1/3quote:
quote:
Verkeerde versiequote:
quote:Dr. Evil is back...and has invented a new time machine that allows him to go back to the 60's and steal Austin Powers's mojo, inadvertently leaving him "shagless".
quote:The big thing in 2005 is a violent sport which can have some pretty serious consequences... like dying.
quote:A producer's film is endangered when his star walks off, so he decides to digitally create an actress to substitute for the star, becoming an overnight sensation that everyone thinks is a real person.
quote:An undercover FBI agent becomes a vigilante assassin and sets out to unleash vengeance upon the corrupt businessman who slew his family.
quote:A loser finds success in the revenge-for-hire business.
quote:A couple agree to have their deceased son cloned, under the supervision of an enigmatic doctor but bizarre things start to happen years after his rebirth.
2/3quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:40 schreef Racerblade het volgende:
Austin Power: The Spy Who Shagged Me?
En dat is 3quote:
Victor heeft de film met John Travolta al geraden.quote:
Dat is goed.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:27 schreef sasquatsch het volgende:
Vooralsnog zegt het me helemaal niets.
Gokje: Meg Ryan
quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:52 schreef Desunoto het volgende:
The White Witch is van Oz: The Great and Powerful?
Helemaal goed.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Gabriel uit Constantine?
In dat geval Tilda Swinton
Niet iedere Cubaan met een petje op is Chequote:Op dinsdag 5 november 2013 22:25 schreef drakin het volgende:
Ik ken alleen de motorcycle diaries met che
O verdorie, ik dacht toch echtquote:Op dinsdag 5 november 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet iedere Cubaan met een petje op is Che
Jawelquote:Op woensdag 6 november 2013 10:54 schreef picodealion het volgende:
Oeh deze heb ik wel gezien.
Stiekem toch The Faculy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:51 schreef picodealion het volgende:
Is dat Charlie Brown?Idd Charlie BrownSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
quote:Op woensdag 6 november 2013 14:51 schreef picodealion het volgende:
Is dat Charlie Brown?Deel 1, maar ik vind het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
picodealion + 1
Stand November:
6 sasquatsch
6 picodealion
5 drakin
3 FireFox1
2 Asap
2 SamuelofSEK
2 hornage
1 Sands
1 dochter van sasquatsch
1 Aerioz
1 dyonvbaal
1 lamers
1 ArtistA
1 DragonFodder
1 Njosnavelin
1 Lemans24
1 Ahmad1nejad
1 victorinoxTest je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
7/7quote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef sasquatsch het volgende:
Diane Keaton - Annie Hall
Johnny Depp - Edward Scissorhands
Tom Hanks - Forrest Gump
Keanu Reeves - Johnny Mnemonic
Tom Cruise - Jack Reacher
Pam Grier - Jacky Brown
Robin Williams -
Julia Roberts - Erin Brokovich
Jake Gyllenhaal -
George Clooney -
8/7quote:Op woensdag 6 november 2013 16:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Pam Grier = Jackie brown
Tim Honks = Forrest gump
George clooney = Micheal Clayton
9/7quote:Op woensdag 6 november 2013 16:26 schreef sasquatsch het volgende:
Robin Williams - Patch Adams
George Clooney - Michael Clayton
Assault on Precinct 13quote:
David Carradinequote:Op woensdag 6 november 2013 16:41 schreef sasquatsch het volgende:
Doe maar 7 films met onderstaande acteur
[ afbeelding ]
4/7quote:Op woensdag 6 november 2013 17:49 schreef victorinox het volgende:
[..]
Assault on Precinct 13
[..]
David Carradine
Kill Bill: Vol.1
Kill Bill: Vol.2
The Warrior and the Scorceress
Death Race 2000
5/7quote:
6/7quote:
quote:A comedic satire of films that are large in scope, reputation and popularity
quote:A small-time hood struggles to succeed on the streets of Little Italy.
quote:A weak con man panics when he learns he's going to prison for fraud. He hires a mysterious martial arts guru who helps transform him into a martial arts expert who can fight off inmates who want to hurt or love him.
quote:An old flame discovers her ex-boyfriend from the past is a relocated FBI informant out to stop the bad guys.
quote:The archetypical renegade Texas Ranger wages war against a drug kingpin with automatic weapons
quote:The story deals with the characters Pistolero, the Gent and Comanche and the deadly, unfinished business among them.
quote:Op woensdag 6 november 2013 20:12 schreef sasquatsch het volgende:
Schiet niet op zo. Dan maar wat makkelijker.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2013 11:23 schreef sasquatsch het volgende:
Denk jij dat elke topic een DP topic is met je moeilijke vragen?
Zo moeilijk is deze toch niet? Maar ik zal er de acteurs er ook wel bij zetten, misschien dat dan het kwartje valt.quote:
Met Crispin Glover, Kal Penn en Carmen Electraquote:A comedic satire of films that are large in scope, reputation and popularity
Met Robert de Niro en Harvey Keitelquote:A small-time hood struggles to succeed on the streets of Little Italy.
Met Rob Schneider, Sally Kirkland, Scott Wilson en M. Emmet Walshquote:A weak con man panics when he learns he's going to prison for fraud. He hires a mysterious martial arts guru who helps transform him into a martial arts expert who can fight off inmates who want to hurt or love him.
Met Mel Gibson en Goldie Hawnquote:An old flame discovers her ex-boyfriend from the past is a relocated FBI informant out to stop the bad guys.
Met Chuck Norris en Barbara Carreraquote:The archetypical renegade Texas Ranger wages war against a drug kingpin with automatic weapons
Met Michael Madsen, Larry Bishop en Dennis Hopperquote:The story deals with the characters Pistolero, the Gent and Comanche and the deadly, unfinished business among them.
Met Elliott Gouldquote:Detective Philip Marlowe tries to help a friend who is accused of murdering his wife.
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:34 schreef picodealion het volgende:
Taxi Driver?
Die met Madsen, is dat zo'n bikerfilm?
Hè, hè!quote:Op woensdag 6 november 2013 21:44 schreef drakin het volgende:
Mel Gibson en Goldie Hawn is Bird on a wire
quote:Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef sasquatsch het volgende:
IDFA![]()
Nederlands Film Festival
Internationaal Film Festival Breda![]()
Noordelijk Film Festival![]()
5/15quote:Op woensdag 6 november 2013 21:54 schreef wyccie het volgende:
AFFR![]()
Holland Doc festival?
Go Short International Short Film Festival Nijmegen![]()
6/15quote:
Is ook zo, volgens mij.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef sasquatsch het volgende:
Utrechts Film Festival
(ik dacht dat dat het Nederlands Film Festival was en Rotterdam het Internationale Film Festival)
Het klopt wel het nederlands filmfestival, maar valt weer op een aparte wiki pagina, vandaar dat ik hem niet zo 123 zag.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:02 schreef sasquatsch het volgende:
Utrechts Film Festival
(ik dacht dat dat het Nederlands Film Festival was en International Film Festival Rotterdam)
Er is er wel 1 voor kids, maar die heet toch net anders, moet nog een woord voor kids van 4 lettersquote:
9/15quote:
11/15quote:Op woensdag 6 november 2013 22:42 schreef sasquatsch het volgende:
Film by the sea![]()
Amsterdams animatie filmfestival![]()
Arnhems filmfestival
Gronings filmfestival
etc.
excuus LAFF is zeker goed, de anderen niet.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:46 schreef Lemans24 het volgende:
Je vergeet mijn lijstje te beoordelen... LAFF is iig zeker goed. En die anderen?
13/15quote:Op woensdag 6 november 2013 22:47 schreef Lemans24 het volgende:
Haagse Filmfestival
Filmfestival Lelystad
Filmfestival Maastricht
Filmfestival Leiden heeft er 2, dus reken ik wel goed
ze heten
Leiden International Film Festival
Leiden International Short Film Festival
quote:Op woensdag 6 november 2013 22:55 schreef sasquatsch het volgende:
Een filmfestival voor Yeti's?![]()
Misschien moet ik daar maar eens een keer heen.
Pico + 1quote:Op woensdag 6 november 2013 22:59 schreef picodealion het volgende:
Camera Japan Festival
Himalaya festival
Kick-ass?quote:Op donderdag 7 november 2013 09:06 schreef picodealion het volgende:
O.a. een film met CMP en CGM, en ook een relatief bekende film waar hij nog erg jong is:
[ afbeelding ]
Zegt mij niet zoveel, kan niet zo snel een film met Milla en Mads bedenken.quote:Op donderdag 7 november 2013 09:15 schreef picodealion het volgende:
Oh ook nog de vader van een van de drie hoofdpersonen in een film met o.a. Mads Mikkelsen en Milla Jovovich.
Three Musketeers...quote:Op donderdag 7 november 2013 09:28 schreef picodealion het volgende:
Oh ik vergiste me trouwens, in die film speelt hij de vader van de vierde van de drie hoofdpersonen. (Ja dat is een hint). Film is ook met Orlando Bloom en Christoph Waltz.
Het fotootje hierboven komt uit een film uit 1980, gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
quote:
Asap + 1quote:
Het is een Nederlanderquote:Op donderdag 7 november 2013 10:38 schreef hornage het volgende:
Origineel is van John Carpenter, maar die van 2011....
Oeps dat is zijn vader, maar hij heeft alleen extra jr. achter zijn naam staanquote:Op donderdag 7 november 2013 10:40 schreef Asap het volgende:
(Alphen aan den Rijn, 17 april 1944) is een Nederlands filmproducent.
Hij debuteerde in 1975 met Zwaarmoedige verhalen voor bij de centrale verwarming, dat door vier verschillende regisseurs gemaakt werd. Later zou hij furore maken met veel grote films, voornamelijk boekverfilmingen. Voorbeelden zijn Een vlucht regenwulpen (naar het boek van Maarten 't Hart), Van de koele meren des doods (naar Frederik van Eeden), Eline Vere (naar Couperus), Op hoop van zegen (naar Herman Heijermans) en Kees de jongen (naar Theo Thijssen). Hij wisselt grootschalige en commercieel interessante films af met kleine, meer artistieke projecten.
In de loop van de tijd heeft hij er plezier in gekregen het prototype filmproducent te spelen, wat vooral tot uiting komt door zijn onafscheidelijke sigaar. Bovendien parodieerde hij zichzelf in 1999 in een cameo in Eddy Terstalls De boekverfilming.
In 1994 werdbenoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau en won hij een Gouden Kalf voor 1000 Rosen. In 1999 kreeg hij het Gouden Kalf voor de Cultuurprijs van het Nederlands Film Festival.
laatste bioscoophit Een maand later stamt uit 1987. Zijn latere films hadden minder succes.
maakte met André van Duren de verfilming van een origineel scenario De Bende van Oss over de criminele bendes in Oss in de 30er jaren van de vorige eeuw. Verder wordt doorgewerkt aan een verfilming van Gijsbrecht van Aemstel door Theu Boermans, waar zo'n 7,5 miljoen euro aan financiering voor nodig is.
is ook nog een tijd uitbater geweest van bioscoop The Movies in de Amsterdamse Haarlemmerstraat.
quote:Op donderdag 7 november 2013 10:51 schreef sasquatsch het volgende:
Oh en die regisseur is Mathijs van Heiningen jr. dan.
1/5quote:
3/5quote:
quote:
Ander nummer.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:32 schreef picodealion het volgende:
Transformers: Dark Side of the Moon zoiets?
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:44 schreef sasquatsch het volgende:
Wat karakternamen
Tom Buchanan, Great Gatsby
Patrick - Squadron Team Leader
Sam Carter
Owen Lars
Gawain, King Arthur?
Aaron Sherritt
5/5quote:
quote:
quote:When Hector Cruze and Chiel Inspector Yeng San enter the security room (where three guys are seen standing in front of computers), one of the men is wearing a blue party hat. The doors are then seen opening and that same man is seen taking off a green party hat.
quote:On several occasions, the characters refer to their plan to "download" information to the bank's computer. In order for their plan to work, they need to "upload" information. In order to tell the computer what to do, they need to give it information, not take information from it.
quote:Gin's shoes in the final running/climbing sequence around the bridge and the building repeatedly change from very high heels to flats.
quote:When Mack and Gin are robbing the bank in Malaysia and she puts on the goggles, the next closeup shot is not of her face. There are wrinkles on the forehead, and the eyebrows are drastically different from hers in the next shot.
quote:
Maar natuurlijkquote:
3/5quote:Op donderdag 7 november 2013 15:07 schreef sasquatsch het volgende:
The King and I
Westworld Zo heet het pretpark in futureworld...
Futureworld
The Magnificent Seven
The Magnificent Seven Rides againiemand anders speelt in het vervolg...
Dit zal ik dan maar wel goed rekenen...quote:
Stand November:quote:Op donderdag 7 november 2013 15:58 schreef hornage het volgende:
Met bedoel je?
Resident Evil
Resident Evil - Apocalypse
Resident Evil - Afterlife
Pico, stel nou een nieuwe vraagquote:Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef picodealion het volgende:
Ja godver, wat was dit ook alweer? Toch niet Space Jam he?
Stand November:quote:
Toch wel Space Jam?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Pico, stel nou een nieuwe vraag
Volgens mij moet dat wel goed zijn ja. En aangezien Horny er niet is om het goed te keuren/af te keuren... stel maar een nijequote:
1/5quote:Op donderdag 7 november 2013 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
2012
1408
Hot tub time machine.
War inc.
3/5quote:Op donderdag 7 november 2013 21:28 schreef sasquatsch het volgende:
Working Girl
Pretty Woman
Pretty in Pink
quote:
quote:
Nopequote:Op donderdag 7 november 2013 22:02 schreef drakin het volgende:
Robocop?
Mission Impossible?
Tron?
Weird Science?
1/7quote:
quote:
quote:
Ze zijn toch al bijna allemaal genoemd?quote:Op donderdag 7 november 2013 22:37 schreef dyonvbaal het volgende:
is een james bond niet voor de hand liggender bij PB?
Het is de 21e eeuw, bijna elke film heeft een computerschermquote:Op donderdag 7 november 2013 22:43 schreef drakin het volgende:
Ik weet geen James Bond film meet bij PB, en ook niet meer 1 waar een computerscherm in kan voorkomen bij de genoemde acteurs.
Attilla en Beowulf en Grendel bijvoorbeeld nietquote:Op donderdag 7 november 2013 22:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Het is de 21e eeuw, bijna elke film heeft een computerscherm
quote:Op donderdag 7 november 2013 22:53 schreef dyonvbaal het volgende:
halle berry, famke jansen... 1 van de x-men films?
quote:
Ja, vandaar dat ik TMNT dacht...quote:Op donderdag 7 november 2013 22:45 schreef sasquatsch het volgende:
De oudste nog niet geraden film is uit 1980. (nr 4), en die had ook al een computerscherm. De naam van een van de karakters staat er zelfs op (als het te lezen is)
quote:Op donderdag 7 november 2013 23:09 schreef Lemans24 het volgende:
Hm, 3 is met April, niet 4.
En X-Men had ik al gezegd.
X-Men The Last Stand dan?
quote:
quote:
quote:
Neequote:
Jaquote:
Excuus, thuis helemaal niet meer aan gedacht....quote:Op donderdag 7 november 2013 16:52 schreef picodealion het volgende:
Ja godver, wat was dit ook alweer? Toch niet Space Jam he?
Die kloppen iddquote:Op vrijdag 8 november 2013 09:38 schreef picodealion het volgende:
Steve McQueen
Michael Fassbender
Shame?
Zijn nieuwste uit 2013quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:09 schreef picodealion het volgende:
Geen flauw benul dan, ken maar 2 films van hem.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |