SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door voetbalmanager2 op 05-11-2013 17:12:37 ]Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Dat dat überhaupt een optie wasquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef Nielsch het volgende:
En gelukkig niet die bolle PvdA troela!
Ze is eindelijk afgevallenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze is eindelijk afgevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Klik dan ook niet op afbeeldingenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef zarGon het volgende:
Geen idee wie die Agnes was, dus even opgezocht.
https://www.google.com/se(...)us&tbm=isch&imgdii=_....
Scheelde niet veel. Agnes Jongerius werd immers ook lang genoemd als mogelijke opvolger, maar dat is gelukkig niet het geval.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef Franknfurter het volgende:
Kan niet veel slechter dan Aleid lijkt me.
Hoe kun je die nou hebben gemist?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef zarGon het volgende:
Brouwer was van de PvdA.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:53 schreef borisz het volgende:
Vanaf 1970 tot 1999(Vonhoff, Opstelten ea.) was de stad altijd al in VVD-handen.. Na Brouwer en Wolfsen is het dus weer een VVD'er.
Ik heb net gegeten, kon je het niet onder spoiler zettenquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef zarGon het volgende:
Bbwquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef zarGon het volgende:
en de hoeren terugquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:58 schreef arjan1112 het volgende:
als eerste actie dat anti-diesel plan maar eens afschieten
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:50 schreef Franknfurter het volgende:
Kan niet veel slechter dan Aleid lijkt me.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ze is eindelijk afgevallen
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:57 schreef zarGon het volgende:
Vreemde mentaliteit om als Burgemeester van Amstelveen te solliciteren voor Burgemeester van Utrecht. Een slecht teken voor Utrecht, want dat betekent dat Van Zanen daarna weer verder gaat solliciteren voor een ander baantje. Heel handig als je geen verantwoordelijk zou willen nemen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Jan van Zanen (VVD) is voorgedragen als nieuwe burgemeester van Utrecht. De huidige burgemeester van Amstelveen volgt PvdA’er Aleid Wolfsen op, die eerder dit jaar besloot niet voor een tweede termijn te gaan. Een ruime meerderheid van de gemeenteraad sprak zijn voorkeur uit voor Van Zanen.
In totaal solliciteerden er 26 mensen voor de post, maar Van Zanen en oud-FNV-voorzitter Agnes Jongerius (PvdA) leken de twee voornaamste kandidaten. Van Zanen wordt nu aanbevolen bij minister van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties Ronald Plasterk (PvdA). Die neemt de voordracht doorgaans over. Daarna wordt de nieuwe burgemeester officieel benoemd door koning Willem-Alexander.
Hoezo een vreemde mentaliteit om na 8 jaar een nieuwe uitdaging te zoeken? Je zit toch ook niet te wachten op iemand die 40 jaar al dezelfde functie uitoefent?quote:Op woensdag 6 november 2013 00:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Vreemde mentaliteit om als Burgemeester van Amstelveen te solliciteren voor Burgemeester van Utrecht. Een slecht teken voor Utrecht, want dat betekent dat Van Zanen daarna weer verder gaat solliciteren voor een ander baantje. Heel handig als je geen verantwoordelijk zou willen nemen.
En zo blijft de gevestigde orde allerlei belangrijke posities innemen. Of dachten jullie dat er nu een PVV-er of een SP-er de Burgemeester van Amstelveen gaat worden?
Toch vreemd dat hij eerst raadslid en wethouder was in/van Utrecht en even uit Utrecht mocht vluchten om Harry Kamphuis (VVD) op te volgen in Amstelveen.
Terechte titel.quote:"Op de fiets ruik ik Utrecht"
"The proof is in the pudding, zeggen ze in goed Amstelveens of goed Utrechts. Dat moet u maar zelf beoordelen." Aldus Jan van Zanen (52), toekomstig burgemeester van Utrecht. Hij is voorgedragen als opvolger van Aleid Wolfsen. Vier vragen aan Jan van Zanen.
- U had hier in Amstelveen een dienstauto. Daarvan hebt u gezegd, die hoef ik eigenlijk niet meer. Veel mensen hebben u hier in Amstelveen op de fiets zien rijden. Gaan ze dat in Utrecht ook zien? De dienstauto er uit?
"Dat weet ik nog niet. Mijn stelregel is: het moet functioneel zijn. Dus soms met de auto. Soms met het openbaar vervoer. Het meeste doe ik op de fiets. Maar dat moet technisch wel kunnen. Waarom doe ik dat het liefst op de fiets? Op de fiets hebben mensen eerder de neiging om je aan te houden en aan te spreken. En op de fiets ruik je ook meer, en zie je zelfs meer."
- Ze kennen u al een beetje in Utrecht. U was er raadslid, wethouder. Een echte VVD'er, zeggen ze over u. Maar de stad heeft wel iemand nodig die boven de partijen de staat?
"Maakt u zich daar geen zorgen over. Ik geef iedereen het volle pond. Op dinsdag in het college en de andere dagen aan de bewoners, bedrijven en instellingen, en aan de raad. Ik heb als stelregel één: je bent de burgemeester van alle inwoners. Daar werk ik voor. Dat doe ik voor en achter de schermen. Daar kunnen de Utrechters echt op rekenen."
- U bent een vriendelijk mens, horen we van alle kanten. Bent u ook doortastend genoeg om Utrecht nog beter op de kaart te zetten?
"Daar ga ik van uit. Dat heb ik in het verleden bewezen, in het Utrechtse maar ook in het Amstelveense. En verder ga ik aan de slag. Dat moet ik laten zien. Dus komt u over een half jaar nog eens terug."
- Wat is uw belangrijkste ambitie voor de stad?
"De belangrijkste ambitie is de veiligheid van de stad. En de bewoners leren kennen. Gewoon werken aan de kracht van Utrecht en de Utrechters de positie geven die zij willen. Dat is in het centrum van het land met heel veel hart de mensen verwelkomen. De rest hoort u in de nieuwjaarstoespraak."
Die ruik je dan nog op de fiets in Utrecht.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:24 schreef Nielsch het volgende:
Misschien kan Agnes Jongerius dan burgemeester van Amstelveen worden?
Of, als ze nog iets meer dan een jaar geduld heeft, van Groningen. Zal ze wel interessanter vinden.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:24 schreef Nielsch het volgende:
Misschien kan Agnes Jongerius dan burgemeester van Amstelveen worden?
Liever dat het zo gaat dan weer zo'n schijnvertoning in de vorm van een wc-eend-verkiezing zoals de vorige keer.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:02 schreef Munktar het volgende:
Fijn dat de utregse burger mag kiezen wie de burgermeester wordt
Gek he?, dat niemand een PVV burgemeester wilquote:Op woensdag 6 november 2013 00:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Vreemde mentaliteit om als Burgemeester van Amstelveen te solliciteren voor Burgemeester van Utrecht. Een slecht teken voor Utrecht, want dat betekent dat Van Zanen daarna weer verder gaat solliciteren voor een ander baantje. Heel handig als je geen verantwoordelijk zou willen nemen.
En zo blijft de gevestigde orde allerlei belangrijke posities innemen. Of dachten jullie dat er nu een PVV-er of een SP-er de Burgemeester van Amstelveen gaat worden?
Toch vreemd dat hij eerst raadslid en wethouder was in/van Utrecht en even uit Utrecht mocht vluchten om Harry Kamphuis (VVD) op te volgen in Amstelveen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |