250 Ohm scheelt een hoop, een Xonar DX ook. Fuck onboard geluidquote:Op donderdag 7 november 2013 14:04 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Probleem met dat soort koptelefoons is wel dat je een externe geluidskaart moet halen. Want je gaat alle ruis van je moederbord chipset horen.
Heb ik hier ook nadat ik naar een audio technica ath-m50 ben gegaan. Ik had het al met mijn iems maar die doe ik nooit aan mijn pc dus was het nooit zo'n issue.
Ík had het gisteren ook al?quote:
Volgens mij wordt het geüpdatet als de battlereport online komt.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Ík had het gisteren ook al?
Is het dat je verplicht moet wachten tot het volgende potje begint?
Las net op internet dat het waarschijnlijk een bug is die nog verholpen moet holpen.quote:Op donderdag 7 november 2013 18:28 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het geüpdatet als de battlereport online komt.
Hier hetzelfde. Gister rank 7 geworden en net weer tot twee keer aan toequote:Op donderdag 7 november 2013 18:29 schreef martijnde3de het volgende:
[..]
Las net op internet dat het waarschijnlijk een bug is die nog verholpen moet holpen.
Mooi spel hoor BF4 maar wel heel veel bugs pfff
eeen weer een crashquote:Op donderdag 7 november 2013 18:25 schreef cherrycoke het volgende:
beta AMD 13.11 geinstalleerd ben benieuwd
Gewoon, net zoals in BF3 in video optionsquote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens hoe kan ik mijn fov veranderen? Op BF3 had ik altijd 120![]()
Heb het al gevonden, in BF3 had ik het via de console gedaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:42 schreef ems. het volgende:
[..]
Gewoon, net zoals in BF3 in video options
Was bij BF3 toch ook?quote:Op donderdag 7 november 2013 19:29 schreef robuust89 het volgende:
En waarom duurt het zo lang voordat je de RPG heb unlocked?
Triple schermquote:Op donderdag 7 november 2013 19:39 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens hoe kan ik mijn fov veranderen? Op BF3 had ik altijd 120![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |