Dom van me, kon ik natuurlijk weten. Maar je bent het er niet mee eens dus?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dat fimpje al maanden geleden op FOK! gelinkt.
Een denkkader, meer niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:09 schreef richolio het volgende:
[..]
Dom van me, kon ik natuurlijk weten. Maar je bent het er niet mee eens dus?
quote:
Dat is dus weer die manier waarop iedereen denkt. Tevens de reden waarom veel mensen niet echt doen wat ze echt leuk vinden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat me dus weer op het punt brengt dat geld alleen onbelangrijk is als je genoeg hebt.
quote:
Het blijft een feit dat je moet eten?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is dus weer die manier waarop iedereen denkt. Tevens de reden waarom veel mensen niet echt doen wat ze echt leuk vinden.
Rond 3:00 wordt ie lekker, hmmmm.quote:
"genoeg" geld bestaat voor de meeste mensen nietquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Wat me dus weer op het punt brengt dat geld alleen onbelangrijk is als je genoeg hebt.
Rond 2:30 is de opbouw ernaartoe, vanaf daar is t mooiquote:
quote:
Klopt. Maar als je iets lang genoeg doet kom je er wel. Zal niet bij iedereen zo zijn, maar ik wil er graag in geloven dat het zo is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het blijft een feit dat je moet eten?
Ja, het lijkt me vrij stug. En in de tussentijd moet je ook gewoon eten en leven, dat geld komt niet zomaar.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je iets lang genoeg doet kom je er wel. Zal niet bij iedereen zo zijn, maar ik wil er graag in geloven dat het zo is.
Je hebt al trap van Yellow Claw ft. Tropkillaz, deze van Yellow Claw vind ik ook lekker:quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]nice
so confusing
many shirts
wow
so amaze
wel gedownload hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |