Yupquote:Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
die ony die ik.heb is ook golden. 1600 dust klinkt wel erg Nice moet ik zeggen.
Iemand die het tot zover laat komen is óf een absolute beginner of hij heeft geen kaarten meer.quote:Op donderdag 12 december 2013 02:26 schreef zforces het volgende:
Ello. Ik ben sinds kort ook aan hearthstone geslagen. Je mag me toevoegen als je wilt voor een potje:).
Battletag: Zforce #2669
Ik speel nu voornamelijk priest. Vind het heerlijk om met een berseker 28 atk en 28 health te hebben en ze met 1 klap te vermorzelen
Ik zie het eigenlijk alleen in arena gebeuren als je eens hele slechte kaarten trekt.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:34 schreef stbabylon het volgende:
28/28, dat betekend normaal dat je de beurt ervoor een 20/20 en de beurt daarvoor een 12/12 had. Hoe de tegenstander dan nog kan leven bij 28/28 is mij een raadsel. Tenzij je hem laat spartelen. Maar als mij dat overkomt: Concede.
je hebt pmquote:
Dit was de 2e key die ik heb gekregen en heb me toch echt maar 1 keer aangemeld bij de beta.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef Curlbrah het volgende:
Zijn jullie wel aangemeld bij de beta? Heb namelijk op al mijn emails vorige week een key gehad.
Mijn 2e acc heeft ook geen invite maar het zou binnekort wel moetenquote:Op donderdag 12 december 2013 12:04 schreef Curlbrah het volgende:
Zijn jullie wel aangemeld bij de beta? Heb namelijk op al mijn emails vorige week een key gehad.
hebben je mails wel games erop?quote:Op donderdag 12 december 2013 13:07 schreef Swaytje het volgende:
Ik heb ook nog steeds geen key, sta al maanden ingeschreven op meerdere email adressen
in beurt 5 kan het al. In beurt een oasis snapjaw of berserker of iets met 7hp neerleggen. Die willen nog weleens een beurt overleven dan. En dan in beurt 5. double health + double health + atk is equal to health.quote:Op donderdag 12 december 2013 09:34 schreef stbabylon het volgende:
28/28, dat betekend normaal dat je de beurt ervoor een 20/20 en de beurt daarvoor een 12/12 had. Hoe de tegenstander dan nog kan leven bij 28/28 is mij een raadsel. Tenzij je hem laat spartelen. Maar als mij dat overkomt: Concede.
Yes, hoewel 1 vd 3 alleen een inactieve WoW account.. de rest wel actieve dingenquote:Op donderdag 12 december 2013 13:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
hebben je mails wel games erop?
Je kan niet de beta krijgen als je geen games op een acc hebt staanquote:Op donderdag 12 december 2013 15:57 schreef DjUntzUntz het volgende:
ontvangst van beta keys heeft niks met de activiteit van je account te maken. Een factor die wel meetelt is de spec van je computer. Deze spec wordt ook weergeven op je battle.net account. Het is overigens niet de enige factor hoor, maar ik weet dat de specs van je computer meetelde voor een vroege beta key ontvangst
nee uiteraard, maar dat lijkt me ook wel logisch ergens :-P. anders kunnen mensen 100 battle.net accounts maken en signen voor beta ^^quote:Op donderdag 12 december 2013 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan niet de beta krijgen als je geen games op een acc hebt staandaarom vroeg ik het
ging overigens ook niet specifiek om jouw comment, maar om die van een ander (activatie van WoW bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 12 december 2013 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan niet de beta krijgen als je geen games op een acc hebt staandaarom vroeg ik het
Oh okquote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ging overigens ook niet specifiek om jouw comment, maar om die van een ander (activatie van WoW bijvoorbeeld)
Kan wel hoor, ik heb geen WoW, Starcraft of Diablo3 en toch een key gekregen voor Hearthstonequote:Op donderdag 12 december 2013 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan als het goed is niet eens een Opt in doen als je geen game heb...quote:Op donderdag 12 december 2013 17:47 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Kan wel hoor, ik heb geen WoW, Starcraft of Diablo3 en toch een key gekregen voor Hearthstone
Zal nog wel komen denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef Grazzle het volgende:
Yaaay, heb nu ook hearthstone. Ziet er veelbelovend uit alleen jammer dat er zo weinig classes zijn... erg jammer. Je kunt toch makkelijk world bosses etc als class nemen denk ik dan.
9 classes en de variëteit die je kunt maken bij het bouwen van decks is voorlopig echt wel voldoende hoor, en het spel is nog niet eens uit. er komen nog expansions/nieuwe sets met heroes en kaarten. maak je daar maar geen zorgen omquote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef Grazzle het volgende:
Yaaay, heb nu ook hearthstone. Ziet er veelbelovend uit alleen jammer dat er zo weinig classes zijn... erg jammer. Je kunt toch makkelijk world bosses etc als class nemen denk ik dan.
wat is deze? net binnen gehad?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef Grazzle het volgende:
Snap niet waarom monk er niet bij zitquote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef Grazzle het volgende:
expansion, DK komt ook nogquote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Snap niet waarom monk er niet bij zit
Packs op lvl 10 heb je meeste kaarten vrijgespeeld die je krijgt. Je krijgt wel nog golden versies en wat andere.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef Xa1pt het volgende:
Veel decks die ik zie hebben kaarten die ik nog niet heb. Speel je alle commons vrij met het levelen van een class of moet je die met packs vrijspelen?
Tweakers my friend, tweakers.quote:
Had hem blijkbaar al.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
wat is deze? net binnen gehad?
Ik verwacht foto's van je tetten in DM.quote:
Je kan wel een foto van mijne krijgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik verwacht foto's van je tetten in DM.
Sry te laat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:00 schreef MagicTuning het volgende:
[..]
Je kan wel een foto van mijne krijgenAls ik maar een key bemachtig
Thanks! Geen tetten, wel een foto van mijn poes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik verwacht foto's van je tetten in DM.
Mooie poes, mag wel eens geschoren worden dat wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:02 schreef Kijana het volgende:
[..]
Thanks! Geen tetten, wel een foto van mijn poes.
voor jou of een ander?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:10 schreef TearSong het volgende:
ik durf het haast niet te vragen: maar heeft iemand nog een key over? ;-)
krijg je als beta-tester ook keys om weg te geven?
Je ouwe UI weer terug captain?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:06 schreef Curlbrah het volgende:
Zijn wel meer dingen nog apart atm, zullen ze vast wel fixen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je ouwe UI weer terug captain?Ja man, was wel leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar hij is aardig groot omdat 'ie geanimeerd is dus moest eerst een abbo kopen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
1 pack minder ja? Of kreeg je een golden rare i.p.v. een pack? Wat altijd al een optie was. Volgens mij kreeg ik bij 7 en 8 wins niet echt minder rewards dan eerst.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:10 schreef KrentebolHooft het volgende:
jammer dat ze de arena rewards hebben aangepast. Krijg nu op 9 wins gewoon 1 minder dan eerst
nee 3x gold of dust en 1x pack.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:45 schreef Thormodo het volgende:
[..]
1 pack minder ja? Of kreeg je een golden rare i.p.v. een pack? Wat altijd al een optie was. Volgens mij kreeg ik bij 7 en 8 wins niet echt minder rewards dan eerst.
ik won mijn laatste game van een shaman met 8 hp, had die schildpad er liggen met 2/7 en een defender of argus, (turtle had dus al 3). deed m'n faceless manipulator op z'n stormwind champion en had daardoor genoeg om te winnenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:46 schreef Thormodo het volgende:
Screens or it didn't happen (van het deck). Die worden nu overigens automagisch op je desktop gezet.
Ik ben twee keer gestompt tijdens die 10-3 run. Maar 1keer wilde ik mijn Argent Commander klonen met de Faceless Manipulator. Alleen ik viel per ongeluk eerst aan i.p.v. hem met divine shield te klonen waardoor alles op zijn gat viel.
Heb al lang geen arena gespeeld en kijk veel streams. Als ik streams kijk heb ik bijna altijd dat ik de zelfde beslissing zou nemen..quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:11 schreef Thormodo het volgende:
Dan moet je betere decks bouwen/beter spelen. Ik heb deze week eens een paar video's (gedeeltelijk) bekeken van Trump: http://www.youtube.com/user/TrumpSC . Wat vooral belangrijk is, is om niet al je kaarten op het board te kijken, ook al heb je de mana. En daarnaast kon ik ook nog wel wat verbeteren in het deck bouwen.
Als je niet 6-3 of hoger eindigt is de arena niet de moeite waard.
Als ik er nog een krijg hoor je hetquote:Op zondag 15 december 2013 04:49 schreef waxmask het volgende:
Sta al een tijdje ingeschreven maar nog steeds geen key, dus mocht iemand hem hier nog hebben graag! Ben een oud MtG speler zowel paper als online.
Of mind controllenquote:Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef Kijana het volgende:
Wat heerlijk als iemand Deathwing speelt en ik hem kan Polymorphen.
Bij voorbaat dank!quote:Op zondag 15 december 2013 20:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ik er nog een krijg hoor je het
[..]
Of mind controllenof shadow word: death
![]()
quote:Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef Kijana het volgende:
Wat heerlijk als iemand Deathwing speelt en ik hem kan Polymorphen.
twitter:BlizzardCSEU_EN twitterde op maandag 16-12-2013 om 11:23:08Sorry everyone, work on the conenctivity issues for #wow #hearthstone #d3 and #sc2 continue, we do not have an ETA just yet. reageer retweet
Just yet... 1 dag laterquote:Op maandag 16 december 2013 11:26 schreef Kijana het volgende:
twitter:BlizzardCSEU_EN twitterde op maandag 16-12-2013 om 11:23:08Sorry everyone, work on the conenctivity issues for #wow #hearthstone #d3 and #sc2 continue, we do not have an ETA just yet. reageer retweet
Ik had juist een keer niets en verder ook niets te doenquote:Op maandag 16 december 2013 12:18 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben echt blij dat het offline was, heb ik gewoon m'n schoolwerk kunnen doen
same here manquote:Op maandag 16 december 2013 12:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik had juist een keer niets en verder ook niets te doen
Niet alleen HS ligt eruit hequote:Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
same here man
compensatie card packs, blizz pls
Dan had je geluktwitter:BlizzardCSEU_EN twitterde op maandag 16-12-2013 om 11:31:55Sorry everyone, work on the connectivity issues for #wow #hearthstone #d3 and #sc2 continue, we do not have an ETA just yet. reageer retweet
Je weet dat je een GRATIS spel aan het BETA testen bent?quote:Op maandag 16 december 2013 12:59 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
same here man
compensatie card packs, blizz pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |