Je menneke in Gent wel gewonnen zo te zien.quote:Op zaterdag 12 april 2014 19:16 schreef pullup het volgende:
[..]Nou is zogenaamd windstil op die baan ongeveer gelijk aan driedubbel vaarverbod in Utrecht dus dat viel weer even tegen.
En we konden geen blik trekken daar dus je hebt een goede keuze gemaakt
Ziet er niet verkeerd uitquote:Op zaterdag 12 april 2014 20:11 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je menneke in Gent wel gewonnen zo te zien.
Is er al een normale wedstrijd geweest?quote:Op zaterdag 19 april 2014 23:33 schreef Sjobber het volgende:
Wat is er mis mee dan? Denk namelijk niet dat een wedstrijdbaan 100% eerlijk kan zijn, tenzij het windstil is.
Moet wel zeggen dat de baan er in Belgrado heerlijk bij lag. Maar daar omheen is veel begroeiing, bier, chicks en nauwelijks wind.
Over Harkstede, Hilvarenbeek en de Bosbaan klaagt men ook vaak.
Gaat morgen weer mooi worden. Denk dat Klomp wel wat gaat proberen tegen de Muda's en zal zomaar voor de 'verrassing' kunnen gaan zorgen.
het was een prima dag. Morgen wordt het nog beter.quote:Op vrijdag 2 mei 2014 22:46 schreef BEFEM het volgende:
Wat is de weersvoorspelling voor morgen in Rotjeknor?
Weet niet zeker of ik tijd heb en heeft ook met het schema te maken. Maar ik ben wel in Beek danquote:
Minor detailquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef Sjobber het volgende:
Eigenlijk ook wel veel zin om te starten in een 4'tje ofzo. En lekker knallen. Alleen mis 3 man om me heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |