende:
[..]
Dankjewel. Dat idee is inderdaad ruk :-(. Ze hebben niet lang wat, dus maybe I am losing my mind en probeer ik het nog te stoppen
Je bent vreselijk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ze nu wél onbaatzuchtig pijpt en hij haar in no time tot een hoogtepunt kan brengen. Ze gaan samen douchen, leuke dingen doen en hebben elke dag stomende seks. Zijn penis is ook een stukje groter dan de jouwe. Ik snap wel dat je haar terug wil.
....je bent gewoon jaloers. Get over it.
Je wil haar pas echt terug nu ze een nieuwe vriend heeft. Dat is wel een beetje sneu, vind je niet?quote:
Als je het echt zo graag wilde had je al veel eerder actie ondernomen. Jij wil het pas sinds zij niet meer beschikbaar is. Je bent gewoon jaloers dat zij al iemand anders heeft en jij niet, en je kunt het niet hebben dat zij wel verder gaat en jij nog niet bent verder gegaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Het was nee.. Eigenlijk.. Maar hier wil ik het niet bij laten zitten. Wat misschien stom kan zijn, maarja.. Ik ga ervoor want ik wil het
Ze heeft dus al geweigerd weer samen te komen. Wees dan geen engerd en laat haar gaan, ze heeft er duidelijk geen behoefte aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Het was nee.. Eigenlijk.. Maar hier wil ik het niet bij laten zitten. Wat misschien stom kan zijn, maarja.. Ik ga ervoor want ik wil het
Lees even eerst mijn eerste bericht alstjeblieft. Zo zit het niet, fucktard.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je wil haar pas echt terug nu ze een nieuwe vriend heeft. Dat is wel een beetje sneu, vind je niet?
als je jouw eerste bericht leest zit het nou net precies wel zo.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Lees even eerst mijn eerste bericht alstjeblieft. Zo zit het niet, fucktard.
Zou wel ironisch zijn als hij zijn liefde is verloren vanwege zijn temparementquote:Op woensdag 22 mei 2013 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Pro-tip: gaan schelden tegen mensen die je advies geven, al dan niet (opbouwend) kritisch gaat je niet ver brengen.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Lees even eerst mijn eerste bericht alstjeblieft. Zo zit het niet, fucktard.
Dus. Je had een beetje spijt. Toen had ze een nieuwe vriend en jij hoorde dat: nu wil je haar helemaal terug. Waarschijnlijk omdat je de gedachte niet trekt dat ze bij haar nieuwe vriend veel beter aan haar trekken komt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:53 schreef richolio het volgende:
Tot ik een tijdje terug hoorde dat ze een nieuwe jongen heeft, dan komt de klap natuurlijk erg hard aan en nu wil ik haar alleen maar liever terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |