quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
Nou....sinds vanochtend toch wel weer meer pijn. denk dat ik gisteren teveel heb gedaan of dat de prednison ietwat begint uit te werken...Donderdag ga ik het weer iets rustiger doen. Morgen nl nog een paar uurtjes oppassenquote:
Zie hier boven....quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:40 schreef Qwea het volgende:
Afijn, ik zei dus :
Lays, hoe ist met jou?
Dan zal het bij mij bij FM 2018 wel een keer ophouden dan, speel het pas sinds 2006quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:46 schreef Toekito het volgende:
Ik speel al 2 jaar geen FM meer KP. Vind het beetje saai, speel het al sinds 1998 ofzo.....
Ufkeursquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:32 schreef Greys het volgende:
Ik ben idd vergeten te knuffelen op de foto
MAARRRRRRRRRRRRR ik ga naar de Open Dag (toch, Queller??) op 9 november, dus dan maak ik die pics alsnog! Dan heb ik Queller ook om me er aan te herinneren (en de foto te maken) whehehe
mwah ik mis haast 2002 ofzo. Ik ben nu teveel met randzaken bezig ipv 'het spelletje'.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:51 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dan zal het bij mij bij FM 2018 wel een keer ophouden dan, speel het pas sinds 2006Al moet ik wel zeggen dat het toch ieder jaar wel wat beter wordt, nieuwe features enzo.
Hmm, meer pijn zuigt. Ik zag in ene v/d week dat er handschoenen voor reuma bestaan. Ik -denk- dat ze je handen warm moeten houden ofzo, ik ben er nog niet precies achterquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou....sinds vanochtend toch wel weer meer pijn. denk dat ik gisteren teveel heb gedaan of dat de prednison ietwat begint uit te werken...Donderdag ga ik het weer iets rustiger doen. Morgen nl nog een paar uurtjes oppassen![]()
Goeie TT....ik had ook al zo iets in gedachten![]()
Mijn zus heeft dit nu. Ze moet dus een telefoonnr invoeren en er is geen kruisje om het venster weg te klikken. Het verschijnt als ze mobiel in Facebook wil priveberichten...quote:Als je via je mobiel (dus via Facebook app) prive berichten wilt sturen, en er komt een venster in beeld dan ineens met de tekst "Welk nummer kunnen mensen gebruiken om je te bereiken? Je hoeft geen vrienden op Facebook te zin om met elkaar in contact te komen. Met deze Facebook-instellingen kun je instellen dat iedereen die je nummer heeft, je kan opzoeken met dit nummer". In dat venster MOET je je nummer invoeren, want anders krijg je het venster niet weg en kan je dus niet verder berichtjes sturen. Why? Halp?
Echt kut dat de pijn weer begint bij jequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, meer pijn zuigt. Ik zag in ene v/d week dat er handschoenen voor reuma bestaan. Ik -denk- dat ze je handen warm moeten houden ofzo, ik ben er nog niet precies achter![]()
http://www.lomedshop.nl/i(...)info&products_id=175
Ik zit te bedenken wat het verschil is met mijn huidige cheapass 2 euro halve handschoenen![]()
Wel morgen niet overbelasten hoor, ga je de rest v/d week bezuren.
Hier ging het tot en met gisteren goed. Wel stijve handen 's avonds maar niet echt iets boeiends. Nu pijn in mijn voeten en handen. Mijn nieuwe medicatie ( Remicade infuus) begint binnenkort geloof ik. Ben benieuwd want de internist vond het niet zo'n briljant idee omdat ik de vorige keer er echt onwijze jeuk van kreeg dagen lang na het infuusMaar we gaan het zien
Net even gekeken, maar bij mij is dat niet. Wel onderaan een melding dat ik ook Facebook Messenger kan installeren als ik wil. Alhoewel ik Facebook op mobiel ook al amper gebruik, nieuwsfeed komen bij mij om de minuut nieuwe dingen voorbij, scrollen op mobiel is niet rlxd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
Mobiele-Facebook kenners, weten jullie dit?
[..]
Mijn zus heeft dit nu. Ze moet dus een telefoonnr invoeren en er is geen kruisje om het venster weg te klikken. Het verschijnt als ze mobiel in Facebook wil priveberichten...
[ afbeelding ]
Ik heb net getest door mijn man een priveberichtje te sturen maar ik heb geen tel.nr hoeven door te geven.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn zus heeft dit nu. Ze moet dus een telefoonnr invoeren en er is geen kruisje om het venster weg te klikken. Het verschijnt als ze mobiel in Facebook wil priveberichten...
[ afbeelding ]
Wtf, kan er helemaal NIKS over vinden. In welke applicatie is dit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mja ach, you'll get used to itquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Echt kut dat de pijn weer begint bij je
Maar dat is met hele vingers? En ja, ik ookquote:Ik heb van mijn schoonmoeder hardloophandschoentjes gekregen die ze bij de kruitvat had gekocht...nog geen 5 euro, lekker warm en erg dun...Van Leontien van Moorsel....
Ik hoop dat de Remicade wat gaat doen bij je....en dan bedoel ik niet jeuken
ja hele vingersquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja ach, you'll get used to it
[..]
Maar dat is met hele vingers? En ja, ik ookKrijg wel anti histamine bij gespoten, dus ben benieuwd.
In Facebook messengerquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf, kan er helemaal NIKS over vinden. In welke applicatie is dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |