SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Sneijder is er nog is niet bij
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Dat denk ik ookquote:Heb op jullie gewed
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Gaat 1-1 worden daar.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Kopenhagen is thuis best sterk toch?quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
grootste deense talent speelt niet eens bij psv hoe kunnen die andere dan gelijk spelen tegen paar turkies :'![]()
In Denemarken vast wel..en een punt tegen Juve met veel geluk. Verder is er niet echt veel relevant vergelijkingsmateriaal. Las al wat verhalen dat ze thuis zo goed zouden zijn omdat Barca er ook niet kon winnen, maar dat was in 2010 en dus niet echt relevant. Maar ja..Gala kan er natuurlijk ook helemaal niets van zonder Sneijderquote:Op dinsdag 5 november 2013 18:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kopenhagen is thuis best sterk toch?![]()
Laten we er anders maar dit van maken:
Kopenhagen --> Hans Christian Andersen --> Sprookjes --> Kopenhagen wintAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In Denemarken vast wel..en een punt tegen Juve met veel geluk. Verder is er niet echt veel relevant vergelijkingsmateriaal. Las al wat verhalen dat ze thuis zo goed zouden zijn omdat Barca er ook niet kon winnen, maar dat was in 2010 en dus niet echt relevant. Maar ja..Gala kan er natuurlijk ook helemaal niets van zonder Sneijder![]()
Laten we er anders maar dit van maken:
Kopenhagen --> Hans Christian Andersen --> Sprookjes --> Kopenhagen wint
Nog een rappe ook.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je hebt het over Zanka?quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
grootste deense talent speelt niet eens bij psv hoe kunnen die andere dan gelijk spelen tegen paar turkies :'
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Juve moet wel winnen om in de race te blijvenZonder Chiellini, Lichtsteiner,Vucinic zouden de counters het Juve heel lastig kunnen maken, zeker als ze 3-5-2 spelen
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Visserquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, net iets meer talent dan Fischer.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik heb op Gala ingezet omdat jullie allemaal zeggen dat Kopenhagen gaat winnen/gelijkspelen. Bedankt voor het jinxen alvast![]()
Bayern mist ook echt veel spelersRobben, Badstuber, Thiago, Shaqiri en Pizzaro
Hala Madrid !
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |