nee uiteraard, maar dat lijkt me ook wel logisch ergens :-P. anders kunnen mensen 100 battle.net accounts maken en signen voor beta ^^quote:Op donderdag 12 december 2013 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan niet de beta krijgen als je geen games op een acc hebt staandaarom vroeg ik het
ging overigens ook niet specifiek om jouw comment, maar om die van een ander (activatie van WoW bijvoorbeeld)quote:Op donderdag 12 december 2013 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan niet de beta krijgen als je geen games op een acc hebt staandaarom vroeg ik het
Oh okquote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
ging overigens ook niet specifiek om jouw comment, maar om die van een ander (activatie van WoW bijvoorbeeld)
Kan wel hoor, ik heb geen WoW, Starcraft of Diablo3 en toch een key gekregen voor Hearthstonequote:Op donderdag 12 december 2013 16:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je kan als het goed is niet eens een Opt in doen als je geen game heb...quote:Op donderdag 12 december 2013 17:47 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Kan wel hoor, ik heb geen WoW, Starcraft of Diablo3 en toch een key gekregen voor Hearthstone
Zal nog wel komen denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef Grazzle het volgende:
Yaaay, heb nu ook hearthstone. Ziet er veelbelovend uit alleen jammer dat er zo weinig classes zijn... erg jammer. Je kunt toch makkelijk world bosses etc als class nemen denk ik dan.
9 classes en de variëteit die je kunt maken bij het bouwen van decks is voorlopig echt wel voldoende hoor, en het spel is nog niet eens uit. er komen nog expansions/nieuwe sets met heroes en kaarten. maak je daar maar geen zorgen omquote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef Grazzle het volgende:
Yaaay, heb nu ook hearthstone. Ziet er veelbelovend uit alleen jammer dat er zo weinig classes zijn... erg jammer. Je kunt toch makkelijk world bosses etc als class nemen denk ik dan.
wat is deze? net binnen gehad?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef Grazzle het volgende:
Snap niet waarom monk er niet bij zitquote:Op donderdag 12 december 2013 22:12 schreef Grazzle het volgende:
expansion, DK komt ook nogquote:Op donderdag 12 december 2013 23:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Snap niet waarom monk er niet bij zit
Packs op lvl 10 heb je meeste kaarten vrijgespeeld die je krijgt. Je krijgt wel nog golden versies en wat andere.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef Xa1pt het volgende:
Veel decks die ik zie hebben kaarten die ik nog niet heb. Speel je alle commons vrij met het levelen van een class of moet je die met packs vrijspelen?
Tweakers my friend, tweakers.quote:
Had hem blijkbaar al.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
wat is deze? net binnen gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |