Die is geen 19quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:01 schreef Rodawa het volgende:
Kan ik wel doen trouwens, dan post ik wat leuke stukjes uit het gesprek hier. Alleen schijnt dit haar naam te zijn:
heyy je kan je kik toch wel geve?
jaa tuurlijk bieberschick_1994 xx
Ik ben niet rijk en niet dom. Als je je na je studie afvraagt, wat moet ik nu doen? Dan moet je eigenlijk jezelf afvragen, wat je wilt en wat je zou doen als geld geen rol speelde.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als je geld onbelangrijk vind ben je of rijk of dom.
gek hoorquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef Rodawa het volgende:
Ze slaapt al denk ik, dat schiet niet op natuurlijk. Stom kind.
Lonely Boy van Black Keysquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Oke ik download wat muziek nu. Snel geef me een nummer.
Even Alan Watts geciteerd ja.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:06 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben niet rijk en niet dom. Als je je na je studie afvraagt, wat moet ik nu doen? Dan moet je eigenlijk jezelf afvragen, wat je wilt en wat je zou doen als geld geen rol speelde.
Maar iedereen zegt dan altijd, ja dit of dit, maar daar kan je niks mee verdienen. En de meeste eindigen met iets waar ze niet al te gelukkig mee zijn. En dan doe je niet wat je echt wilt, dat vind ik dan weer dom. Of je moet die twee natuurlijk combinerenDan is t perfect.
![]()
Als je iets lang genoeg doet wat je echt leuk vind wordt je er uiteindelijk goed in.
Ja. Ik verwijder Kik wel weer, dit wordt toch niet grappig meer als het tot morgen moet duren.quote:
Genre?quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja. Ik verwijder Kik wel weer, dit wordt toch niet grappig meer als het tot morgen moet duren.
Maakt niet uit.quote:
Ben er wel door geinspireerd ja. Kon ook het filmpje wel geven maar betwijfel of je het ook zou kijken.quote:
Ik heb dat fimpje al maanden geleden op FOK! gelinkt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Ben er wel door geinspireerd ja. Kon ook het filmpje wel geven maar betwijfel of je het ook zou kijken.
Trusten vrindquote:
Slaap lekker RyRyquote:
goed gekeurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |