Haaiquote:
Fixedquote:
mja het zit wel goed in elkaar zit nog in seizoen 1 dus ben nog wel effe bezigquote:Op woensdag 6 november 2013 11:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is geweldig.
[..]
Zit je nou alweer met me te flirten?
koffiequote:
Ik heb dat nooit lekker gevondenquote:
oow ik wel zo op zijn tijdquote:Op woensdag 6 november 2013 11:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit lekker gevondenAls kind ook niet
Ze zijn in ieder geval allebei niet op waarheid berust.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat een kut TT trouwensVind de vorige veel beter.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
Wat een kut TT trouwensVind de vorige veel beter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Stuwiequote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]En dan wel continu flirten met me, wat is dezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nouquote:Op woensdag 6 november 2013 11:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan wel continu flirten met me, wat is dezen.
Haaiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Daarna schoot ik door je heen.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nouDat was het eerste wat er door me heen schoot
quote:
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Daarna schoot ik door je heen.
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
HaaiJe was er niet gister
Ik doe niet mee aan hunts eigenlijk. Vond het toen alleen leuk om mee te kletsen in de SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder ben ik redelijk druk en had ik geen tijd gisteren om actief mee te doen![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik denk dat de meesten nog meehunten vanwege de SCquote:Op woensdag 6 november 2013 11:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan hunts eigenlijk. Vond het toen alleen leuk om mee te kletsen in de SC
Verder ben ik redelijk druk en had ik geen tijd gisteren om actief mee te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |