quote:
wat een sof.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:35 schreef supersof het volgende:
Mijn ov is definitief kapotben gewoon doorgelopen in de bus toen hij het niet deed. Heb toch abo.
Wel kut want moet nu gaan betalen terwijl ik een abo heb
ja echt wel k u t.quote:
ik zou het er niet op wagenquote:Op woensdag 6 november 2013 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt wel k u t.
Heb wel bonnetje dat ik dat abonnement heb opgehaald. Zouden ze dat goedkeuren als vervoersbewijs hehe
wat denkde zelluf?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt wel k u t.
Heb wel bonnetje dat ik dat abonnement heb opgehaald. Zouden ze dat goedkeuren als vervoersbewijs hehe
Hoe heb je 'm stukgemaakt?quote:Op woensdag 6 november 2013 10:35 schreef supersof het volgende:
Mijn ov is definitief kapotben gewoon doorgelopen in de bus toen hij het niet deed. Heb toch abo.
Wel kut want moet nu gaan betalen terwijl ik een abo heb
Als jij een computer van mij koopt zal ik je ook wel het bonnetje geven ipv de computer.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
ja echt wel k u t.
met die serie ben ik nou mee bezigquote:
Omg omg!quote:Op woensdag 6 november 2013 11:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
met die serie ben ik nou mee bezig
moet zeggen valt me niet tegen tot nu toequote:
Het is geweldig.quote:Op woensdag 6 november 2013 11:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
moet zeggen valt me niet tegen tot nu toe
Zit je nou alweer met me te flirtenquote:
Ik ben altijd aan het flirtenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Het is geweldig.
[..]
Zit je nou alweer met me te flirten?
Dan ben ik aan het huntenquote:Op woensdag 6 november 2013 11:05 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Morgen om 12:30 begint mijn weekend, dan kunnen we iets afspreken.
Theequote:Op woensdag 6 november 2013 11:06 schreef essnhills het volgende:
Nee maar serieus, zwarte thee is mijn favoriet op het momentHet is gewoon lekker echte thee, met een echte theesmaak, maar niet zo bitter als groene thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |