Ze kunnen me een hoop wijsmaken, maar no way dat The Governor een dodelijk griepvirus kan fabriceren en vervoerenquote:Op maandag 11 november 2013 12:29 schreef Discombobulate het volgende:
Ik denk dat we bij de mid-season finale wel uit de prison zijn.
Ben wel benieuwd naar de Governor.
Zal hij die ziekte en al die walkers naar de prison gebracht hebben?
Ben best wel tevreden tot nu toe over dit seizoen.
Dat jaquote:Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Tering, toffe aflevering zegVooral het gedeelte waar en Rick/Carl in de problemen komen en Hershel in de shit zit
Was er redelijk van overtuigd dat ze weer een main character op zouden offeren in de vorm van Glenn. Ben benieuwd hoe het nu met de Governor gaat, als ze deze lijn doortrekken wordt dat in ieder geval tof.
Volgens mij zijn er nu van Woodbury nog: Lizzie en dat jochie waar Hershel haar mee in de cel zette. En ik neem aan dat het jongere zusje ergens bij Beth/Judith en Carl zit.
Edit: Oh, en bonuspunten voorBen Howard
![]()
Wie?quote:Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Edit: Oh, en bonuspunten voorBen Howard
![]()
Tja, ik denk dat het op zo'n moment niet meer uitmaakt voor Maggie. Die is waarschijnlijk euforisch dat ze Glenn nog kan zien en dat hij er nog is.quote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef houdjemond het volgende:
Jezus, ik heb me nog nooit tijdens TWD zo onbehaaglijk gevoeld als na deze Ep, heerlijk.
Rentree van de Gov was wel inderdaad zwakjes, en wat ik vrij raar vond is dat Maggie bloed-kotsende Glenn gewoon zoent, zijn ze niet bang voor besmetting oid?
quote:Op maandag 11 november 2013 22:42 schreef turance het volgende:
Ja, dit was wel een goede episode!
[..]
Wie?
liefde kent geen grenzen :pquote:Op maandag 11 november 2013 21:54 schreef houdjemond het volgende:
Jezus, ik heb me nog nooit tijdens TWD zo onbehaaglijk gevoeld als na deze Ep, heerlijk.
Rentree van de Gov was wel inderdaad zwakjes, en wat ik vrij raar vond is dat Maggie bloed-kotsende Glenn gewoon zoent, zijn ze niet bang voor besmetting oid?
Je zag ook veel kogels in de borst gaan.quote:Op maandag 11 november 2013 13:25 schreef SteveBudin het volgende:
Rick en Carl waren weer lekker aan het aimbotten. Headshot na headshot![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |