SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meet - 16 November, MELD JE NU AAN!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vuigaardquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb gedronken. [ afbeelding ]
Ik heb zaterdag een borst aangeraakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vuigaard [ afbeelding ]
Vertel me al je geheimen [ afbeelding ]
Woooow van wie ?????quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een borst aangeraakt. [ afbeelding ]
Bijna wel ja, hier aan de kust voelt het wel zo inderdaad.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt wel winter
Hier in Duitsland ook.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijna wel ja, hier aan de kust voelt het wel zo inderdaad.
Van iemand die jij niet kent.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Woooow van wie ????? [ afbeelding ]
Hoe was het?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van iemand die jij niet kent. [ afbeelding ]
En dat voor iemand di beweert niks met borsten te hebben. Per ongeluk tegen een omaatje aangelopen in een drukke supermarkt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zaterdag een borst aangeraakt. [ afbeelding ]
Groter dan in mijn hand past.quote:
Ze dwong me.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat voor iemand di beweert niks met borsten te hebben. Per ongeluk tegen een omaatje aangelopen in een drukke supermarkt?
Ik werd er ook niet hard van.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar niet van hield enzo
Vond je het lekker?quote:
Kleine handjes zeker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Groter dan in mijn hand past. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nieuwsgierig naar het scenarioquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ze dwong me.
[..]
Ik werd er ook niet hard van.
Toch homo dus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ze dwong me.
[..]
Ik werd er ook niet hard van.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:51 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb net nog een borst aangeraakt. [ afbeelding ]Het is dat het no-fap november is, anders had ik gefapt op deze gedachte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee.quote:quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kleine handjes zeker. [ afbeelding ]
Hoe gebeurde het? [ afbeelding ]Eerste keer leunde ze tegen me aan, ik vroeg of ze ergens anders kon staan.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar het scenario
Daarna wreef ze ze over me heen.Trauma's.
En later op de avond zei ze dat haar borsten groter waren dan vroeger. Dat moest ik natuurlijk eens goed inspecteren. Zodoende.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Toevallig zoek de mossel?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:53 schreef Faxie het volgende:
Maar eens een WA gestuurd naar iemand die nog een spel van me heeft die ik 5 jaar geleden daar heb achtergelaten
Ben benieuwd naar de reactie...
Held, hoe heb je dat voor elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerste keer leunde ze tegen me aan, ik vroeg of ze ergens anders kon staan.
En later op de avond zei ze dat haar borsten groter waren dan vroeger. Dat moest ik natuurlijk eens goed inspecteren. Zodoende.
Daar gebruik je toch een wichelroede voor?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toevallig zoek de mossel? [ afbeelding ]
Voor geld wil ik best je kontje doorverkopen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben je mijn pooier? [ afbeelding ]
Tjah die van jouw heeft natuurlijk nog weinig 'zoek' ervaring.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar gebruik je toch een wichelroede voor?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toevallig zoek de mossel? [ afbeelding ]
"Laat eens voelen dan".quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Held, hoe heb je dat voor elkaar gekregen. [ afbeelding ]
Tsssk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor geld wil ik best je kontje doorverkopen. [ afbeelding ]
Nee, te weinig tieten.quote:
Die had er duidelijk meer zin in dan jij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
En later op de avond zei ze dat haar borsten groter waren dan vroeger. Dat moest ik natuurlijk eens goed inspecteren. Zodoende.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat het no-fap november is, anders had ik gefapt op deze gedachte.
[..]
Nee.
[..]
[..]
Begin je weer?quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah die van jouw heeft natuurlijk nog weinig 'zoek' ervaring. [ afbeelding ]
Ik ben dan ook best lekker.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die had er duidelijk meer zin in dan jij.
Om me te plagen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo wreef ze haar tieten tegen je aan dan?
Dit klinkt een beetje alsof ze nakend zat te wachten totdat haar besprong.quote:Op dinsdag 5 november 2013 22:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Arme dame, zo weinig waardering voor de tentoonspreiding van haar lichaam
Heb ze zelfs even gestreeldquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is dat het no-fap november is, anders had ik gefapt op deze gedachte.
Aaaawquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Weer gezakt voor mijn autopraktijkexamen vandaag trouwens
Dat is niet zo mooi.quote:Op dinsdag 5 november 2013 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Aangepast/besluitvaardig rijdenquote:
Je bent een vrouw, laag truitje aan en gegarandeerd geslaagdquote:Op dinsdag 5 november 2013 23:00 schreef Lokasenna het volgende:
Hee, hoe kom je aan mn foto Airquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |