SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Sneijder is er nog is niet bij
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dat denk ik ookquote:Heb op jullie gewed
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Gaat 1-1 worden daar.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kopenhagen is thuis best sterk toch?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
grootste deense talent speelt niet eens bij psv hoe kunnen die andere dan gelijk spelen tegen paar turkies :'![]()
In Denemarken vast wel..en een punt tegen Juve met veel geluk. Verder is er niet echt veel relevant vergelijkingsmateriaal. Las al wat verhalen dat ze thuis zo goed zouden zijn omdat Barca er ook niet kon winnen, maar dat was in 2010 en dus niet echt relevant. Maar ja..Gala kan er natuurlijk ook helemaal niets van zonder Sneijderquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kopenhagen is thuis best sterk toch?![]()
Laten we er anders maar dit van maken:
Kopenhagen --> Hans Christian Andersen --> Sprookjes --> Kopenhagen wintAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Denemarken vast wel..en een punt tegen Juve met veel geluk. Verder is er niet echt veel relevant vergelijkingsmateriaal. Las al wat verhalen dat ze thuis zo goed zouden zijn omdat Barca er ook niet kon winnen, maar dat was in 2010 en dus niet echt relevant. Maar ja..Gala kan er natuurlijk ook helemaal niets van zonder Sneijder![]()
Laten we er anders maar dit van maken:
Kopenhagen --> Hans Christian Andersen --> Sprookjes --> Kopenhagen wint
Nog een rappe ook.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt het over Zanka?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
grootste deense talent speelt niet eens bij psv hoe kunnen die andere dan gelijk spelen tegen paar turkies :'
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Juve moet wel winnen om in de race te blijvenZonder Chiellini, Lichtsteiner,Vucinic zouden de counters het Juve heel lastig kunnen maken, zeker als ze 3-5-2 spelen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Visserquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, net iets meer talent dan Fischer.
Ik heb op Gala ingezet omdat jullie allemaal zeggen dat Kopenhagen gaat winnen/gelijkspelen. Bedankt voor het jinxen alvast![]()
Bayern mist ook echt veel spelersRobben, Badstuber, Thiago, Shaqiri en Pizzaro
Hala Madrid !
Allemaal middelmaat.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:03 schreef BDIL het volgende:
Lingo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
Willianne is wel lekker. Wel een kut naam, maar ja"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Belangrijk, al anderhalf jaar out, sinds de 2e wedstrijd out, back-up en overbodig.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:03 schreef BDIL het volgende:
Valt allemaal wel mee. Shaq was nuttig geweest nu Robben out is, maar Dirk Müller kan daar prima spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En blinddoekenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:06 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Die zou je wel eens willen vastbinden met een AZ-sjaaltje zeker![]()
![]()
neeltje die natuurlijk met sorbet komtquote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Haha, die denkt alleen maar aan lekkernijen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
neeltje die natuurlijk met sorbet komt![]()
![]()
Boeiend, Müller is erbij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:03 schreef BDIL het volgende:
Neeltje man gekquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:04 schreef Toefjes het volgende:
Willianne is wel lekker. Wel een kut naam, maar ja
Norwich
Dikke huursom betalen voor Elmander, 6 miljoen voor Hooper, 10 miljoen voor Van Wolfswinkel en nu na 11 wedstrijden spelen hebben ze gezamenlijk 6(!!) keer op doel geschoten!
1 goal leverde het op, die kopbal van Ricky.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Qua wissels en vermoeidheid is het wel kutquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Belangrijk, al anderhalf jaar out, sinds de 2e wedstrijd out, back-up en overbodig.
Valt allemaal wel mee. Shaq was nuttig geweest nu Robben out is, maar Dirk Müller kan daar prima spelen.
Hala Madrid !
lastig ja pikorde'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Als die 40 kilo kwijt raakt kan ze best lekker zijn denk ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Boeiend, Müller is erbij.
[..]
Neeltje man gek![]()
nee man, 2 voor de prijs van 1quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als die 40 kilo kwijt raakt kan ze best lekker zijn denk ik.
welke massagesalon?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:11 schreef ThadCastle het volgende:
Rijst bedank je familie maar het was weer lekker![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:11 schreef ThadCastle het volgende:
Rijst bedank je familie maar het was weer lekker![]()
Drogbaquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:11 schreef strakkeman het volgende:
Zonder Sneijder pakken we het jeugdhonk van Ajax ook wel aan. Drogba scoort er 2![]()
![]()
klemtoon op de edquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
2 van die 35k packs gehaald maar helemaal prut, beste speler was Diego. enige ook echt boven de 80 rated![]()
hij denkt bij ku je natuurlijk weer aan kurkje hoor'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Oh ik heb er 4 gekocht. En nog 10 15k packs + 7,5k packs.quote:
Nu heb ik niks meer
Feyenoord Rotterdam![]()
je kan er toch maar 2 kopen per account ?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh ik heb er 4 gekocht. En nog 10 15k packs + 7,5k packs.
Nu heb ik niks meer![]()
Ja en met 2 accounts kun je er 4 kopen. Had in een van de packs wel david luiz + jovetic en nog iets. Snel verkocht en meer packs gekochtquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:21 schreef Maver24 het volgende:
[..]
je kan er toch maar 2 kopen per account ?
Feyenoord Rotterdam![]()
in plaats van je coins weg te gooien kun je ze ook gewoon aan mij geven hoor.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en met 2 accounts kun je er 4 kopen. Had in een van de packs wel david luiz + jovetic en nog iets. Snel verkocht en meer packs gekocht![]()
Ik ga ook nog even 35k overzetten naar een ander account, ik ga er nog wel 1tje openenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en met 2 accounts kun je er 4 kopen. Had in een van de packs wel david luiz + jovetic en nog iets. Snel verkocht en meer packs gekocht![]()
Te laatquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
in plaats van je coins weg te gooien kun je ze ook gewoon aan mij geven hoor..
Feyenoord Rotterdam![]()
niksquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Had je op Messi gehoopt ofzo?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja en met 2 accounts kun je er 4 kopen. Had in een van de packs wel david luiz + jovetic en nog iets. Snel verkocht en meer packs gekocht
Als je ziet hoeveel fifa points bateson87 erin stopt en die had laatst dan toevallig Messi. Maar die heeft denk ik al meer dan 200.000 FIFA Points uitgegeven.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
oke ik ga ook 1 zo'n kutpack kopenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oke ik ga niet 1 zo'n kutpack kopenquote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik volg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
oke ik ga niet 1 zo'n kutpack kopen![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks hoeveel iemand erin heeft gestoken kwa fifa points, je zal maar net dat ene pakje openen waar hij inzitquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Had je op Messi gehoopt ofzo?
Als je ziet hoeveel fifa points bateson87 erin stopt en die had laatst dan toevallig Messi. Maar die heeft denk ik al meer dan 200.000 FIFA Points uitgegeven.![]()
Die pull je toch nooit. Ik vond het wel grappig om te doen. Ff kijken of ik nog een team kan maken met alle spelers die ik nog hebquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Had je op Messi gehoopt ofzo?
Als je ziet hoeveel fifa points bateson87 erin stopt en die had laatst dan toevallig Messi. Maar die heeft denk ik al meer dan 200.000 FIFA Points uitgegeven.
Feyenoord Rotterdam![]()
Nu ik sowieso winst heb moet ik die andere pack eigenlijk ook maar openen hè
oh Lukaku zat er ook nog in, duplicateAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het lijkt mij dat het de kansen wel groter maakt als je meer packs opent.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Maar dat zegt natuurlijk helemaal niks hoeveel iemand erin heeft gestoken kwa fifa points, je zal maar net dat ene pakje openen waar hij inzitHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gewoon doenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:29 schreef Tim86 het volgende:
Nu ik sowieso winst heb moet ik die andere pack eigenlijk ook maar openen hè![]()
![]()
kut toefjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
oh wacht valt mee
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Hala Madrid !
35k packquote:Hala Madrid !
Hala Madrid !
Hij is nog maar 8.2k ofzo..dat valt dan weer tegen. Had echt 7 rare gold contracts in die 2e haha. Maar uit die eerste pack haal ik wel 75k+ en de rest is bonus. Binnenkort nog maar eens zien of ik wat rare contracts en team fitness kan verkopen ofzo als er een redelijk moment is..die stapelen zich alleen maar op.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
messi in mun pek maar ik heb 'm per ongeluk voor 500k te weinig erop gezet en hij was meteen weg, maar heb em nu dus al uit m'n list gehald en ben ook hel vaak overboden dus kan ook niet die bid histery puushen dus ik heb geen bewijs man sorry, was 5k pack trouwesHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Omdat het Mata is.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:35 schreef n0ir het volgende:
Waarom is die Mata eigenlijk zo duur met z'n echt middelmatige stats....Young bloods everywhere....![]()
2x onterecht verloren en 1x verloren na penalties nadat de tegenstander vanaf de aftrap LB+Y deed nadat ik de 2-1 scoorde. Leuk spel![]()
![]()
Neequote:Op dinsdag 5 november 2013 19:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dit heb je gepaint toch. Toch?
Met bronzes?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
2x onterecht verloren en 1x verloren na penalties nadat de tegenstander vanaf de aftrap LB+Y deed nadat ik de 2-1 scoorde. Leuk spel![]()
![]()
Volgende keer beter Sonic.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:37 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/284871]DarkSonic2[url] het volgende:
2x onterecht verloren en 1x verloren na penalties nadat de tegenstander vanaf de aftrap LB+Y deed nadat ik de 2-1 scoorde. Leuk spelFeyenoord Rotterdam![]()
Dat is jammer. Misschien moet je golds eens een kans gevenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, mijn nieuwe silver team (Bundesliga + 2 MLS-spelers namelijk Eddie Johnson en Evans)![]()
wat is dat toch met dat "me" . Domme dames in de app doen het ook steeds vakerquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:40 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
me laatste pack op me trade account![]()
![]()
![]()
Ik heb wel dit aan contractenOoit zal rijkdom aanslaan
Hala Madrid !
Ben je niet aan het Tinderen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
wat is dat toch met dat "me" . Domme dames in de app doen het ook steeds vakerHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zelfs nog een aardige silver erbijquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:40 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
me laatste pack op me trade account
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vrees van niet. Unlimited tpquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:42 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel dit aan contractenOoit zal rijkdom aanslaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oopsquote:
Zat net te poepen en droomde van unlimited tp
for my bungholeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Triple penetration?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oops
for my bungholeRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Beavis & Butthead grappen niet begrijpen..dat die kinderen het niet snappen hier oke, maar jij...quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oops
for my bungholeben jij the great cornholio?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Krijg al rillingen over mijn rug als ik de titel van dat nummer zie.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
Hala Madrid !
bohhhhhhhhhhhquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar moeilijk overdoen maar wel een tientje zetten op van die kut combosquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:50 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nu kan ik me bijna niet meer inhouden.![]()
![]()
Hala Madrid !
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daar moeilijk overdoen maar wel een tientje zetten op van die kut combosWacht maar op de dag dat ik mijn inzet verzesvoudigd terugkrijg
![]()
Alla goede CDM's zijn weg volgens mijquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Wie CDM ? ( Geen Matuidi 1,75)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ibraquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Motta heeft wel aardige statsquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alla goede CDM's zijn weg volgens mijNiet de snelste maar ik weet niet of dat een minpunt is
Hala Madrid !
Matuidi is best goed hoor. Echt zo'n werkerquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Net als Immers.......quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Matuidi is best goed hoor. Echt zo'n werker
Hmm Cuadrado verkopen of bewaren... moeilijk moeilijk..Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zou Matuidi nemen denk ik..Matic ernaast is in ieder geval wel groot. Weet niet of Sissoko dit jaar nog een baas is?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Motta heeft wel aardige statsNiet de snelste maar ik weet niet of dat een minpunt is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja die brengt Turkije in 2022 pas naar een groot toernooiquote:![]()
Hala Madrid !
Ze hebben zijn been geamputeerd, is 15 pace omlaag gegaan en andere stats ook minderquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou Matuidi nemen denk ik..Matic ernaast is in ieder geval wel groot. Weet niet of Sissoko dit jaar nog een baas is?
Hala Madrid !
Bodmer deed het voor mij best wel goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:53 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
http://wefut.com/en/player/575Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Neuer - van Buyten, Ribéry, Rafinha, Götze, Lahm, Müller, Contento, Schweinsteiger, Kroos, Alaba
Weer die kutopstelling met 4 backsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jammer van die physical stats (minus strength), maar verder wel bazige stats ja. Gonalons kan ook nog: http://wefut.com/en/player/7032quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:58 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Bodmer deed het voor mij best wel goed.
http://wefut.com/en/player/575
Al was zijn TOTS kaart 100000x beterAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga ook maar even een pack openen.. o nee ze zijn net weg. Ik ga bij mijn broer voetbal kijken dus ik kan dan niet profiteren van mogelijke prijsstijgingen van spelers.![]()
toch nog 2k ofzo toch?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
die Rojas die ik in een pakje kreeg is wel dik nice, maar kost geen kloteAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vertaling op discovery:
- Are you a 9/11 victim.
- Ben jij een 9 september slachtoffer.
NIF: Pantilimon denk ik..kwam er bij mij het beste uit toen ik alles bekeek. Of je moet dus voor een dure IF Jaask willen gaan.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
NIF: Pantilimon denk ik..kwam er bij mij het beste uit toen ik alles bekeek. Of je moet dus voor een dure IF Jaask willen gaan.goud he. Ik neem wel megamanquote:![]()
Heel City vandaag is vreemdelingen legioen, alle Engelsen zitten op de bank
Hala Madrid !
oh lol, ik ben scheel. Vaag dat we allebei dezelfde fout maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:02 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
goud he. Ik neem wel megaman
Dan Cech![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
modderfokking Franco Jaraquote:welk team?
![]()
Zonder Hart is dat ook al snel het geval daarquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:02 schreef BDIL het volgende:
Heel City vandaag is vreemdelingen legioen, alle Engelsen zitten op de bank
Die Engelsen die ze hebben kunnen er niks van verder.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Richardsquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zonder Hart is dat ook al snel het geval daar
Die Engelsen die ze hebben kunnen er niks van verder.Milner is ook nog wel aardig
Hala Madrid !
Ik heb het niet, maar is wel een geniaal conceptquote:
Mijn vriendin zal het vast wel hebben gedownload, maar als ik dat doe: big fucking problem.
Zoiets wil ik ook, maar ik doe pack only bij bronze dus gaat lang duren hahaquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:05 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ds2 wat vind je ervan?![]()
6 4* skillersen het speelt nog lekker ook
Kachinggggggg![]()
Richards is altijd blessa en op RB toch niet ideaal. Op CB ook nog wel eens een foutje, hij is een beetje overhyped imo.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
RichardsMilner is ook nog wel aardig
![]()
RIchards kan er ook niks van joh..was vroeger een groot talent, maar heeft daarna alleen nog maar in het krachthonk gezeten. Is voetballend en verdedigend niets beter geworden in al die jaren en heeft alleen maar in wendbaarheid ingeleverd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
RichardsMilner is ook nog wel aardig
En Milner vind ik echt een kneus..sinds hij weg is bij Villa ook alleen maar minder geworden. Zo'n gast die een beetje meehobbelt en graag verstoppertje speelt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha daarom werd hij met Arsenal gelinktquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Richards is altijd blessa en op RB toch niet ideaal. Op CB ook nog wel eens een foutje, hij is een beetje overhyped imo.![]()
Wie vind jij wel echt goed?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
RIchards kan er ook niks van joh..was vroeger een groot talent, maar heeft daarna alleen nog maar in het krachthonk gezeten. Is voetballend en verdedigend niets beter geworden in al die jaren en heeft alleen maar in wendbaarheid ingeleverd.
En Milner vind ik echt een kneus..sinds hij weg is bij Villa ook alleen maar minder geworden. Zo'n gast die een beetje meehobbelt en graag verstoppertje speelt.![]()
![]()
Dan kan je lang wachten jaquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zoiets wil ik ook, maar ik doe pack only bij bronze dus gaat lang duren haha
[ afbeelding ]
Kachinggggggg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha lache gieruh brulleeeeeequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha daarom werd hij met Arsenal gelinkt![]()
Van City? Agueroquote:Yaya
![]()
En Zabaleta vind ik stiekem ook wel een baas..qua talent veruit de minste speler uit de selectie, maar die haalt er echt het optimale uit. En Dzeko blijft een baas..alleen jammer dat hij nooit lang de tijd krijgt in de basis..was zo'n held in Duitsland
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
David Silva kan op zich ook wel een balletje trappen. Ene Kompany schijnt er ook nog te spelen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van City? AgueroYaya
![]()
En Zabaleta vind ik stiekem ook wel een baas..qua talent veruit de minste speler uit de selectie, maar die haalt er echt het optimale uit. En Dzeko blijft een baas..alleen jammer dat hij nooit lang de tijd krijgt in de basis..was zo'n held in Duitsland![]()
Kuyt en Muller ben je dan weer niet zo'n fan vanquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Van City? AgueroYaya
![]()
En Zabaleta vind ik stiekem ook wel een baas..qua talent veruit de minste speler uit de selectie, maar die haalt er echt het optimale uit. En Dzeko blijft een baas..alleen jammer dat hij nooit lang de tijd krijgt in de basis..was zo'n held in Duitsland![]()
![]()
Goede MLS/A. Bundesliga hybrid.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:05 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ds2 wat vind je ervan?![]()
6 4* skillersen het speelt nog lekker ook
Ben nu zelf bezig met een K-League/Tippeligaen hybrid. Spitsenduo Kang Soo Il en Ricketts.![]()
![]()
Weer daily gifts? Wat is deze
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ja, maar die vind ik echt nog te vaak onzichtbaar en heb er persoonlijk gewoon niet zoveel mee. Ik heb dan meer met die spelmakers die zelf ook vaak nog het net weten te vinden. Heb ook niet zoveel met Özil verder bijv.. Niet dat het geen fantastische speler is, maar gewoon niet het type speler waar ik echt fan van zal worden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
David Silva kan op zich ook wel een balletje trappen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als ze rechtsback hadden gestaan wel, waar ze thuishorenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Kuyt en Muller ben je dan weer niet zo'n fan van
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan ben je gewoon een trieste pacehoer die wil profiteren van potjes tegen starterteamsquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Goede MLS/A. Bundesliga hybrid.
Ben nu zelf bezig met een K-League/Tippeligaen hybrid. Spitsenduo Kang Soo Il en Ricketts.![]()
![]()
Had ook nog een Belg erbij gezet, daar fap je op natuurlijk. Tsja ik kijk ook liever naar Cazorla dan naar Silva, Ozil schiet ook niet zoveel maar als je echt alleen op Ozil let zie je wel dat hij veel toevoegtquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar die vind ik echt nog te vaak onzichtbaar en heb er persoonlijk gewoon niet zoveel mee. Ik heb dan meer met die spelmakers die zelf ook vaak nog het net weten te vinden. Heb ook niet zoveel met Özil verder bijv.. Niet dat het geen fantastische speler is, maar gewoon niet het type speler waar ik echt fan van zal worden.![]()
![]()
Ach, dat 500x trucjes, kappen en draaien is ook niet alles. Back-up is Finne + die enorm lange Koreaan, gewoon iets anders.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een trieste pacehoer die wil profiteren van potjes tegen starterteams![]()
Ja Kompany vergat ik even te noemen. Fap ik uiteraard op, al maakt hij eigenlijk nog steeds teveel Frank de Boertjes voor iemand met zijn status.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had ook nog een Belg erbij gezet, daar fap je op natuurlijk. Tsja ik kijk ook liever naar Cazorla dan naar Silva, Ozil schiet ook niet zoveel maar als je echt alleen op Ozil let zie je wel dat hij veel toevoegtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goh, zou je denken? Die jongen heeft al een paar jaar op rij de meeste assist van de top 5 competities van Europa.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:13 schreef Thorb het volgende:
[..]
Had ook nog een Belg erbij gezet, daar fap je op natuurlijk. Tsja ik kijk ook liever naar Cazorla dan naar Silva, Ozil schiet ook niet zoveel maar als je echt alleen op Ozil let zie je wel dat hij veel toevoegt
Gewaagde uitspraak Thorben.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja in de MickeyMouse league, dat gaat hem in de BPL niet lukken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Goh, zou je denken? Die jongen heeft al een paar jaar op rij de meeste assist van de top 5 competities van Europa.
Gewaagde uitspraak Thorben.![]()
Ricketts is heel weinig waard voor een spits met 93 pace.. zo goed is hij volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Goede MLS/A. Bundesliga hybrid.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
modderfokking Franco Jarawelk team?
Maar denk dat ik de achterkant nog wel wat verbeteringen in kan maken. Valt een beetje tegen tot nu toe.![]()
Heb je het over mijn team?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een trieste pacehoer die wil profiteren van potjes tegen starterteams![]()
![]()
Ik dacht even dat het een gif uit GTA wasquote:![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Voor de 100e keer: je komt dit jaar serieuze teams tegen. Geen starter teams.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nou, of ik tref 15 keer mongooltjes, of ik ben mega goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bijna net zo makkelijk als de bronze cup dus
Je bronze cup theorie zou dus wel eens heel goed kunnen kloppen.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb het niet, maar is wel een geniaal concept
Mijn vriendin zal het vast wel hebben gedownload, maar als ik dat doe: big fucking problem.
Dat zou je nog verbazen, hij is ook redelijk lang en sterk.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ricketts is heel weinig waard voor een spits met 93 pace.. zo goed is hij volgens mij ook niet.![]()
![]()
Reageer nou niet op die jongen die goedkoop wil scoren. Jij weet dat je de beste bent van iedereen hier. Wat zeg ik, van de hele FIFA community. Altijd als jij verliest is het onterecht en komt het door EA. Dat weten jij en ikquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor de 100e keer: je komt dit jaar serieuze teams tegen. Geen starter teams.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Reageer nou niet op die jongen die goedkoop wil scoren. Jij weet dat je de beste bent van iedereen hier. Wat zeg ik, van de hele FIFA community. Altijd als jij verliest is het onterecht en komt het door EA. Dat weten jij en ik
Jij kan de bronze cup toch niet meer spelen?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voor de 100e keer: je komt dit jaar serieuze teams tegen. Geen starter teams.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Reageer nou niet op die jongen die goedkoop wil scoren. Jij weet dat je de beste bent van iedereen hier. Wat zeg ik, van de hele FIFA community. Altijd als jij verliest is het onterecht en komt het door EA. Dat weten jij en ik![]()
Vandaar dat je nu dus serieuze teams tegenkomt en geen starter teams.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij kan de bronze cup toch niet meer spelen?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je kan zo zien uit welke divisie ze kwamen he? Dan kan je je eigen niveau meteen beter inschatten. Zal echt wel genoeg uit div 1,2,3 bij hebben gezeten normaliterquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, of ik tref 15 keer mongooltjes, of ik ben mega goed.
Je bronze cup theorie zou dus wel eens heel goed kunnen kloppen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toen ik hem nog speelde kwam ik serieuze teams tegen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jij kan de bronze cup toch niet meer spelen?![]()
Nieuw team gebouwd. Speelt tot nu toe heel aardig, die voorhoede is zooo OP![]()
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_![]()
Is het ookquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:23 schreef rolls-reus het volgende:
Phillips, die jamaicaan lijkt me wel een eindbaas op wide cam![]()
![]()
Locadia is mijn supersub..als Mboyo een keer faalt (wat nog te vaak voorkomt) dan komt hij erin en redt hij de rest. Volgens mij loopt hij 1 op 1 in verlengingenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef detennismaster het volgende:
Nieuw team gebouwd. Speelt tot nu toe heel aardig, die voorhoede is zooo OP![]()
[ afbeelding ]![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gerrit Hiemstra?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
haha ik zapte per ongeluk naar 4 ipv 3 en toen zag ik TimRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De eerste de beste:quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan zo zien uit welke divisie ze kwamen he? Dan kan je je eigen niveau meteen beter inschatten. Zal echt wel genoeg uit div 1,2,3 bij hebben gezeten normaliter
Ik ben divisie 2 waardig![]()
![]()
Wanneer stopte die mogelijkheid eigenlijk? En wat doe je nu met je bronzen teams?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op mijn 3e account heb ik nog wel Xbox live maar nog geen teams. Daar zou ik de bronze cup wel op kunnen spelen.![]()
![]()
Waarom kan je de bronze cup eigenlijk niet meer spelen? Heb je eindelijk een manier gevonden om Fifa uit te spelenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op mijn 3e account heb ik nog wel Xbox live maar nog geen teams. Daar zou ik de bronze cup wel op kunnen spelen.?
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat was de reactie van EA eigenlijk toen je dit probleem meldde?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik hem nog speelde kwam ik serieuze teams tegen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In de halve finale had ik gewonnen en toen kreeg ik geen coins en nu kan ik geen wedstrijd meer beginnen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom kan je de bronze cup eigenlijk niet meer spelen? Heb je eindelijk een manier gevonden om Fifa uit te spelen?
![]()
Was ik maar niet zo dom geweest. Van die coins had ik dit pareltje kunnen bouwenquote:
Feyenoord Rotterdam![]()
Wat jammer. Je was altijd een voorbeeld voor mij zoals je die bronze cup veroverdequote:Op dinsdag 5 november 2013 20:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In de halve finale had ik gewonnen en toen kreeg ik geen coins en nu kan ik geen wedstrijd meer beginnen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eerste de beste:
[ afbeelding ]
Ik ben divisie 2 waardig
Wat dan? Dit?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef ThadCastle het volgende:
haha ik zapte per ongeluk naar 4 ipv 3 en toen zag ik Tim
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.wtf.nl/quiz/64/kate-upton-borsten-quiz.htmlquote:
had je alles goed?![]()
en volgens mij heb ik toefjes dan weer verslagenquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eerste de beste:
[ afbeelding ]
Ik ben divisie 2 waardigdus ook divisie 2 waardig
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat heb ik nog niet gedaan. Misschien moet ik maar een topic maken op het EA forum.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat was de reactie van EA eigenlijk toen je dit probleem meldde?![]()
Ik had overal bohhh schitterend aangeklikt en het was foutquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.wtf.nl/quiz/64/kate-upton-borsten-quiz.html
had je alles goed?
\
Met die lingochicks bovenaan is het ook meer een quiz voor Toefjes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
kom, nog een wedstrijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en volgens mij heb ik toefjes dan weer verslagendus ook divisie 2 waardig
![]()
wtf, waarom niet? Lijkt me toch een aardig irritant probleem waar je de vorige FIFA ook al last van had...dan ga je daar toch achteraan?quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet gedaan. Misschien moet ik maar een topic maken op het EA forum.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik welquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
http://www.wtf.nl/quiz/64/kate-upton-borsten-quiz.html
had je alles goed?![]()
![]()
nu even geen tijd en geen speel waardig teamquote:
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat klopt maar ik ben best wel lui.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
wtf, waarom niet? Lijkt me toch een aardig irritant probleem waar je de vorige FIFA ook al last van had...dan ga je daar toch achteraan?![]()
Okee, dan ga ik nu iemand anders vernederen. Finale goldcup weerquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nu even geen tijd en geen speel waardig team![]()
![]()
De Ceulaer CM, watquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:26 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wtf, ik wist helemaal niet dat Eminem een nieuw album heeft.Is het wat mensen? (Net als vroeger dus?) Niet die meuk van hem van de afgelopen jaren
Feyenoord Rotterdam![]()
Ik vond Not Afraid nog best een goede.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wtf, ik wist helemaal niet dat Eminem een nieuw album heeft.Is het wat mensen? (Net als vroeger dus?) Niet die meuk van hem van de afgelopen jaren
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vond Not Afraid nog best een goede.![]()
Feyenoord Rotterdam![]()
ik ken alleen het liedje met rihanna, dat zal je wel niets vinden danquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Los van Eminemquote:
Beastie Boys
Feyenoord Rotterdam![]()
DAt is gewoon 3-5-2 alleen EA is weer zo aidsquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:45 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die opstelling van JuveFeyenoord Rotterdam![]()
Can't beat MCA.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kun einzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
1-0 City
Hala Madrid !
aguero.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
lol_galaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Copenhagen
Hala Madrid !
TT."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Madjer Braaten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik wou vanmiddag nog typen als Braaten speelt komt het wel goedquote:
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: