Ja. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon op het lijstje moet staanquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:24 schreef TwentyFourr het volgende:
Die salade moet er naast en niet er doorheen, TS.
Helemaal niet. IJs is ook lekker met rood fruit, moet je dan bij de frambozen een bordje neerzetten met: lekker met ijs? Het is gewoon en tip, staat los van het recept zelf.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon op het lijstje moet staan
Ga naar de winkel en haal wat knoflook, ook gelijk salade meenemenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef d4v1d het volgende:
Subklacht: er blijkt geen knoflook meer te zijn
Geen tijd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:46 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Ga naar de winkel en haal wat knoflook, ook gelijk salade meenemen
"lekker bij" betekent dat het een optioneel iets is en niet verplicht met groene salade gegeten moet worden..quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:15 schreef d4v1d het volgende:
Nu de klacht dus: Waarom zetten ze dit pas onderaan het recept? Salade is toch ook gewoon een benodigdheid
die salade is een suggestie voor naast het gerecht.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Maar dat neemt niet weg dat het gewoon op het lijstje moet staan
niet standaard 3 bollen knoflook in de keuken hebben liggenquote:Op dinsdag 5 november 2013 17:33 schreef d4v1d het volgende:
Subklacht: er blijkt geen knoflook meer te zijn
misschien zijn de vrouwmeschen niet thuis?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:52 schreef Kiid het volgende:
Waarom kook jij? Je bent toch een man? Heb je geen moeder of vriendin/vrouw?
Omdat mannen superieur zijn en koken is een taak voor vrouwenquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:57 schreef marc0871 het volgende:
[..]
misschien zijn de vrouwmeschen niet thuis?
of misschien woont ts alleen.
misschien kookt hij wel lekkerder dan de vrouwen om hem heen.
anyhow; waarom zou een man niet mogen koken?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat mannen superieur zijn en koken is een taak voor vrouwen
De beste koks zijn mannen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:52 schreef Kiid het volgende:
Waarom kook jij? Je bent toch een man? Heb je geen moeder of vriendin/vrouw?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat mannen superieur zijn en koken is een taak voor vrouwen
Nee. Daarom deze klacht ookquote:Op woensdag 6 november 2013 09:47 schreef H.FR het volgende:
Je hebt niet zoiets van: laat ik er iets van salade bij doen, want in het gerecht zelf zit geen groenten?
Waarom denk je daar zelf niet aan dan?quote:
Als je geld in het laatje brengt hebben ze niks te zeiken. Overigens op beide vragen een nee inderdaad al moet ik daar wel aan toevoegen dat ik niet samenwoon met mijn vriendin. Maar als een vrouw part-time werkt - of nog erger - niet werkt dan lijkt het me niet meer dan normaal dat zij dat allemaal doet. En dat is 9/10 keer het gevalquote:Op woensdag 6 november 2013 09:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]jouw vriendin/vrouw is vast heel blij met je.
Jij maakt zeker ook niet schoon, doet nooit de was?![]()
![]()
Niet standaard een everzwijn vangen, slachten, schoonmaken en dan aan het spit bereiden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:18 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Sowieso niet standaard een everzwijn van het spit bereiden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |